NCAA رئیس جمهور هشدار 'داده های نقطه ای را در جهت اشتباه' به صورت سقوط کالج ورزشی

بزرگنمایی این تصویر به حدی که college sports باز خواهد گشت این سال است یک سوال باز است. "اگر وجود دا

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

به حدی که college sports باز خواهد گشت این سال است یک سوال باز است. "اگر وجود دارد به کالج ورزشی در سقوط ما نیاز به یک مقدار بهتر رسیدگی در همه گیر" هشدار NCAA رئیس جمهور. Maddie مایر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Maddie مایر/گتی ایماژ

NCAA منتشر شد دستورالعمل جدید در روز پنج شنبه برای کالج ها و دانشگاه ها به دنبال رزومه ورزشی در پاییز. این پیام بزرگ: چشم انداز بدتر و نه بهتر.

"هنگامی که ما ساخته شده بسیار دشوار است تصمیم به انصراف از بهار گذشته قهرمانی آن بود که به سادگی وجود دارد هیچ راهی برای انجام آنها را با خیال راحت گفت:" NCAA رئیس جمهور علامت Emmert در بیانیه ای. "این سند میسازد مشاوره از متخصصان مراقبت های بهداشتی که چگونه به رزومه ورزشی کالج, اگر ما می تواند دستیابی به یک محیط که در آن COVID-19 نرخ قابل کنترل است. امروز متاسفانه داده های نقطه ای در جهت اشتباه است. اگر وجود دارد به کالج ورزشی در سقوط ما نیاز به یک مقدار بهتر رسیدگی در این بیماری همه گیر."

از جمله اقدامات NCAA خواستار:

  • Coronavirus تست استراتژی
  • فیزیکی فاصله و پوشش صورت هر زمان که امکان پذیر
  • جهانی پوشش در تمام حاشیه
  • روزانه خود چک های بهداشتی توسط همه ورزشکاران و دو و میدانی کارکنان
  • آموزش در خارج از منزل هر زمان که ممکن است و اجتناب از ضعیف تهویه مناسب محیط داخلی

بدن حاکم می گوید که زمانی که آن را منتشر شد آن دو انتشارات در موضوع ممکن است آن را پیش بینی کرده بود رو به پایین نرخ COVID-19 عفونت در ایالات متحده است.

آن را شامل یک نمودار که نشان می دهد چه NCAA انتظار داشتند که از آن ساخته شده خود را زودتر دستورالعمل و آنچه اتفاق افتاده است به جای:

همراه با به روز رسانی دستورالعمل در مورد چگونه دانشکده ها ممکن است رزومه ورزشی در سال آینده NCAA ارسال شده در یک نمودار نشان دادن مفروضات آن ساخته شده بود که قبلا در مورد مسیر ویروس در ایالات متحده آمریکا NCAA پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NCAA

دستورالعمل جدید می گویند بازگشت به ورزش کالج قبلا فرض بر این است که تست های ملی و استراتژی های پیشرفته تماس با ردیابی, در میان چیزهای دیگر بود. اگر چه تست و تماس با ردیابی زیرساخت گسترش داده اند "این تغییرات در رویکرد به بازگشایی امریکا برای کسب و کار و تفریح و سرگرمی را در ارتباط با قابل توجهی افزایش موارد در هفته های اخیر."

در نتیجه می گوید: NCAA است که تست باید بخشی از استراتژی برای بازگشت به تماس های ورزشی. آن را نیز یادداشت خطرات است که بازگشت به این رشته ورزشی در حال حاضر: "گروه فعالیت های تمرین پتانسیل را دارند که به طور قابل توجهی افزایش خطر COVID-19 گسترش اگر مناسب فاصله و/یا پوشش شیوه های در حال اجرا نیست و اگر جریان هوا/تهویه است به خطر بیافتد."

همچنین اشاره می کند که بدون علامت گسترش یک نگرانی خاص برای گپ ورزشی: بسیاری از ورزشکاران جوان, بزرگسالان که ممکن است نشان می دهد نشانه های خود را, اما می تواند گسترش ویروس به دیگران که بیشتر در معرض COVID-19.

در حال حاضر وجود داشته است شیوع این ویروس در میان ورزشکاران کالج که در بازگشت به دانشگاه برای آموزش.

به عنوان عفونت نرخ همچنان به سنبله در سراسر ایالات متحده, کالج, ورزشی, کنفرانس ها شروع به تغییر برنامه های خود را.

ده بزرگ کنفرانس می گوید: از آن خواهد شد بازی یک کنفرانس-تنها برنامه در این فصل از جمله فوتبال است. آیوی لیگ گفت: هفته گذشته که آن را نمی خواهد شرکت در سقوط ورزش در همه.

کنفرانس جنوب شرقی که شامل بسیاری از نیروگاه های تیم های فوتبال در جنوب ایران را نمی توان برنامه ریزی تصمیم گیری تا اواخر ماه جولای.

SEC کمیسر گرگ سنکی این هفته گفت که "واقعیت این است که ما شاهد افزایش موارد در چند هفته گذشته در سراسر منطقه ما است که یک شاخص مثبت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن