NCAA می گوید کالج فوتبال و بسکتبال تمرینات می توانید رزومه ژوئن 1

NCAA است پاکسازی راه را برای کالج, فوتبال, بسکتبال مردان و زنان بسکتبال برای از سرگیری فعالیت های دانشگاه در ژ

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

NCAA است پاکسازی راه را برای کالج, فوتبال, بسکتبال مردان و زنان بسکتبال برای از سرگیری فعالیت های دانشگاه در ژوئن 1, حتی به عنوان دانشگاه نقشه چگونه آنها ممکن است بازگشت به حالت عادی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

بسیاری از مدارس نیز رو به یک کاهش شدید در درآمد است که می تواند ساخته شده به مراتب بدتر اگر آینده فوتبال کالج فصل لغو شد.

NCAA Division I شورای اسلامی می گوید کالج, ورزشکاران می توانند در "داوطلبانه دو و میدانی فعالیت" مانند تمرینات در کمتر از دو هفته به عنوان طولانی به عنوان آنها می تواند همچنین به دنبال هر گونه محدودیت های محلی به معنای آهسته گسترش coronavirus مانند محدودیت در ایجاد ظرفیتهای فیزیکی و فاصله. هر مدرسه و کنفرانس خواهد بود رایگان به تصمیم می گیرید که چگونه با خیال راحت به رزومه ورزشی عملیات این شورا گفت.

جدید ارائه امر داوطلبانه در پردیس تمرینات به طور منظم شیوه های. آن را نیز می گوید فوتبال و بسکتبال بازیکنان و نه مربیان باید شروع به فعالیت است.

"مربیان ممکن است در حال حاضر مگر اینکه یک ورزش خاص ایمنی استثنا آن را اجازه می دهد و فعالیت را نمی توان به کارگردانی یک مربی و یا گزارش به یک مربی" این شورا می گوید: در بیانیه ای در مورد این تصمیم.

شورای صندلی M. فضل Calhoun این مدیر دو و میدانی در دانشگاه پنسیلوانیا می گوید: حرکت "اذعان دارد که بازگشایی دانشگاه های ما خواهد بود یک تصمیم فردی است اما باید بر اساس مشاوره از کارشناسان پزشکی."

ماه پس از coronavirus مجبور به لغو این سال را به جنون مارس بسکتبال مسابقات و دیگر مسابقات قهرمانی هزاران نفر از مدارس در حال حاضر تخمگذار طرح برای کوتاه ترم. ویروس و اقتصادی آن تلفات مجبور شده اند برخی از کالج ها به مقیاس های ورزشی برنامه و یا قطع برنامه های در دسترس نباشد.

در اوایل این هفته فورمن در دانشگاه کارولینای جنوبی حذف آن بیس بال و چوگان سرپهن برنامه با استناد به یک رشته از coronavirus مربوط به ضرر و زیان است که طیف وسیعی از میلیون دلار در پرداخت هزینه های لغو اردوگاه ها و کنفرانس های تکنولوژی جدید هزینه – و 100 میلیون دلار کاهش در ارزش مدرسه خصوصی را وقف.

بسیاری از مدارس و همایش های در حال تشکیل قصد دارد به پیروی از قوانین ایمنی در حالی که همچنین در ادامه برگزاری بازی های فوتبال – یک منبع درآمد و یا کالج ها و NCAA است. اگر 2020-21 فصل نمی گیرد 65 مدارس را تشکیل می دهند که قدرت 5 کنفرانس خواهد از دست دادن بیش از 4 میلیارد دلار به گفته های اخیر تجزیه و تحلیل گزارش ESPN.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن