ماسک خواهد بود و اجباری در رفتن وسایل نقلیه حمل و نقل شروع سهشنبه

ماسک ساخته خواهد شد اجباری در رفتن حمل و نقل ، با توجه به یادداشت های ارسال شده توسط Metrolinx به اتحادیه به ن

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

ماسک ساخته خواهد شد اجباری در رفتن حمل و نقل ،

با توجه به یادداشت های ارسال شده توسط Metrolinx به اتحادیه به نمایندگی از رفتن اتوبوس کارگران در جمعه مسافر در حمل و نقل منطقه ای خدمات و همچنین بیان خواهد شد نیاز به پوشیدن پوشش صورت شروع روز سه شنبه.

"به عنوان مسافران شروع به بازگشت به ما خدمات ما در حال گرفتن مراحل متعدد برای اطمینان از ایمنی خود را و شما" می خواند یادداشت های ارسال شده توسط حمل و نقل آژانس به ادغام اتحادیه حمل و نقل محلی 1587 که نشده است ساخته شده اما به دست آمده ،

در این یادداشت آمده است که Metrolinx که نظارت بر هر دو رفتن و تا, خواهد, در ابتدا تمرکز بر آموزش سواران در مورد ماسک نیاز به جای صرفا اجرای قانون است.

"رانندگان و نه به انکار boardings برای مسافران بدون پوشش چهره; به یاد داشته باشید هیچ کس به چپ" آن را می گوید.

بروید و از بالا سمت چپ بود پرت اوایل این ماه پس از TTC و شهر تورنتو اجرا اجباری ماسک قوانین در وسایل نقلیه حمل و نقل و فضاهای عمومی به منظور توقف گسترش COVID-19. که در سمت چپ استانی وسایل نقلیه حمل و نقل به عنوان یکی از معدود مکان هایی در شهر که در آن مردم نبودند نیاز به پوشیدن پوشش صورت.

ماسک در حال حاضر اجباری برای رفتن کارکنان اما استانی خدمات حمل و نقل نمی شود در همان صفحه به عنوان شهر و TTC باعث نگرانی برخی از مقامات دولتی بودند که نگران آن با ارسال پیام های مخلوط به سواران.

"ماسک استفاده تنها زمانی کار می کند که تقریبا همه آن را ندارد و نیاز به سازگار سیاست و سازگار ارتباطات" مشاور جو Cressy گفت: ستاره در اوایل این ماه.

بیشتر به آمده است.

Ben Spurr
بن Spurr یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل برای ستاره. رسیدن به او را از طریق ایمیل در bspurr@thestar.ca یا او را دنبال کنید توییتر: @BenSpurr


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب