افسران متهم در Rayshard بروکس' مرگ به نوبه خود در

بزرگنمایی این تصویر Devin برازنان برگ Fulton County زندان در آتلانتا پس از تبدیل خود را در روز شنبه.

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Devin برازنان برگ Fulton County زندان در آتلانتا پس از تبدیل خود را در روز شنبه. مقامات را متهم برازنان با چهار فقره از جمله تشدید حمله در تیراندازی مرگ Rayshard بروکس. دکتر اندرسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دکتر اندرسون/AP

گرت Rolfe و دوین برازنان از دستگیری افسران درگیر در تیراندازی مرگ Rayshard بروکس, تبدیل خود را در روز پنج شنبه. مردان بودند رزرو به طور جداگانه پنج شنبه در این شهرستان Fulton زندان در آتلانتا.

دادستان ها روز چهارشنبه ثبت 11 فقره در برابر Rolfe سفید افسر شات 27 ساله در پشت در اقدام به بازداشت هفته گذشته است. در میان اتهامات او چهره جنایت قتل که حامل چشم انداز اعدام و یا حبس ابد بدون آزادی مشروط.

همکار دستگیری افسر برازنان چهره سه فقره از جمله تشدید حمله و اگر محکوم می تواند صرف تا 20 سال در زندان است.

Rolfe اخراج شد از این بخش بعد از بروکس' قتل و برازنان — که بود در بروکس' شانه پس از او به ضرب گلوله کشته شد — قرار داده شد در میز اداری وظیفه.

"همه بیش از حد اغلب آفریقایی آمریکایی ها را تکذیب کرد عدالت در این شرایط حتی اگر دنیا را می بیند که عدالت باید داده شده است" L. حادثه برای بروکس' خانواده گفت: نسخه صبح روز پنج شنبه. "اجازه دهید که سیستم عدالت کیفری ، و برای یک بار قربانی شدن اولین گام از عدالت است."

بزرگنمایی این تصویر

افسران ایستاده سهشنبه در نزدیکی محل Rayshard بروکس' قتل در آتلانتا. ساعت بعد از گرجستان شهرستان دادستان اعلام کرد اتهامات علیه یک جفت از افسران مقامات شهرستان اشاره کرد موجی از callouts در آتلانتا اداره پلیس. Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chandan Khanna/خبرگزاری گتی ایماژ

در همان زمان آتلانتا اداره پلیس شده است roiled با اتهامات عنوان شده علیه خود را دارد. چهارشنبه شب بخش اذعان کرد که آن را در برخورد با "بالاتر از حد معمول تعداد تماس استراحتی" در میان افسران.

در بیانیه روز شنبه وزارت روشن است که — در حالی که "پیش از این پیشنهادات که چند افسر از هر منطقه تا به حال راه می رفت خاموش کار نادرست بودند" — یک شبه تغییر دیده بود به اندازه کافی غیبت که مقامات تنظیم منابع به وفق دهند.

"ما به اندازه کافی افسران به پوشش ما را از طریق شب" آتلانتا شهردار Keisha لنس کف با سی ان ان گفت در روز چهارشنبه. "خیابان های ما نمی شود هیچ کمتر امن به دلیل تعداد افسرانی که به نام. اما آن است که تنها امید من دوباره که افسران ما را به یاد داشته باشید این تعهد که آنها زمانی که آنها برگزار شد تا دست خود را و آنها سوگند یاد کرد که افسران پلیس."

وینس قهرمان, مدیر منطقه ای سازمان بین المللی اخوان المسلمین از افسران پلیس — ملی اتحادیه به نمایندگی از بسیاری از آتلانتا افسران — پاسخ نداد بلافاصله به NPR درخواست برای نظر.

در گفتگو با سی ان ان در روز پنج شنبه این قهرمان گفت: کسانی که به نام و یا به سادگی متوقف پاسخ دادن به تماس midshift بود تا در اعتراض. او ارائه نمی دهد شماره های خاص اشاره کرد که این اتحادیه بود و نه آگاه از قصد به انجام این کار از قبل — اما او گفت که او را درک سرخوردگی.

"آنها فقط تغذیه" او گفت: این شبکه است. "منظور من خود را شهردار کرد و گفت: همه چیز را که آنها استفاده می شود برای انجام این کار با استفاده از زور معتبر نیست — 'آن را انجام نمی" — پس من نمی دانم که چگونه دفاع کنیم و خودمان را که مردم می خواهند به مبارزه با ما است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب