جدید نیویورک درجه بندی برنامه می آید در میان نشانه های بیشتری از ویروس بازیابی

نیویورک - COVID-19 بیمارستان پذیرش آغشته به زیر 1000 و جت های نظامی افزایش یافت و در ادای احترام بالا شهر نیوی

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

نیویورک - COVID-19 بیمارستان پذیرش آغشته به زیر 1000 و جت های نظامی افزایش یافت و در ادای احترام بالا شهر نیویورک است. در ضمن مدارس شهرستان در حال اتخاذ سیستم درجه بندی است.

در اینجا آخرین coronavirus مربوط به تحولات در نیویورک:

___

اعداد

جدید COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در ایالت نیویورک هستند به طور متوسط زیر 1000 در روز برای اولین بار در این ماه ها از به آرامی کاهش فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو به خبرنگاران گفت: روز شنبه که بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از شیوع هر دو در ادامه به تیک تیک. روزانه مرگ و میر کاهش یافته و دوباره با 335 مرگ و میر گزارش روز دوشنبه — کمترین روزانه شمارش ثبت شده در آوریل و سوم راست بعد زیر 400.

شده اند وجود دارد 17,638 مرگ و میر در نیویورک پس از وقوع آغاز شد با توجه به حالت چهره. دولت کل را شامل نمی شود بیش از 5,200 شهر نیویورک مرگ و میر بودند که نسبت به این ویروس در گواهی مرگ اما نیست تایید شده توسط یک آزمایشگاه تست.

در اوج شیوع بیماری در اوایل این ماه وجود داشته است بیش از 3000 جدید COVID-19 بستری شدن در بیمارستان یک روز بر اساس سه بعد نورد متوسط است. این رقم در مقایسه با سه شنبه منتشر شد آمده 953.

"این هنوز تعداد قابل توجهی از مردم" کومو گفت. "اما به طور کلی شما می بینید اعداد پایین آمدن خبر خوبی است."

تعداد کل بیماران بستری کاهش یافته و به 12,646.

با caseloads انداختن نیروی دریایی بیمارستان کشتی USNS راحتی فرستاده شده به از بین بردن استرس در بیمارستان های شهرستان در اوج این بیماری همه گیر شد مجموعه, برای ترک پنج شنبه.

عملیات همچنین به نظر می رسد به سیم پیچ را در موقت فدرال امکانات پزشکی در Javits Center. وجود دارد 69 بیماران در داخل کاورنو منهتن مرکز کنوانسیون شنبه با توجه به کومو دولت. پنتاگون گفت: بیماران در روند انتقال به بیمارستان محلی با یک انتظار "اتمام ماموریت" در اطراف جمعه. یک کومو مشاور گفت Javits خواهد بود قادر به استفاده می شود به عنوان یک مرکز پزشکی در صورت نیاز.

کومو سفر به سیراکیوز نیویورک به عنوان او در ادامه به طرح مراحل مناطق از دولت نیاز به راه اندازی مجدد اقتصاد محلی است.

___

شهرستان درجه بندی سیستم

شهر نیویورک در مدارس اجرا خواهد شد جدید سیستم درجه بندی برای باقی مانده از coronavirus-مختل مدرسه سال, شهردار, بیل د Blasio اعلام کرد.

دانش آموزان مدرسه ابتدایی خواهد بود مدرج "ملاقات با استانداردهای" و یا "نیاز به بهبود" در حالی که دانش آموزان دبیرستانی را تصویب شکست درجه بندی گزینه د Blasio گفت.

تصدیق کرد که برخی از دانش آموزان تلاش کرده اند از مدارس بودند توقیف مارس 16, de Blasio گفت: دانش آموزانی که نیاز به کمک برای گرفتن داده خواهد شد و حمایت علمی از طریق تابستان و پاییز آینده.

"ما می دانیم که بعضی از بچه ها با داشتن یک زمان سخت تر به خاطر این بحران عاطفی و تحصیلی" د Blasio گفت.

دانش آموزان در نمرات K-5 خواهد بود مدرج "استانداردهای" یا "نیاز به بهبود" د Blasio گفت: در حالی که مدرسه دانش آموزان خواهد بود مدرج "مطابق با استانداردهای" "نیاز به بهبود" یا "البته در حال پیشرفت است."

مدارس را با استفاده از سنتی نامه نمرات, اما یک دانش آموز که به دریافت نمره قبولی در یک کلاس می تواند یک "عبور" درجه است که نمی خواهد خود را تحت تاثیر قرار معدل de Blasio گفت. دانش آموزان دبیرستانی که نه تسلط ترم خواهد شد "البته در حال پیشرفت" درجه.

د Blasio اعلام کرد در آوریل 11 که مدارس باقی خواهد ماند توقیف از طریق بقیه سال تحصیلی اما کومو گفت: آیا تصمیم به بازگشایی مدارس بود تا به او. کومو است نشان داد که او می خواهد مدارس در این شهرستان برای بازگشایی قبل از پایان سال تحصیلی در اواخر ماه ژوئن.

د Blasio در ابتدا مقاومت بسته شدن ساختمان مدرسه و حرکت آموزش آنلاین در بخشی از آنجا که بسیاری از سیستم 1.1 میلیون دانش آموز فاقد دسترسی به اینترنت است. او گفت که 247,000 iPads ها خواهد بود در دست دانش آموزان که درخواست آنها توسط پنج شنبه.

مربیان در سراسر کشور تلاش کرده اند با چگونه به دانش آموزان کلاس پس از بیماری همه گیر کوروناویروس مدارس بسته.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

مقامات در لس آنجلس Unified School District, ملت, دومین پس از شهر نیویورک اوایل این ماه اعلام کرد که هیچ دانشجویی را دریافت کنید F و هیچ یک درجه خواهد بود بدتر از آنچه در آن بود در مارس 13, آخرین روز در دانشگاه کلاس. فیلادلفیا مدیران مدرسه بودند به دنبال یک راه به دانش آموزان اعتباری برای تکمیل مدرسه بدون اینرو کودکان برای چیزهایی که خارج از کنترل خود.

___

نظامی روگذر

جت از نیروی دریایی آبی فرشتگان و نیروی هوایی را Thunderbirds, پرواز بر فراز شهر نیویورک در یک ادای احترام به پرسنل پزشکی اولین پاسخ دهندگان و دیگر ضروری کارگران درگیر در مبارزه با این بیماری همه گیر.

این هواپیما از دو تظاهرات اسکادران پرواز در شکل گیری بیش از نیویورک و نیوآرک آغاز و در ظهر. این هواپیما بعد از پرواز بیش از ترنتون نیوجرسی و فیلادلفیا.

پیاده دوچرخه سواران و حتی ماموران پلیس با گشت زنی در پل بروکلین از جیبش گوشی های هوشمند خود را به فیلم سعادتآباد در روز روشن و آبی-آسمان روز است.

"ما فوق العاده مفتخر به فرصت ادای احترام به کسانی که مشغول به کار در خط مقدم از COVID-19 پاسخ ما در ترس از قدرت و انعطاف پذیری" گفت: نیروی دریایی Cmdr. برایان Kesselring, U. s. Navy Blue Angels افسر فرمانده و پرواز کرد.

این پلها تحقق نیازهای آموزشی برای خلبانان که باید پرواز حداقل تعداد ساعت برای حفظ تسلط به گفته مقامات نظامی که گفت: اسکادران مجبور به انصراف از اجرای برنامه های بسیاری از آنجا که شیوع ویروس. این پلها شامل نیست هزینه های اضافی به مالیات دهندگان گفته است.

___

در خارج از زندان

سابق ایالت نیویورک در سنای رهبر دین Skelos منتشر شد سهشنبه از زندان به حبس در رککویلل سنتر خانه پس از آزمایش مثبت برای coronavirus.

72 سال Skelos بوده است در خدمت چهار سال و سه ماه زندان و پس از او به اتهام اخاذی سیم تقلب و رشوه خواری.

دادستان مخالف درخواست خود را به صورت دلسوز انتشار. یک قاضی هنوز حکم داد اما اداره فدرال زندانها تصمیم او می تواند بازگشت به خانه به عنوان یک نتیجه از coronavirus تهدید.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان کارن متیوز و جیم Mustian کمک به این گزارش. تپه و وینو کمک از آلبانی, n. y.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب