هیچ یک آزمایش است که ما قبل از': EMTs رفتن درب به درب با کیت تست

بزرگنمایی این تصویر مردم ایستاده در خط در یک coronavirus تست سایت در هارلم. در تلاش برای تست بیشتر م

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم ایستاده در خط در یک coronavirus تست سایت در هارلم. در تلاش برای تست بیشتر مردم برای ویروس نیویورک و شهرهای دیگر آغاز کرده اند با ارائه درب-به-درب غربالگری و در خانه تست. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP

شهرهای مختلف آغاز شده درب-به-درب coronavirus نمایش و تست در تلاش برای شناسایی کسانی که آلوده می شوند و به شدت به کمک افراد بیمار درمان می شود.

این یک بخش کوچک از یک بزرگتر تلاش برای تست بیشتر آمریکایی ها برای coronavirus به منظور دریافت یک دسته در چگونه به طور گسترده ای از آن گسترش یافته است و جلوگیری از موج دیگری از عفونت به عنوان برخی از بخش های اقتصاد به آرامی بازگشایی شده است.

اورژانس های پزشکی تکنسین های شاغل در نیواورلئان-بر اساس شرکت آماده پاسخ دهندگان در حال کار در New York City, New Orleans, رنو, لاس وگاس و واشنگتن و برنامه شروع به کار در لس آنجلس در اواخر این ماه.

در شهر نیویورک یک برنامه آزمایشی با شرکت در جریان بوده است برای حدود دو هفته است و با تمرکز بر هشت مسکن عمومی محل. آن را به معنای تکمیل شش جامعه جدید تست سایت های که همچنین اولویت نیویورکی است که زندگی در مسکن عمومی است.

هدف این است که مطمئن شوید که ساکنان درک علائم و نشانه های COVID-19 و است که آنها دسترسی به کروناویروس تست سرعت و به راحتی حتی اگر آنها دسترسی به یک ماشین و یا یک به طور منظم پزشک مراقبت های اولیه.

"ما می خواستیم به عنوان بسیاری از نیویورکی به آزمایش می شود که ممکن است" گفت: اولیویا Lapeyolerie یک سخنگوی شهردار نیویورک بیل DeBlasio ،

Mayelyn Rojas اختصاص داده بود به توزیع آگهی به ساکنان در مورد علائم و انجام coronavirus آزمون این هفته در Edenwald خانه در برانکس.

"آن بوده است بسیار گیج کننده" 24 ساله EMT گفت: خندان در پشت ماسک. "من انجام بسیاری از COVID تماس. احمقانه است چگونه اغلب این تماس ها می آیند و آنها فقط مانند هیچ یک از این آزمایش ما قبل از.'"

Rojas و دیگر EMTs حمل تجهیزات حفاظتی و مواد از جمله بینی سواب که آنها نیاز به اداره coronavirus آزمون. اگر ساکن می گوید آنها یک یا بیشتر از علائم COVID-19 یا آنها فکر می کنم آنها در معرض کسی که با این بیماری EMT مجموعه پزشکی از راه دور تماس با یک پزشک یا پرستار پزشک است که تصمیم می گیرد که آیا به منظور coronavirus آزمون.

هنگامی که یک بیمار باید یک آزمون یک EMT است اعزام به فرد آپارتمان برای نمونه در سمت راست وجود دارد در اتاق نشیمن. در پایان هر روز نمونه ها از طریق پست به تجاری آزمایشگاه و بیماران دریافت نتایج خود را از طریق متن و یا بر روی یک پورتال آنلاین در دو تا سه روز.

Rojas می گوید: بسیاری از مردم با ضروری شغل هستند و درخواست آزمایش می شود — یک بیمارستان مدیر با خارش گلو یک سرایدار با تب و نگهداری کارگر را احساس.

او همچنین متوجه یک افزایش سریع تقاضا برای COVID-19 انجام شد.

"از آنجا که آنها در بر داشت که ما هم اکنون در حال تست در تماس هستند non-stop," او گفت:. او در حال اجرا از کیت های آزمایش پیش از آن در روز و مورد نیاز برای رفتن انتخاب کنید تا بیشتر. در این رای او تخمین می زند او را در مسیر انجام حداقل 25 آزمون در هر هفته.

این یک قطره در سطل — شهردار نیویورک بیل DeBlasio گفت: این هفته که در مورد 13,000 آزمایش های در حال انجام در هر روز در شهر و اپیدیولوژی هشدار می دهند که حتی این تعداد به مراتب پایین تر از آن را باید به منظور اجازه می دهد با خیال راحت ترین مردم به ترک خانه های خود.

اما در خانه تست و نمایش اجازه می دهد تا ارائه دهندگان خدمات پزشکی برای شناسایی و درمان افراد که به احتمال زیاد نمی خواهد تست شده اند و یا درمان شود در غیر این صورت از جمله افرادی که در موارد جدی از COVID-19.

جودی ویدال, 24, کار پاره وقت به عنوان یک EMT برای آماده پاسخ دهندگان در شهر نیویورک و در درجه اول با این نسخهها کار در کوئینز یک قصبه با برخی از بالاترین سرانه میزان عفونت در کشور است. او می گوید: او مواجه کرده است افرادی که علایم شدید — تنگی نفس و تب. در این موارد پزشکان توصیه می کنند که بیماران مبتلا به 911 تماس بگیرید به طوری که آنها می تواند به درمان در بیمارستان و این می تواند سقوط به EMT برای کمک به این خانواده را که مرحله دشوار.

"آنها مطمئن نیستید. 'من باید بروید ؟ باید که نه؟' مردم می ترسند" ویدال گفت.

گاهی اوقات اعضای خانواده نشان می دهد که یک فرد بیمار باید صبر کنید یک روز بیشتر به رفتن به بیمارستان است. او گفت که او تلاش می کند تا توضیح دهد که چگونه مردم با COVID-19 می تواند به سرعت رو به زوال.

"یک روز می تواند زندگی یا مرگ," او گفت:. "ما فقط باید برای متقاعد کردن این بیماران را که گام و خانواده خود را بیش از حد. به خصوص اگر ما در حال صحبت کردن در مورد مادر بزرگ یا پدر بزرگ — ما می دانیم که پدر و مادر خود را در حال میخوام در بیمارستان های خود را. آنها در حال رفتن به احساس تنهایی; آن را به احساس عجیب و غریب. اما پوشش نقره ای است که مادر خود را در حال رفتن به می آیند.

"اما در واقع این چیز سخت. ما نمی توانیم قول می دهم که نسبی خود را در حال رفتن به آمده است, چرا که ما نمی دانیم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن