ماراتن نیویورک لغو شد با توجه به کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر نمایی از دوندگان در سال 2019 ماراتن نیویورک. ادواردو Munoz Alvarez/AP پنهان کر

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نمایی از دوندگان در سال 2019 ماراتن نیویورک. ادواردو Munoz Alvarez/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ادواردو Munoz Alvarez/AP

2020 ماراتن نیویورک لغو شده است, سازمان اعلام کرد.

تصمیم به شاتر در این مسابقه که بزرگترین ماراتن و یکی از شهر خیمه حوادث بود که با توجه به "کروناویروس مربوط به ایمنی و بهداشت نگرانی" با توجه به بیانیه ای از سازمان در نیویورک جاده دونده.

"لغو این سال TCS ماراتن نیویورک فوق العاده ناامید کننده برای همه درگیر بود اما به وضوح این دوره ما نیاز به پیروی از بهداشت و ایمنی دیدگاه" مایکل Capiraso, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت نیویورک جاده دونده در بیانیه ای گفت:.

این رویداد که به جای برنامه ریزی شده Nov. 1 اند 50th در حال اجرا ماراتن. که در حال حاضر اتفاق می افتد در Nov. 7, 2021.

مسابقه معمولا جذب بیش از 50,000 دونده 10,000 داوطلبان و حدود 1 میلیون طرفدار به گفته نیویورک تایمز. طرفداران و تماشاگران خط مسیر که می رود از طریق تمام پنج بخش از این کشور بزرگترین شهرستان.

ماه گذشته سازمان ماراتن بوستون اعلام کرد که لغو شد و برای اولین بار در 124 سال نقل مکان کرد و به یک رویداد مجازی.

دونده بودند که ثبت نام برای شرکت در ماراتن نیویورک باید گزینه ای را برای دریافت بازپرداخت هزینه ی ورود خود را و یا به دست آوردن افتخاری ورود به یکی از این سه سال آینده' نژادها.

"در حالی که ماراتن است که یاد و محبوب رویداد در شهر ما من تحسین نیویورک جاده دونده برای قرار دادن سلامت و ایمنی از تماشاگران و دونده اول" شهردار نیویورک, بیل د Blasio در بیانیه ای گفت:. "ما مشتاقانه منتظر به میزبانی 50th در حال اجرا ماراتن در نوامبر 2021."

دفتر شهردار نیز درگیر در تصمیم به انصراف از این رویداد. بیش از 17,600 مردم تایید می کرده از این ویروس در شهرستان و بیش از 4000 نفر دیگر بر این باور هستند که باید از درگذشت COVID-19 با توجه به شهر داده است.

آخرین مطالب