اوباما سناتور در دفاع به عنوان تیم WNBA او Co-صاحب پذیرای 'Black Lives Matter'

بزرگنمایی این تصویر کلی Loeffler, چپ, به سلامتی آتلانتا رویا در courtside در طول سال 2011 بازی. در ح

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کلی Loeffler, چپ, به سلامتی آتلانتا رویا در courtside در طول سال 2011 بازی. در حال حاضر سناتور Loeffler است سهام خود را در WNBA حق رای دادن تبدیل به یک چالش سیاسی در سختی نژاد در انتخابات. دیوید Tulis/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Tulis/AP

ورزش, نژاد و سیاست را با هم می آیند برای ایجاد یک چالش سیاسی برای گرجستان جمهوری خواه ایالت کلی Loeffler که شرکت صاحب آتلانتا رویای شهر WNBA تیم.

Loeffler که سختی مواجه انتخابات این سقوط کشیده شده موشکافی برای تماس در لیگ کمیسر به رها کردن حمایت خود را از زندگی مهم جنبش است. به WNBA و اتحادیه تصمیم گرفته اند به قرار دادن "Black Lives Matter" و "می گویند نام او" شعار در گرم کردن دنده و باز آخر هفته لباس تیم.

"حقیقت این است که ما باید کمتر نه بیشتر سیاست در ورزش" Loeffler نوشت: در نامه ای به WNBA کمیسر کتی Engelbert هفته گذشته است. "در زمانی که پلاریزه سیاست است که تفرقه به عنوان تا به حال ورزش این قدرت به یک وحدت پادزهر."

"وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در این کشور است. ما نمی توانیم آن را دارند" Loeffler در ادامه گفت از موضع خود در یک کمپین توقف در ویندر, Ga. "اما وجود دارد یک سازمان متفاوت از گفت: یک سازمان به نام Black Lives Matter تاسیس در اصول مارکسیستی. مارکسیسم پشتیبانی از سوسیالیسم."

Engelbert رد درخواست تجدید نظر کرد و گفت: این لیگ خواهد شد "در ادامه به استفاده از سیستم عامل های ما به شدت مدافع عدالت اجتماعی است." بازیکنان اتحادیه WNBPA کرده و خواستار Loeffler برداشته شود به عنوان یک صاحب آتلانتا رویا.

"من فکر می کنم آن را واقعا ناآگاهانه سیاسی, واکنش بیانیه که تقسیم کشور ما و در یک لیگ که همواره به دنبال تحمل آن را بسیار تکان دهنده" Loeffler گفت: از این واکنش از لیگ.

Loeffler شد یک سناتور در ماه ژانویه جایگزین بازنشستگی سن. جانی Isakson و قبلا به عنوان یک خدمات مالی و اجرایی است.

او گفت که او ایستاده تا برای آزادی بیان و برای افرادی که احساس حمله برای ابراز باورهای محافظه کار. این یک پیام است که طنین گفت: گرجستان خدمات عمومی کمیسر تیم Echols که تایید Loeffler.

"من فکر می کنم بسیاری از جمهوری خواهان بسیار دلسوز به این حمله که قرار می گیرد در حال حاضر و من فکر می کنم این به او کمک کرد" او گفت:. "کلی تا به حال شجاعت به قادر به ایستادن و من فکر می کنم جمهوری خواهان در حال دادن او را از اعتبار آن است."

کل آتلانتا رویای فهرستی تقسیم با Loeffler بیش از حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

الیزابت ویلیامز بازی کرده است در رویای پس از سال 2016 و خدمت در این اتحادیه را به کمیته اجرایی.

"این روشن است که [Loeffler است] تلاش برای استفاده از این ایده از زندگی ماده و سیاسی آن را برای خود به دست آورید. و این در صورتی است که آنچه او می خواهد به انجام," او گفت:.

"اما من فکر می کنم در پایان روز جنبش و آنچه ما به عنوان بازیکنان پایه برای یک حرکت وحدت جنبش عدالت است."

ویلیامز به نام آن را "ناامید کننده" را بخوانید Loeffler اظهارات, به ویژه به این دلیل که لیگ ساخته شده است حدود 80 درصد زنان سیاه.

"من فکر می کنم آن را جالب برای او به این اظهارات و برای او هنوز هم می خواهید برای ارتباط با تیم" ویلیامز گفت.

Loeffler حفظ او نمی خواهد دور برگشت از مالکیت سهام با وجود مقاومت.

تنها گزینه Loeffler کارزار'

در حالی که Loeffler استدلال کرد که او ایستاده بود در مورد از بین بردن سیاست از ورزش آن را سخت به چشم پوشی از زمینه که در آن اتفاق می افتد.

Loeffler مالکیت سهام در این تیم تبدیل به یک کمپین مسئولیت به عنوان کنگره ایالات متحده داگ کالینز Loeffler بهترین و شناخته شده جمهوری خواه حریف است و استخراج آن را بارها و بارها برای حملات سیاسی است.

"این واقعا تنها گزینه Loeffler کمپین بود, گفت:" برایان رابینسون گرجستان جمهوری خواه استراتژیست و مشاور ارتباطات از حرکت می کند.

او "تا به حال در دفاع و سعی کنید به بلوک کردن که خط حمله از Doug Collins," او گفت:.

کالینز' کمپین به نام از گذشته بازی رویای اجازه داده است که علاقه مندان به اهدای بخشی از درآمد حاصل از بلیط به والدین طراحی شده و برای بازی گذشته تجلیل سابق فرمانداری نامزد حزب دموکرات استیسی آبرامز

رابینسون گفت: Loeffler نیز تا به حال برای رفتن در حالت تهاجمی را به نفع خود بیش از گرجستان جمهوری خواه پایگاه زیرا در حالی که او در یک رایگان برای همه "جنگل" ویژه انتخابات بدون حزب مقدماتی او نیاز دولت را وفادار جمهوری خواه رای دهندگان در ماه نوامبر.

"فرهنگ جنگ در حال حاضر یک خط تقسیم بین چپ و راست بین دموکرات ها و جمهوری خواهان و هر دو طرف باید به انتخاب طرف با طرف دیگر," او گفت:. "این ارائه یک فرصت برای رفتن جرم و را انتخاب کنید یک مبارزه با یک گروه است که در سمت دیگر حزبی تقسیم از طرف دیگر فرهنگ تقسیم کنید."

نوامبر نژاد است که به طور موثر دو حزب مقدماتی در ترکیب رابینسون استدلال با نهایی انتخابات دور دوم مسابقه به احتمال زیاد در ماه ژانویه است.

تحت گرجستان ویژه انتخابات, قوانین, یک نامزد باید برنده بیش از 50 درصد آرا برای جلوگیری از رواناب. Loeffler چهره مخالفان 20 و رواناب بین دو رای اهل عمل تقریبا قطعی است.

"جمهوری خواهان را انتخاب نامزد خود و دموکرات ها را انتخاب ایشان," رابینسون گفت. "بیایید جدی این است که به طور کلی این است که واقعا یک اصلی با نام های مختلف"

پس از ماه نوامبر در این مسابقه را بیش از احتمال تبدیل شدن به برنده شدن بیش از دولت مستقل رای دهندگان رابینسون گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب