نزدیک شدن 100,000 COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده است که هنوز هم "در اوایل این شیوع'

بزرگنمایی این تصویر آخر هفته روز یادبود در رابرت موسی امور خارجه پارک در آتش جزیره n. y. به همه گیر,

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آخر هفته روز یادبود در رابرت موسی امور خارجه پارک در آتش جزیره n. y. به همه گیر, ادامه, دانشگاه هاروارد دکتر Ashish Jha می گوید, ماسک پوشیدن اجتماعی فاصله و قوی استراتژی های تست و تماس با ردیابی خواهد شد و حتی بیشتر مهم است. Jeenah ماه/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jeenah ماه/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

این نقطه عطف تلخ آمریکا در مورد به ضربه تا 100000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 — به مراتب بالاتر از تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر در هر کشور دیگر.

تا کنون تاثیر coronavirus احساس شده است و به طور یکنواخت قابل توجه برخی از شهرستانها و مناطق و خاص بخش از جامعه بسیار سخت تر از دیگران است.

برای به دست آوردن یک حس چگونه است که ممکن است تغییر کند و از آن جایی که در این دوره از بیماری همه گیر در ایالات متحده است که در حال حاضر NPR صبح Edition میزبان دیوید گرین صحبت سهشنبه با دکتر Ashish Jha مدیر هاروارد بهداشت جهانی موسسه و استاد سیاست در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی.

مکالمه خود را ویرایش شده برای طول و وضوح.

همانطور که شما نگاه کنید در این شماره بلندی در حال حاضر آنچه که شما منعکس کننده ،

خوب یک زن و شوهر از چیزهایی است. اول از همه آن است که یک لحظه جدی به تأمل در این ایده است که در مورد 100 ، 000 آمریکایی درگذشت — عمدتا فقط در دو ماه گذشته. سرعت که با آن این اتفاق افتاده است واقعا ویرانگر است. البته ما تا به حال بسیار کمی فرصت به سوگواری تمام کسانی که ضرر و زیان از آنجا که بسیاری از ما تعطیل شده اند. و من شده فکر کردن در مورد که در آن ما را به آینده و سقوط و یادآوری به خودم و دیگران است که ما در اوایل این بیماری. ما در هر نقطه در نزدیکی انجام می شود.

ایالات متحده ... تا به حال مرگ و میر بیشتر از هر کشور در جهان است. آیا شما فکر می کنم که این کشور جذب اهمیت این اعداد ؟

من فکر می کنم برای اکثر آمریکایی ها این اتفاق را کاملا احساس واقعی به دلیل مرگ و میر شده اند متمرکز در [a] چند مکان. بدیهی است که نیویورک شده است آمار بسیار سخت و در برخی از مکان های دیگر مانند سیاتل شیکاگو — برخی از شهرستانها بزرگ است. و بنابراین افرادی که زندگی نمی کنند در این مناطق ممکن است جذب آن است.

اما ماهیت این بیماری همه گیر است که آن شروع می شود و نوع شتاب در شهرهای بزرگ اما پس از آن حرکت به سمت حومه شهر و به مناطق روستایی است. بنابراین در آن زمان ما در حال انجام با این, من فکر می کنم هر آمریکایی باید احساس آن بسیار بیشتر از نزدیک و شخصی. این چیزی است که من نگران که آن را نباید به نگاهی که برای مردم واقعا درک چگونه غم انگیز این است چگونه خطر ناک در بسیاری از راه های این است.

س: ما در حال بیرون آمدن از آخر هفته روز یادبود و ما شاهد بسیاری از قوانین و مقررات آرام در بسیاری از نقاط کشور است. به عنوان شما را تماشا می کردند که شما چه پیش بینی در شرایط از آنچه که ما می تواند تا پایان تابستان ؟

اگر شما نگاه کنید در همه مدل ها وجود دارد و اکثر مدل شده اند نسبتا دقیق — تعداد کمی از آنها شده است بیش از حد خوش بینانه است. اما اگر شما نوع نگاه در این مدل از مدل ها — آنهایی که واقعا در نوع ترکیب آن همه قرار داده و آن را با هم و بینی — بینی هستند که احتمالا ما در حال رفتن به دیدن از 70000 تا 100000 مرگ و میر بین در حال حاضر و تا پایان تابستان.

در حالی که سرعت را پایین آهسته از آنجا که ما در حال انجام برخی از مقدار از اجتماعی فاصله و تست ramping تا — ما در حال رفتن به, متاسفانه, دیدن خیلی بیشتر از بیماری و متاسفانه تعداد زیادی مرگ و میر بیشتر در ماه های آینده.

س: تاپیک بحث از جنبه های فصلی به این. هر چه اتفاق می افتد در طول تابستان ما و حتی مرگ و میر بیشتر به ما سر بعد از آن در سال ؟

بله. من امیدوار هستم که این مدل از تابستان اضافی از 70000 تا 100000 مرگ و میر بیش از حد بدبین. و آنها ممکن است از آنجا که ما ممکن است یک فصلی سود به دلیل تابستان: مردم در حال خارج بیشتر است.

اما در سمت تلنگر از فصلی نفع تابستان است و آنچه تقریبا قطعا خواهد بود یک کار بسیار دشوار و پاییز و زمستان با افزایش موارد یک موج است که ممکن است بزرگتر از موج ما فقط از طریق رفت. و ما باید به آماده شدن برای آن است که از آنجا که ما نمی تواند گرفتار شود و پا به حالت صاف راه ما این زمان در اطراف.

س: چه چیزی می تواند ما را برای آماده سازی ؟ ما شاهد بسیاری از کشورهای استراحت محدودیت در حال حاضر. آن است که یک ماده بالقوه قرار دادن این محدودیت در محل که در آن آنها نیاز به? و یا وجود دارد دیگر چیزهایی که ما می تواند انجام می شود ؟

دو چیز وجود دارد که من می خواهم بگویم. اول از همه مردم را نمی توان قفل شده است و برای بقیه از این بیماری همه گیر. من درک می کنم که مردم نیاز به خارج و خارج یک چیز خوب است. اما ما باید برای حفظ یک مقدار مشخصی از اجتماعی فاصله. من فکر می کنم ماسک پوشیدن واقعا مهم است.

تنها ابزار ما toolbox واقعا قوی تست ردیابی انزوا و برنامه. شما می دانید اگر شما فکر می کنم در مورد چگونه از آن است که کره جنوبی و آلمان شده اند قادر به انجام این کار بسیار بهتر است ؟ آنها تا به حال واقعا تهاجمی تست ردیابی انزوا و برنامه. ما می دانیم که کار می کند. این اجازه می دهد تا ما را به نوع بیشتر از ما زندگی بدون تعداد مرگ و میر است که ما رنج می برد. بنابراین من واقعا فکر می کنم که هنوز هم باقی می ماند و باید باقی می ماند — یکی از اولویت مناطق.

س: دولت فدرال جدید استراتژیک تست طرح خواستار متحده به بسیاری از مسئولیت برای تست. ... آیا شما می بینید که به عنوان بهترین روش ؟

من فکر می کنم این یک فرصت از دست رفته و بسیار تاسف در بسیاری از جهات از آنجا که در حالی که دولت یک نقش حیاتی بازی تست ظرفیت و تست زنجیره تامین ملی و بین المللی.

ما نمی خواهیم 50 ایالت رقابت. ما می خواهیم فدرال استراتژی است که کمک می کند متحده است. و من نگران هستم که ما فقط نمی گرفتن که از دولت فدرال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن