مکزیک AMLO می گوید او به پایان رویدادهای عمومی هنگامی که زمان مناسب

مکزیکو سیتی - رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador روز دوشنبه گفت او را به حالت تعلیق در تور او از روستا و صمی

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

مکزیکو سیتی - رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador روز دوشنبه گفت او را به حالت تعلیق در تور او از روستا و صمیمی فرد-به-فرد در تعامل با تعداد زیادی از حامیان خود coronavirus تزار به او می گوید از آن زمان به انجام این کار.

پس از یک آخر هفته سفر به جنوب غربی ایالت گرررو که در آن او waded به جمعیت دست تکان داد و داد و دریافت گونه های بوسه در مقایسه با مشاوره از مقامات بهداشتی است که مکزیکی ها شروع تمرین های اجتماعی فاصله به سرعت ویروس' گسترش لوپز Obrador گفت: تصمیم گیری خواهد شد تا به وزارت بهداشت معاون وزیر هوگو لوپز-Gatell.

"او را به من بگو" این مناسب نیست که شما ملاقات با تعداد زیادی از مردم و یا شما دیگر باید به آن وقایع و نه خوش آمد می گوید با آغوش, بوسه, هیچ چیز,'" لوپز Obrador گفت. "او را به من بگویید هنگامی که."

مکزیک تا به حال 53 تایید مواردی از این ویروس به عنوان آخرین کامل گزارش اواخر شنبه و هیچ مرگ و میر هر چند مقامات بهداشت گفت: که 71 سال بود که در شرایط بحرانی, ضربه زدن رسانه ها گزارش کرده.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم و بیشتر بهبود می یابند هر چند این بیماری می تواند باعث بیماری شدید برای برخی به خصوص افراد مسن و یا افراد با شرایط بهداشتی اساسی. در سراسر جهان شیوع دارد بیمار بیش از 179,000 مردم و چپ بیش از 7000 مرده است. بیش از 78,000 مردم را بهبود بسیاری از آنها در چین است.

لوپز Obrador به مدت طولانی مورد علاقه از نزدیک و شخصی با هواداران خود در مبارزات انتخاباتی و در ادامه پس از فرض خود را از ریاست جمهوری در ماه دسامبر سال 2018 است. اما او ادامه داد: تعامل در محبت فیزیکی با سلام بیش از آخر هفته به عنوان کشور آماده برای یک بدتر coronavirus وضعیت باعث انتقاد شد که او مدل سازی رفتارهای دولت او در تلاش است برای تغییر.

"رئیس جمهور هنوز هم فکر می کند که با بوسه آغوش handshakes و عظیم جماعت که در آن آنها را نوازش او می تواند به توقف یک بیماری همه گیر" مقاله نویس دنیس کمد نوشت: در روزنامه رفرما در روز دوشنبه. "او مراقبت بیشتر در مورد شخصی محبوبیت خود را از کشنده virality. او خودشیفتگی شکست خود را میهن پرستی."

گونه-بوسه و آغوش باندونگ در مکزیک فرهنگ از جمله اغلب برای کسی که شما فقط ملاقات کرد. در محيط خانه و در خیابان کسانی که عمیقا ریشه دوانده راه در حال آزمایش این روزها توسط coronavirus پروتکل های.

لوپز-Gatell گفت: در کنفرانس خبری که رئیس جمهور است و در سلامت خوب است و هیچ دلیلی برای او آزمایش می شود برای ویروس. او همچنین عنوان نگرانی در مورد تور.

"نیروی جمهور اخلاقی آن است که یک نیروی سرایت" لوپز-Gatell گفت.

بعد از آن دوشنبه مخالفت سناتور. کلمنت کاستاندا Hoeflich به نام لوپز Obrador به انصراف از او تورهای آخر هفته و برای López-Gatell به استعفا کرد و گفت: این ویروس نیاز به پاسخ "جدیت و رهبری است."

لوپز Obrador استدلال کرد که خود را ظاهر عمومی بالابر روحیه مردم و گفت که او نمی خواهد به عنوان مثال نشان می دهد تا با پوشیدن یک ماسک صورت.

"اگر رئیس جمهور است که چگونه مردم خواهد بود ؟" او گفت:. "که من باید به مردم تشویق من باید به امنیت است."

رئیس جمهور قول داد که برنامه های اجتماعی مانند حقوق بازنشستگی برای سالمندان و دانشجوی بورسیه ادامه خواهد داد به بودجه بدون در نظر گرفتن چقدر آسیب این ویروس باعث مکزیک اقتصاد. پزوی مکزیک تضعیف شد و به بیش از 23 به دلار ایالات متحده برای اولین بار در تاریخ روز دوشنبه.

مکزیک دستور داده است تا مدارس بسته برای یک ماه به حالت تعلیق در تعدادی از حوادث در حالی که اجازه دادن به دیگران از جمله به عنوان یک آخر هفته جشنواره موسیقی فجر در پایتخت برای رفتن به عنوان برنامه ریزی شده.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

لوپز-Gatell روز دوشنبه گفت که مکزیک که دیدم اولین مورد تایید شده حدود یک ماه پس از ایالات متحده و کشورهای اروپایی در حال نزدیک شدن به یک "نقطه عطف" هنگامی که این ویروس آغاز خواهد شد به سرعت در کشور در آن زمان بیشتر اقدامات تهاجمی خواهد بود در محل قرار داده برای کاهش گسترش آن.

در برخی از نقطه "او در حال رفتن به می گویند به همه ما مکزیکی از جمله رئیس جمهور:" ماندن در داخل به خانه نمی رویم ... اصلا به رویدادهای عمومی,'" لوپز Obrador گفت. "هر آنچه که توصیه می شود در آن لحظه مناسب."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن