کبک, دفتر پزشکی قانونی در حمله به مونترال دراز مدت مراقبت از خانه که در آن 31 سالمندان فوت کرده اند پس مارس 13

کبک, دفتر پزشکی قانونی راه اندازی کرده است یک تحقیق دراز مدت مراقبت از خانه در حومه شهر مونترال که در آن 31 نف

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

کبک, دفتر پزشکی قانونی راه اندازی کرده است یک تحقیق دراز مدت مراقبت از خانه در حومه شهر مونترال که در آن 31 نفر کشته شده اند در شرایط استان برتر است و به عنوان "اسفناک است."

"به یاد داشته باشید که خو یش دخالت در موارد مرگ و میر است که خشونت مبهم و یا می تواند رخ داده است پس غفلت" پزشکی قانونی است گفت: در بیانیه ای در روز یکشنبه ،

این تحقیقات اعلام شد پس از مونترال در پنج شنبه شب وارد Résidence Herron خصوصی اجرا خانه با 150 تخت در غرب پایان حومه Dorval.

افسران از عمده crime unit — لباس پوشیدن تجهیزات حفاظتی — ظهور صبح یکشنبه داشتن مصادره نظارت نوار و پرسنل اسناد گفت: مونترال بازرس پلیس آندره Durocher.

"ما در حال انجام تحقیقات جنایی را به وجود اتهامات بالقوه تخلف" Durocher گفت: ستاره در یک مصاحبه تلفنی. پلیس به زودی مصاحبه با شاهدان — از خانه, کارکنان ساکنان و تحقیقات را "هفته یا ماه" او اضافه شده است.

در روز سه شنبه متزلزل برتر فرانسوا ایتالیایی, توالت به نام آنچه به نظر می رسد که رخ داده است در صفحه اصلی "غیر قابل قبول است."

"قطعا آن را به نظر می رسد مانند سهل انگاری فاحش" او گفت:.

حداقل پنج نفر از 31 سالمندان که درگذشت در خانه از مارس 13 آلوده شدند با کوروناویروس. این خانه متعلق به گاتینو مبتنی بر Katasa Groupe. پیام های تلفن و ایمیل به شرکت و درخواست نظر بودند و نه بازگشت.

تقریبا نیمی از کبک 328 مرگ و میر ناشی از COVID-19 رخ داده است در دراز مدت مراقبت از امکانات. این یک تراژدی است که باز شدن در خانه های پرستاری در سراسر کانادا است.

"مقامات بهداشت عمومی در سراسر کشور تقویت شده اند اقدامات خود را برای حفظ این ویروس از این در معرض خطر تنظیمات و به شیوع بیماری تحت کنترل" ترزا Tam کانادا رئیس بهداشت عمومی افسر گفت: در بیانیه ای در روز یکشنبه ،

"این حوادث دلخراش بر نیاز به صورت دقیق عفونت پیشگیری و کنترل اقدامات" تام اضافه شده با اشاره به این منجر به دستورالعمل های منتشر شده روز شنبه در پیشگیری از عفونت در دراز مدت مراقبت از امکانات.

که راهنمایی شامل قوانین سختگیرانه در اطراف که می تواند وارد چنین امکانات و دستورالعمل و اطلاعاتی دقیق در مورد چگونگی به حداقل رساندن احتمال شیوع از طریق بهداشت مناسب و غربالگری.

در کبک 313 دراز مدت مراقبت از خانه ها اداره شده توسط دولت استانی با توجه به رادیو کانادا. یکی دیگر از 59 خصوصی اجرا شود اما هزینه های خود را در مجموعه ای با توافق با دولت است. یک گروه سوم از 40 دراز مدت مراقبت از خانه های خصوصی و تنظیم هزینه های خود را دارند. ایتالیایی, توالت شنبه اعلام کرد هر خانه و در گروه سوم خواهد بود بلافاصله بازرسی.

"هر تلاش ساخته شده است برای محافظت از سالمندان و جلوگیری از شرایط غم انگیز چنین به عنوان یک مشاهده در Herron خصوصی مسکونی و بلند مدت-مرکز مراقبت است که تحت پوشش یک توافق" کبک وزارت بهداشت گفت: در بیانیه ای در روز یکشنبه ،

این Herron خانه خود را تنظیم هزینه ها و در حال حاضر تحت حکومت قیمومت. استانی مقامات بهداشتی برای اولین بار وارد صفحه اصلی, مارس 29 و متوجه شد که این ستاد تا به حال راه می رفت ،

آن روز پرستار Loredana Mulé یک تماس فوری از مقامات بهداشت درخواست او برای کمک در Herron. او با این نسخهها کار در یک شرکت داروسازی قرار داده بود و نام او در لیست افراد مایل به داوطلب. آنچه که او در بر داشت در Herron آن روز هنوز در شوک ،

او وارد در 5:30 p. m. و استقبال توسط یک مدیر با یک دولت سازمان بهداشت و منظم. او خواسته شده بود برای کمک به تغذیه ساکنان. در اولین اتاق او وارد Mulé یافت سینی غذای سرد و ساکنان التماس برای آب.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من نمی تواند صرف زمان زیادی را با هر بیمار یک زن و شوهر از گزش برخی از مایعات و پس از آن من می خواهم به پرش به اتاق بعدی او گفت:" در یک مصاحبه تلفنی از مونترال.

پرستار دیگر پیوست و مدت کوتاهی پس از آن و با هم وارد شدند و بخش دیگری از صفحه اصلی.

"اولین اتاق ما رفت و ما حذف ورق و آنها را خیس و آغشته به ادرار و مدفوع" به یاد می آورد Mulé که 57. "خود را ورق قهوه ای شد به تمام راه را به گردن خود را. و من گفت: "اوه پسر این است که یک ساعت یا دو ساعت — این روز است.' "

"هنگامی که ما بودند شستن آنها را غمگین بود چون ما در تلاش برای پاک کردن مدفوع و پوست خود را بر روی آتش بود. منظورم این است که اگر ما مالیده و کمی بیشتر پوست خود را که قرار بود به آمده است.

"هر اتاق بوی ادرار و مدفوع می تواند به کشته شدن یک اسب ... زیر ورق یک جعبه تخم مرغ به پوست جلوگیری از شکست. ما تا به حال به آنها را حذف کنید به دلیل آن را مانند یک اسفنج و آنها خیس شد. شما می توانید فشار و تمام ادرار بیرون می آید.

"تشک شد, مرطوب, بیش از حد, اما ما نمی تواند هر چیزی در مورد آنها. بنابراین ما دو برابر کردن ورق در آنها به طوری که ساکنان می تواند راحت" Mulé گفت.

Mulé گفت که او و دیگر پرستار برای مراقبت در حدود 60 ساکنان آن روز همه درد و رنج همان تکان دهنده شرایط.

"ما لال," او گفت:. "ما فقط به دنبال نگه داشته و در هر یک از دیگر و گفت:" آه خدای من آه خدای من.' ما تا به حال یک ماموریت است که شب را به همه انجام می شود."

به عنوان آنها کار می کرد دیگر داوطلبان نشان داد تا در خانه برای کمک به, از جمله یک پزشک. Mulé و پرستار به پایان رسید تغییر پوشک و شستن ساکنان در ساعت 10:30 p. m.

"سپس من در ماشین من نشسته و گریه و گریه," او گفت:.

روز بعد — هنوز هم در شوک و به عنوان یک اقدام احتیاطی — Mulé به نام a long-term-مراقبت از خانه که در آن مادر خود زندگی می کردند و اصرار او بود منتشر شد به مراقبت از خود را. آنها در حال حاضر با هم زندگی می کنند.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن