نیاز به یک مکان سنجی اجتماعی فاصله? 3 تیم NBA ارائه سالن

بزرگنمایی این تصویر لس آنجلس لیکرز ستاره LeBron James آغاز شده است یک حق رای سازمان است و اصرار تیم

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

لس آنجلس لیکرز ستاره LeBron James آغاز شده است یک حق رای سازمان است و اصرار تیم NBA به ارائه خود را بزرگ سالن به عنوان رای گیری سایت در طول این بیماری همه گیر. عزرا شاو/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
عزرا شاو/گتی ایماژ

تیم ها در انجمن ملی بسکتبال آمریکا طرفدار ورزشی لیگ طولانی ترین آواز بر عدالت اجتماعی مسائل پله تا خود مشارکت مدنی به عنوان سه در حال حاضر داوطلب امکانات خود را برای خدمت به عنوان سایت های رای گیری در میان همه گیر.

توسعه می آید به عنوان محلی انتخابات به ویژه کسانی که در عمده مناطق شهری دیوانه وار به جستجو برای مکان هایی که در مرکز قرار گرفته و به اندازه کافی بزرگ اجازه می دهد تا رای دهندگان به فاصله اجتماعی در حالی که انتظار در خط و خود رای.

و ارائه می دهد به عنوان بسیاری از NBA بیشتر بازیکنان آفریقایی آمریکایی بالا برده اند و در درگیری های اجتماعی باعث می شود پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. ماه گذشته مثلا سوپراستار LeBron James اعلام کرد یک سازمان جدید با هدف حفاظت از سیاه شهروندان حق رای.

این گروه بیش از یک رای خارجه NBA franchises داوطلب فضاهای خود را در حالی که همچنین egging دیگران با hoops-مانند چالش: "چه کسی رو بعدی؟"

"ساده ترین راه برای نگه داشتن ما از تغییر هر چیزی است که برای نگه داشتن ما از رای گیری" جیمز توییتی ماه گذشته همراه با سیاه و سفید زندگی می کند توجه به برچسب.

این سه تیم که تا کنون ارائه شده خود را در فضاهای — آتلانتا هاکس دیترویت پیستونز و Milwaukee Bucks — واقع شده در انتخابات ریاست جمهوری میدان نبرد متحده است. بیش از یک سوم از لیگ تیم ها در ایالات متحده است که می تواند کمک به تعیین ریاست جمهوری این مسابقه قرار می گیرند.

همکاران در یک لحظه تاریخی'

بزرگنمایی این تصویر

Atlanta Hawks سر مربی لوید پیرس شده است صریح نژادی در مسائل عدالت. جان Bazemore/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Bazemore/AP

هاوکز برای اولین بار به مرحله تا روز دوشنبه ارتکاب State Farm عرصه به عنوان یک رای گیری اولیه سایت برای گرجستان انتخابات در ماه اوت و نوامبر است.

"ما می خواهیم مردم را به حق خود و ما می خواهیم به بخشی از کمک به آنها انجام این کار" شاهین مربی لوید پیرس NPR گفت.

او گفت که لیگ را رشد سیاسی صدا مرتبط است به همان چیزهایی رانندگی فعالیت و تظاهرات در سراسر کشور است. بیش از 80 درصد از NBA بازیکنان هستند و مردم از رنگ.

"همه این چیزها شروع به هم بافتن" پیرس گفت. "ممکن است کسی بحث در مورد اینکه یک بازیکن و یا یک فرد سیاه و سفید در آمریکا است. سپس آن را می شود در هم تنیده در چگونه آنها را تحت تاثیر قرار, سیاسی, چگونه آن را تحت تاثیر و آنها را از لحاظ اقتصادی, چگونه آن را تحت تاثیر و آنها را از طریق آموزش و پرورش. و چگونه می تواند شما صحبت نمی کنم در این مورد؟"

هاوکز' مرکز خواهد شد پیکربندی شده برای برگزاری صدها نفر از رای گیری مارک دستگاه فاصله سراسر عرصه زمین و صدها نفر از کارکنان آن آموزش داده خواهد شد به عنوان نظرسنجی کارگران به عنوان گرجستان پخش عمومی را استفان فاولر گزارش شده است.

پیستون و دلار به زودی به دنبال کت و شلوار.

پیستون در روز چهارشنبه گفت: آنها ارائه شده خود به آموزش مرکز و ستاد به عنوان یک مرکز رای گیری برای ریاست جمهوری. و الکس Lasry به دیگران' معاون ارشد رئیس جمهور گفت: در توییتر او را "هیجان زده به همکاری با [بیش از یک رای] به Fiserv فروم در دسترس به عنوان یک پتانسیل رای گیری سایت."

"ما فقط می خواهم برای ادامه به انجام آنچه ما می توانیم مطمئن شوید که مردم می توانند با خیال راحت از حق خود برای رای دادن" Lasry اضافه شده به Milwaukee Journal Sentinel. "اگر که بدان معنی است که ما در خدمت به عنوان یک رای دهنده ثبت نام محل ، اگر به این معنی است که ما می تواند یک مکان سنجی بزرگ."

این سه تیم نیز مشخص شده تعدادی از تلاش های چنین به عنوان اطلاعیه های خدمات عمومی از بازیکنان و ثبت وقایع و تلاش برای افزایش آگاهی رای دهندگان و مشارکت. در ضمن پیستون حق رای دادن ساخته شده Aug. 4 تاریخ میشیگان ایالت مقدماتی و نوامبر. 3 روز پرداخت کردن برای کارکنان خود را.

"این واقعا یک لحظه تاریخی برای دموکراسی و ما یک نقش منحصر به فرد است که امکانات ورزشی و تیم ها می توانید بازی را در حال همکاران برای مشارکت مدنی در این سال گفت:" میشیگان وزیر امور خارجه Jocelyn بنسون.

دیگران' Lasry نیز سرمایه گذاری صندلی از میلواکی 2020 میزبان کمیته های گروه غیر انتفاعی پشت کنوانسیون ملی دموکرات ها وجود دارد. جالب اینجاست که با توجه به کروناویروس و با تعداد کمتری از مردم برای حضور در این مجمع در فرد کنوانسیون-برنامه ریزان اعلام کرد که تمام اقدامات را حرکت از بزرگتر Fiserv فروم به کوچکتر ویسکانسین مرکز میلواکی مرکز کنوانسیون.

James' غیر انتفاعی رای گیری گروهی نمی تواند برای حمایت از یک کاندیدای خاص. اما او تایید کرده است دموکرات ها در گذشته بارها و بارها مورد انتقاد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

یک خودنمایی نیاز به فضا

بزرگنمایی این تصویر

بزرگ کنتاکی نمایشگاه مرکز تنها محل رای گیری در جفرسون کانتی به لوئیزویل در طول هفته گذشته دولت شرکت کنند ، برت کارلسن/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برت کارلسن/گتی ایماژ

تلاش برای ایجاد بزرگتر رای گیری سالن دنبال به چالش کشیدن انتخابات برگزار شده در ماه های اخیر, در این بیماری همه گیر.

ریاست جمهوری گرجستان اولیه در ماه گذشته تا به حال طولانی خطوط و ماشین رای گیری مسائل. زودتر ویسکانسین مارس اولیه دیدم بلند, اجتماعی فاصله خطوط به عنوان حوزه های رأی گیری تثبیت شد پس از هزاران نظرسنجی کارگران کاهش یافته است.

میلواکی تا به حال فقط پنج رای گیری سایت های باز در مقایسه با حدود 180 به طور معمول.

در کنتاکی را مقدماتی هفته گذشته حوزه های رأی گیری در دولت بزرگترین شهرستانها تثبیت شد به غول مراکز رای گیری در عرصه های نمایشگاه مراکز و استادیوم. یک چنین محل برگزاری: Kroger زمینه صفحه اصلی رشته برای دانشگاه کنتاکی, تیم ملی فوتبال.

جاش داگلاس, انتخابات, قانون, استاد در این دانشگاه گفت: این طرح به خوبی کار می کرد در خارج از سکسکه چند.

او گفت: استفاده از ورزشگاه کارکنان به معنی انتخاباتی می تواند اختصاص نظرسنجی کارگران به دیگر سایت های رای گیری.

"نه تنها [این سالن مانند عرصه] باید به اندازه ظرفیت اما از لحاظ تئوری آنها کارگران که می دانید در فضا و اگر ما می توانید آنها را آموزش دیده و به عنوان طولانی به عنوان آنها جوانتر و نه به عنوان خطر بالا است که اجازه می دهد تا انتخابات به انعطاف پذیری بیشتر در تعداد مراکز رای دهی سایت های آنها می تواند باز" داگلاس گفت.

رنه Montgomery یک WNBA بازیکن برای آتلانتا رویای آن نیز در دولت مزرعه عرصه نشسته است از کوتاه فصل به تمرکز بر روی مسائل اجتماعی و توسعه دهندگان. در مصاحبه با NPR, او گفت که او هیجان زده شد در مورد تصمیم گیری برای ارائه به خانه اش در دادگاه به رای دهندگان به طور خاص به دلیل آن را آسان برای رسیدن به حمل و نقل عمومی در آتلانتا.

به طور گسترده تر او گفت: این روند از بازیکنان بسکتبال که بیشتر در سیاست درگیر نیست یک برنامه کوتاه مدت با توجه به همه گیر و یا تظاهرات. او انتظار دارد که آن را به ادامه گذشته 2020 چرا که پیام خود را توسط طنین.

"ورزشکاران در حال رفتن به احساس می کنید که صدای" او گفت:. "بسیاری از اوقات ورزشکاران بودند ترسو مورد صحبت کند چرا که اگر این تیم ندارد چرا که شرکت های بزرگ حامیان آن را دوست ندارم, و سپس شما را در دردسر هستید. خوب است که بهانه ای نمی تواند واقعا وجود داشته باشد دیگر."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن