دادگاه توقف داکوتای دسترسی به خط لوله Shutdown به عنوان مبارزه قانونی به جلو می رود

بزرگنمایی این تصویر غروب آفتاب در نزدیکی یک اعتراض اردوگاه در خارج از لاکوتا سو رزرو ایستاده سنگ داک

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

غروب آفتاب در نزدیکی یک اعتراض اردوگاه در خارج از لاکوتا سو رزرو ایستاده سنگ داکوتای شمالی در ماه دسامبر سال 2016. اندرو لیختن اشتاین/Corbis via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو لیختن اشتاین/Corbis via Getty Images

داکوتای دسترسی به خط لوله ممکن است همچنان به پمپ نفت خام از طریق داکوتای جنوبی پس از یک دادگاه استیناف فدرال روز سه شنبه به طور موقت مسدود خاموش شدن دستور دادگاه بدوی بود که برای شروع در ماه آینده.

ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا مدار صادر اداری ماندن خواهد شد که در اثر حداقل از طریق پنج شنبه آینده در حالی که این خط لوله را به اپراتور انتقال انرژی LP و مخالفان خود فایل دادخواستها. این شرکت جذاب دادگاه پایین تر را خاموش کردن سفارش و درخواست آن مسدود شود در انتظار نتیجه نهایی آن تجدید نظر شود.

این شرکت شده است مبارزه بیش از این پروژه برای سال ها با محیط زیست و قبایل بومی آمریکا در زیر زمین که یک بخش کوچک از $3.8 میلیارد 1,172 مایل داکوتای شمالی-به-ایلینوی خط لوله اجرا می شود.

"هدف از این اداری باقی بماند این است که به دادگاه فرصت کافی به نظر اورژانس حرکت برای ماندن و نباید تفسیر به هیچ وجه به عنوان یک حاکم محاسن که حرکت" دادگاه گفت: در سفارش.

به دست آوردن ائتلاف یک کنسرسیوم از کسب و کار و انجمن های صنفی و گروه های کارگری است که پشتیبانی از این خط لوله به نام جمعه موقت اقامت "یک گام مهم رو به جلو در تایید دوباره داکوتای دسترسی به خط لوله مهم نقش در آمریکا انرژی زیرساخت شبکه است."

داکوتای شمالی جمهوری خواه وزیر بهداشت ، کوین کرامر را مورد ستایش قرار داد به عنوان "عقل سلیم است."

اعضای ایستاده راک سو قبیله ادعا بخشی از این خط لوله اجرا می شود که در زیر دریاچه Oahe می تواند آلوده رزرو آب آشامیدنی و اراضی مقدس. حقوقی براده آنها ادعا می کنند Army Corps of Engineers نادرست صدور مجوز ساخت و ساز و شکست خورده کافی برای انجام تحلیل محیطی این خط لوله تاثیر.

"این مهم است به رسمیت شناختن: اداری ماندن نیست به هیچ وجه نشان دهنده چگونه در دادگاه در جریان است به حکومت — آن را فقط اقدام به خرید این دادگاه یک کمی زمان بیشتری برای تصمیم گیری" Earthjustice وکیل Jan Hasselman که نشان دهنده این قبیله در بیانیه ای گفت: به بیسمارک تریبون.

ماه از گاهی خشونت آمیز تظاهرات در برابر این خط لوله صورت گرفت در سال 2016 و 2017 در طول ساخت و ساز در نزدیکی ایستاده راک سو رزرو که سابقه داکوتای شمالی-داکوتای جنوبی مرز.

در جولای 6, ایالات متحده منطقه قاضی جیمز Boasberg دستور انتقال انرژی به توقف جریان نفت و خالی این خط لوله ظرف مدت 30 روز. Boasberg حکومت در ماه مارس که ارتش سپاه شکست خورده بود برای پرداختن به نگرانی در مورد خطر نشت نفت و دستور داد آن را به انجام کامل اثرات زیست محیطی مطالعه است. که مطالعه می تواند یک سال دیگر برای تکمیل.

دادگاه تجدید نظر داده قبیله تا دوشنبه برای پاسخ به انتقال انرژی را درخواست مجاز به ادامه فعالیت در حال بررسی درخواست تجدید نظر خود را از خاموش کردن. این شرکت سپس تا 23 ژوئیه به فایل پاسخ خود را.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب