بیشتر بیماران به دنبال سقط جنین قرص های آنلاین در طول همه گیر اما در صورت محدودیت

بزرگنمایی این تصویر در این عکس تصویر یک فرد به نظر می رسد در سقط جنین قرص (RU-486) برای حاملگی ناخوا

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

در این عکس تصویر یک فرد به نظر می رسد در سقط جنین قرص (RU-486) برای حاملگی ناخواسته از Mifepristone نمایش داده شده در گوشی های هوشمند در 8 مه سال 2020 در آرلینگتون ، تحت قانون فدرال حتی در کشورهای که در آن پزشکی از راه دور سقط جنین قانونی وجود دارد قوانین سختگیرانه اطراف چگونه قرص است توزیع. اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

حتی قبل از coronavirus بحران وجود دارد بسیاری از محدودیت های سقط جنین در داکوتای جنوبی. اما در حال حاضر این روش تبدیل شده است در دسترس نیست, مقامات می گویند.

"من به نام به انتصاب و به آنها گفت: Sioux Falls محل بسته شد به دلیل کروناویروس گفت:" 34 ساله هدر. NPR توافق به استفاده از نام خانوادگی او چرا که او نمی خواهند مردم در او تا حد زیادی محافظه کار جامعه به دانستن در مورد سقط جنین.

در طول بیماری همه گیر کوروناویروس بیشتر بهداشت و درمان در حال حرکت آنلاین — از جمله سقط جنین. در بسیاری از کشورها سقط جنین قرص را می توان تجویز از راه دور و ارائه دهندگان خدمات سقط جنین گزارش تعداد فزاینده ای از زنان به دنبال دارو سقط جنین از طریق پزشکی از راه دور. اما دیگران در حال پیدا کردن موانع در راه خود را.

هدر در زندگی, Sioux Falls, S. D. و دارای دو فرزند کوچک. یکی از بچه ها است که برای درمان نوع نادری از سرطان و هدر گفتی به او و شریک زندگی خود را احساس آنها نمی تواند مسئولیت رسیدگی به یکی دیگر از بارداری در حال حاضر.

"کسی تنها می تواند خیلی من حدس می زنم," او گفت:.

بین لایه ها از اعمال محدودیت بر سقط جنین و بسیاری از انگ اجتماعی, برنامه ریزی والدین مقامات می گویند آنها بوده است قادر به پیدا کردن یک داکوتای جنوبی مبتنی بر پزشک برای انجام سقط جنین. پس از 25 سال این سازمان شده است پرواز پزشکان و چندین بار در ماه برای ارائه این روش در دولت تنها کلینیک سقط جنین در Sioux Falls.

اما در حال حاضر حتی امکان پذیر نیست گفت: سارا savannah gonzales, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Planned Parenthood, North Central متحده است.

"این بسیار دشوار است برای زنان به دسترسی به سقط جنین پس از COVID-19 دلیل البته ما نمی تواند پرواز پزشکان به داکوتای جنوبی, نمی," او گفت:.

Savannah gonzales نظارت درمانگاه در چند ایالات غرب میانه. او منطقه دیده می شود 250% افزایش در استفاده از پزشکی از راه دور برای همه نوع از مراقبت های پس از اجتماعی محدودیت فاصله گرفت. در آیووا, پزشکی از راه دور که در آن سقط جنین قانونی است به گزارش سازمان 33% افزایش بیش از حدود یک ماه.

اما سقط جنین از طریق پزشکی از راه دور است و نه قانونی در داکوتای جنوبی.

"این بدان معنی است که هیچ دسترسی به سقط جنین در داکوتای جنوبی در حال حاضر" savannah gonzales گفت.

با توجه به Guttmacher موسسه است که پشتیبانی از سقط جنین, 18 متحده منع پزشکان از تجویز سقط جنین قرص از راه دور. در مکان های که در آن عمل قانونی است و پزشکان می گویند که آنها در حال شنیدن از بیماران بیشتر به دنبال سقط جنین در این راه.

"من فکر می کنم آنچه که آنها در حال دیدن است که بیشتر از سلامت خود مراقبت کرده و به صورت آنلاین و یا یک تله پلت فرم," دکتر گفت: Colleen McNicholas یک ارائه دهنده سقط جنین در ایالت ایلینوی کانزاس میسوری و اوکلاهما. "بنابراین ما به طور مداوم گرفتن مردمی پرسیدن سوال در مورد آن. و متاسفانه در اکثر جاهایی که من در این میانه که فقط یک گزینه نیست."

در نیویورک یک دولت لیبرال تر سقط جنین, قوانین, دکتر میرا شاه افسر ارشد پزشکی در Planned Parenthood هادسون Peconic خارج از شهر نیویورک است. شاه گفت: او به شدت استفاده از پزشکی از راه دور برای همه نوع از مراقبت های بهداشت باروری از جمله سقط جنین برای بیماران در مراحل اولیه بارداری است.

"من تا به حال یک بیمار روز دیگر که پاسخ اضطراری که نشسته بود در آمبولانس و دیده سقط جنین مراقبت از طریق پزشکی از راه دور و سپس او را سوار آمبولانس به مرکز بهداشت و درمان به انتخاب کنید تا meds" شاه گفت. "و او بسیار سپاسگزار است که او قادر به انجام این کار است و فقط شما می دانید حداکثر 15 دقیقه به دور از کار خود را."

تحت قانون فدرال حتی در کشورهای که در آن پزشکی از راه دور سقط جنین قانونی وجود مقررات سختگیرانه اطراف چگونه mifepristone است توزیع.

حقوق باروری طرفداران می خواهند سیاست گذاران به سهولت محدودیت در مواد مخدر به ویژه در طول بیماری همه گیر. آنها را به انگلستان که در آن تنظیم کرده اند کاسته قوانین برای دارو سقط جنین در پاسخ به کروناویروس بحران است. کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان است شکایت دولت فدرال خواسته است تا قوانین نیاز بیماران را انتخاب کنید تا سقط جنین قرص mifepristone در یک مرکز پزشکی بود به حالت تعلیق درآمد.

اما دکتر کریستینا فرانسیس با ضد سقط جنین را به گروه انجمن آمریکایی طرفدار زندگی متخصصان زنان و زایمان, پشتیبانی از کنترل دقیق بر روی سقط جنین قرص. او مخالف سقط جنین, اما گفت که اگر یک زن در حال رفتن به یک دارو سقط جنین او باید به دکتر مراجعه کنید ابتدا به تایید تا چه حد در طول بارداری است و برای بررسی عوارض دیگر.

"من به شما بگویم به عنوان یک زن و به عنوان یک پزشک که زنان را می بیند: من زنان را دوست دارم; من فکر می کنم ما هوشمند هستند. اما ما به شدت بد در مورد شناخت ما آخرین دوره و قادر به تاریخ حاملگی که در راه" فرانسیس گفت.

سقط جنین طرفداران حقوق نقطه به نقطه تحقیقات نشان می دهد بیماران دریافت کننده سقط جنین قرص از طریق پزشکی از راه دور مشابه نتایج به دیگر انواع سقط جنین, و این واقعیت است که گروه ها از جمله ACOG می گویند ایمنی از دارو سقط جنین است به خوبی تاسیس شده است.

برای هدر داکوتای جنوبی محدودیت در پزشکی از راه دور سقط جنین به معنای گرفتن یک نوع متفاوت از خطر: رانندگی به یک کلینیک در اوماها Neb., حدود سه ساعت در هر راه که در آن او تجویز سقط جنین قرص را به خانه. چند هفته پیش او و شریک زندگی خود را بسته بندی لوازم تمیز کردن و لود کردن بچه ها — حتی اگر او می دانست که آن می تواند خطرناک در طول یک بیماری همه گیر.

"من فقط نمی خواهم آنها را از دست زدن به هر چیزی" او گفت:.

هدر نیست به تنهایی; مقامات در والدین می گویند بیش از 60 نفر از داکوتای جنوبی سفر کرده اند به درمانگاه های خارج از دولت برای سقط جنین پس از همه گیر آغاز شد.

"این چیزی بود که من نیاز به انجام" Heather گفت. "و من میخوام باید آن را از انجام هر کاری که طول من تا به حال برای رفتن به هر چه موانع آنها در مقابل من قرار داده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب