نوادا دموکراتیک اولیه بحث: به روز رسانی های زنده و تجزیه و تحلیل

چقدر (اگر در همه) باید نامزدها بازدید نوادا ؟ تاجر تام Steyer برگزار کرده است بیشترین تعداد حوادث در نوادا —

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

چقدر (اگر در همه) باید نامزدها بازدید نوادا ؟

تاجر تام Steyer برگزار کرده است بیشترین تعداد حوادث در نوادا — 50 از امروز با توجه به نوادا مستقل — اما او نمی تواند در بحث مرحله در این شب پس از ناکامی در دیدار با کمیته ملی حزب دموکرات را مدارک.

در ضمن سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ خواهد شد و شرکت در بحث با وجود داشتن برگزار شد هیچ کمپین حوادث در نوادا است.

در مجموع هشت باقی مانده داوطلبان برگزار شد 213 حوادث در کشور است که فقط یک چهارم از حوادث همان گروه برگزار شد در آیووا و کمتر از نیمی از کسانی که آنها را برگزار New Hampshire.

سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg برگزار شد 40 حوادث در نوادا به دنبال ایالت ورمونت برنی ساندرز در 34 ایالت ماساچوست الیزابت وارن در 31.

تا کنون مینه سوتا بهداشت ، ctq سپری کرده است به طرز محسوسی کمتر زمان در نوادا (جمعا 29 حوادث) از او در اوایل متحده است. او برگزار شد تعداد زیادی از حوادث در هر دو آیووا و New Hampshire.

Klobuchar هنوز هم برگزار می شود بیشتر حوادث در نوادا از سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن که امیدوار به خوبی انجام پنج شنبه و حرکت به کارولینای جنوبی پس از دو ناامید کننده پس از اتمام در نیوهمپشایر و آیوا.

اما پرت امشب بلومبرگ که باعث می شود او اولین کمپین مراجعه به نوادا برای بحث — اما نمی تواند گزینه ای برای Nevadans caucusing در روز شنبه.

↑ بازگشت به بالا

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب