ویرجینیا به بازگشایی بخشی از این هفته اما نه در مناطق نزدیک به سی

بزرگنمایی این تصویر ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم (مرکز) پیاده گذشته جعبه وسایل حفاظتی شخص

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم (مرکز) پیاده گذشته جعبه وسایل حفاظتی شخصی که داوطلبان برنامه ریزی برای توزیع سه شنبه در یک رویداد در ریچموند. نرتهم انجام شده است و مرحله به مرحله بازگشایی در بخش هایی از دولت در خارج از واشنگتن دی سی و حومه. استیو Helber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Helber/AP

به عنوان بسیاری از ایالت ها شروع به برداشتن گام به سوی بازگشایی اقتصاد خود ویرجینیا تنظیم شده است اجازه می دهد تا برخی از کسب و کار در سراسر کشور تا اواخر این هفته.

اما رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم با تاخیر در بازگشایی برای مناطق فقط در خارج از واشنگتن دی سی به دلیل بالاتر عفونت رای دادن در منطقه است.

Northam, یک پزشک مشخص شده است در مرحله برنامه ریزی است که اجازه خواهد داد که برخی از فعالیت های کسب و کار به سر در روز جمعه. برای مثال غیرضروری فروشگاه های خرده فروشی می تواند در 50 درصد اشغال و رستوران ها ارائه می دهند محدود فضای باز ناهار خوری. کلیساها و کنیسه و دیگر جماعت مذهبی نیز خواهد بود و مجاز به برگزاری خدمات در 50 درصد ظرفیت است.

در یک فرمان اجرایی را امضا شنبه نرتهم تمدید محدودیت برای چندین شهرستان, شهرستانها و شهرهای کوچک در غرب ویرجینیا از طریق حداقل مارس 28. فرماندار محلی گفت: شهرداری رهبران خواسته او را که گام به گام از نگرانی در مورد تعداد موارد در این منطقه است.

"در حالی که هیچ منطقه ممکن است حرکت سریع تر به سهولت محدودیت ما باز به برخی از مناطق در حال حرکت آهسته تر" نرتهم گفت: در یک کنفرانس رسانه های دوشنبه است.

مقامات وزارت امور خارجه گفت: غرب ویرجینیا که مرزهای واشنگتن حساب برای حدود 70 درصد از کشورهای مشترک المنافع را مثبت coronavirus آزمون در یک روز معمولی.

نرتهم گفت که در روزهای اخیر در ویرجینیا بیمارستان گزارش شده است که عرضه کافی از تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب