NBA می گوید: 9 بیشتر بازیکنان تست مثبت برای Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر نشانه مارک ورود به ESPN جهان گسترده ای از ورزش در والت دیزنی در فلوریدا. NBA در

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نشانه مارک ورود به ESPN جهان گسترده ای از ورزش در والت دیزنی در فلوریدا. NBA در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد این فصل در این مجموعه با 22 تیم در اواخر این ماه. جان Raoux/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Raoux/AP

NBA و لیگ بازیکن ارتباط پنج شنبه اعلام کرد نه بیشتر بازیکنان باید آزمایش مثبت برای coronavirus. این می آید به عنوان لیگ برنامه ریزی شده است برای از سرگیری بازی در اواخر این ماه.

"در تست های انجام شده از 344 بازیکنان NBA بین ماه های ژوئن 24-29 اضافی نه بازیکن باید آزمایش مثبت برای coronavirus" NBA و NBPA گفت: در یک بیانیه مشترک.

که به ارمغان می آورد تعداد کل بازیکنان که آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از coronavirus تا 25. قرار داده راه دیگر این است که 7 درصد از لیگ.

تیم های NBA کارکنان شانس دارند بهتر است با 10 تست مثبت از 844.

با توجه به این لیگ coronavirus قوانین بازیکن یا تیم پرسنل دریافت یک تست مثبت باقی خواهد ماند و در خود به انزوا "تا زمانی که آنها برآورده بهداشت عمومی پروتکل برای قطع جداسازی و پاکسازی شده اند توسط یک پزشک."

پس از خاموش شدن پس از ماه مارس NBA است که میله میله به tip-off دوباره در ژوئیه 30.

بزرگنمایی این تصویر

به طور کلی نمای کلی از نصب و راه اندازی این عمل دادگاه ها به عنوان بخشی از NBA راه اندازی مجدد 2020 در اورلاندو ، جو مورفی/NBAE via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو مورفی/NBAE via Getty Images

22 تیم شرکت کننده در فصل راه اندازی مجدد در حال برنامه ریزی برای شروع به ورود در یک به اصطلاح "حباب" محل سکونت در اورلاندو فلوریدا., هفته آینده برای آموزش. بازیکنان خواهد اقامت در هتل دیزنی و بازی برگزار خواهد شد در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

ESPN گزارش داد که کمیسر NBA آدم نقره در این هفته گفت که او "بسیار با اعتماد به نفس" لیگ است که در مسیر به راه اندازی مجدد لیگ در این ماه است.

"اگر وجود دارد چیزی را تغییر دهید که خارج از محدوده آنچه ما در حال بازی برای, قطعا ما خواهد دوباره ما برنامه" نقره گفت: با توجه به ESPN. "ما در حال آزمایش روزانه. ما قرار نیست یک تعداد دقیق بر روی آن اما اگر ما به دیدن تعداد زیادی از موارد و ببینید در جامعه ما خواهد بود که البته یک علت برای جلوگیری از به عنوان به خوبی."

نقره ای به نظر می آیند به عنوان اورنج کانتی که در مجموعه ورزشی واقع شده است و فلوریدا به طور کلی دیده اند اخیر upticks در تایید coronavirus موارد است.

به عنوان NPR گزارش فلوریدا وزارت بهداشت در تنظیم یک رکورد روزانه با 10,109 موارد تایید شده. از آن پیشی گرفته است یک رکورد کمتر از یک هفته پیش از 9,585 تایید موارد تنظیم شده در ژوئن 27.

ESPN نیز گزارش روز شنبه, NBA در دوم "حباب" در شیکاگو برای هشت غیر حذفی تیم های دعوت به رقابت در فلوریدا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب