بسیاری از کلمبیا سابق جنگجویان شورشی تجدید تسلیحات کردن و به نوبه خود به مواد مخدر غیر قانونی تجارت

بزرگنمایی این تصویر در یک تصویر از یک ویدیو یوتیوب منتشر شده در تاریخ Aug. 29, 2019, نشان می دهد ارش

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

در یک تصویر از یک ویدیو یوتیوب منتشر شده در تاریخ Aug. 29, 2019, نشان می دهد ارشد سابق فرمانده Iván مارکز (مرکز) و فراری شورشی همکار جخوزس Santrich (پوشیدن عینک آفتابی) از نیروهای مسلح کلمبیا در محل نامعلومی اعلام کرد که آنها در حال بدست گرفتن اسلحه و دوباره. خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خبرگزاری گتی ایماژ

آن را نمیگیرد طولانی برای Huber سابق چریکی مارکسیستی را در صلح است.

یک عضو سابق نیروهای مسلح کلمبیا موسوم به فارک Huber خلع سلاح تحت این کشور در سال 2016 پیمان صلح. اما او می گوید دولت موفق به کمک به مبارزان سابق انتقال به زندگی غیر نظامی است و بسیاری کشته شده اند.

این همه باعث Huber که خواسته می شود که تنها با نام او و دیگر ناراضی سابق شورشیان به سلاح یک بار دیگر.

"اگر مردم در حال رفتن به سعی کنید برای کشتن من برای دفاع از خودم" Huber می گوید: از مخفیگاه خود در یک آلاینده زاغه در تومکو یک ساحل اقیانوس آرام شهر در نزدیکی مرز اکوادور.

علاوه بر برخورد با کروناویروس شیوع کلمبیا مقامات در حال تلاش برای نگه داشتن یک شکننده روند صلح در مسیر. تحت پیمان صلح برخی از 13,000 چریک های فارک تبدیل شده در سلاح های خود را پایان دادن به نیم قرن از جنگ که به کشته شدن 220,000 مردم است.

اما تقریبا بلافاصله برخی از شورشیان سابق آغاز شد دست خوش پیشامد میشه به کوه و جنگل. آنها با تشکیل بیش از دو دوجین گروه های مسلح در مجموع حدود 2,300 اعضای هر چند نه همه در حال سابق چریک های فارک با توجه به گزارش های خبری با استناد به کلمبیا نظامی.

برای دهه فارک در حمله ارتش و گشت های پلیس در تلاش خود را برای سرنگونی دولت کلمبیا. اما گروه های جدید تمرکز بر روی قاچاق مواد مخدر اخاذی و غیر قانونی معدن طلا گفت: ژنرال آدولفو هرناندز, این فرمانده ارتش در تومکو است که نقطه پریدن برای کوکائین-لادن قایق عازم آمریکای مرکزی و مکزیک است.

در یک مصاحبه هرناندز با اشاره به این که درآمد حاصل از قاچاق مواد مخدر طولانی کمک فارک صندوق آن را گرفتهاند. او گفت: rearmed شورشیان "می خواهم برای رفتن به عقب به انجام آنچه آنها را همیشه انجام داده ایم."

بزرگنمایی این تصویر

ژنرال آدولفو هرناندز, کلمبیا فرمانده ارتش در تومکو, کلمبیا. جان اوتیس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان اوتیس برای NPR

سوخت این خروج از روند صلح است این واقعیت است که بسیاری از شورشیان سابق باید چند مهارت های شغلی به رشد عنوان کرد.

یک مثال رابینسون Araujo که از مدرسه کاهش یافته است پس از کلاس پنجم پیوست و فارک به عنوان یک نوجوان. او گفت: NPR که او صرف مقدار زیادی از جنگ به عنوان یک شهری militiaman در تومکو جمع آوری پول نقد از قاچاقچیان مواد مخدر که مجاز به کار در فارک مناطق تحت کنترل در ازای پرداخت منظم.

پس از پیمان صلح امضا شد Araujo, 48, شده در داخل و خارج از زندان در قاچاق مواد مخدر به اتهام و به طور خلاصه به پیوست یک گروه از rearmed شورشیان فارک که عناوین ساخته شده در سال 2018 برای ربودن و کشتن سه اکوادور روزنامه نگاران. در طول راه Araujo حمل 16 فرزندان.

در این مصاحبه او اذعان اشتباه بلکه مقصر دولت برای نادیده گرفتن مرخص شورشیان. صحبت از یک دریا زاغه در تومکو به عنوان هلیکوپتر از نزدیکی پایگاه ارتش پرواز سربار Araujo گفت: "آنها وعده داده شده به تولید شغل و آموزش و پرورش است اما ما هنوز در انتظار است."

بزرگنمایی این تصویر

کشت و زرع کوکا مواد تشکیل دهنده اصلی در کوکائین دیده می شود در این عکس هوایی گرفته شده در بالا تومکو کلمبیا در فوریه. 26. نظامی این کشور می گوید: سابق جنگجویان شورشی را تبدیل به قاچاق مواد مخدر و دیگر عملیات غیر قانونی در این منطقه است. ایوان والنسیا/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایوان والنسیا/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

مکان های دیگر انتقال از جنگ به صلح مشکلات مشابه مواجه شده اند. از نیکاراگوئه به ایرلند شمالی یک درصد از مرخص چریک و نیروهای شبه نظامی را رد کرد پیمان صلح و rearmed حداقل به طور موقت.

کلمبیا 300-صفحه پیمان صلح یکی از بلند پروازانه ترین دلیل آن را می رود به مراتب فراتر از وظیفه اولیه از خلع سلاح چریک. این اجازه فارک برای تنظیم حقوقی حزب سیاسی در حالی که خود را فرمانده می تواند برای جلوگیری از زندان اگر آنها حقیقت را در مورد آدم ربایی, قتل عام و جنایات جنگی است.

برای شورشی سابق سربازان این پیمان مقرر موقت نقدی ماهانه حق الزحمه کار آموزش و پرورش است. دولت همچنین قول داده است برای محافظت از آنها را از انتقام قتل و به ساخت جاده ها و مدارس و بیمارستان ها در مناطق هنگامی که تحت کنترل شورشیان.

در گزارش سال گذشته این دانشگاه نوتردام را Kroc موسسه بین المللی مطالعات صلح که نظارت بر توافقات صلح در 34 کشور توصیف سطح پیمان پیروی در کلمبیا به عنوان "قابل مقایسه با دیگر گوشیهای توافقات صلح."

اما هر دو دولت و فارک شده اند بی سرپرست در برخی از وظایف خود را.

بسیاری از رهبران شورشی سابق حاضر به همکاری با دیوان عدالت انتقالی. دولت به نوبه خود کند بوده است از تعهد خود برای ساخت جاده ها و مدارس و بیمارستان ها در شورشی سابق نشد. و اگر چه دولت محافظان همراه برخی از شورشیان سابق حدود 200 کشته شده اند, با توجه به سازمان ملل متحد تیم نظارت کلمبیا روند صلح و اغلب در انتقام قتل پس از پیمان صلح امضا شد.

بسیاری از مشخصات بالا سابق فارک فرمانده به تجدید تسلیحات کردن است Luciano مارین — بهتر است توسط خود nom de guerre, Iván مارکز — که صرف چهار سال در کوبا مذاکره صلح با دولت کلمبیا از نمایندگان. در یک ویدئوی منتشر شده در سال گذشته مارکز — لباس پوشیدن در مبارزه با خستگی و احاطه شده توسط تفنگ-toting همکاران — اعلام کرد: "چریکی مبارزه همچنان ادامه دارد چرا که دولت خیانت قرارداد صلح."

هنوز مارکز ممکن است تا به حال انگیزه های دیگر برای rearming. اگر چه او داده شد موقت صندلی در کلمبیا سنا تحت قرارداد صلح او نشان داد هرگز به سوگند و رفت و پنهان در سال 2018 هنگامی که برادرزاده اش بود و استرداد به آمریکا در قاچاق مواد مخدر به اتهام. به زودی پس از, وزارت امور خارجه ایالات متحده نشان داد که مارکز خود را تحت بررسی بود برای قاچاق کوکائین.

در میان coronavirus مستند تولید کوکائین در برخی از مناطق از کلمبیا در حال فشرده در حالی که پرواز لغو و مرز تعطیلی ساخته اند زندگی سخت تر برای قاچاقچیان, با توجه به U. N. گزارش. اما توجه اصلی تشنج در بنادر اروپایی این گزارش گفت که کوکائین است که به طور فزاینده ای در حال نقل مکان از طریق دریا و "قاچاق محموله بزرگ کوکائین است که هنوز هم ادامه دارد."

یکی دندانه دار در این دارو زنجیره تامین است Huber سابق فارک جنگنده در تومکو داد تا در روند صلح است. عوامل متعددی باعث نتیجه گیری خود را که زندگی به عنوان یک غیر نظامی کار نمی کند. دبیرستان ترک تحصیل او تا به حال چند کار مدارک. او همچنین دریافت تهدید برای داشتن کار برای 10 سال تامین امنیت غذا و دارو و مهمات برای چریک.

بنابراین Huber و چند تن دیگر ex-فارک اعضای تشکیل یک جدید گروه مسلح به نام آلفونسو کانو غربی, بلوک, به افتخار یک سابق بالا شورشی فرمانده. در یک مصاحبه کوتاه, Huber که عینک لباس غیر نظامی و غیر مسلح توصیف سازمان جدید به عنوان دفاع از خود ،

اما مقامات کلمبیا تماس با آن مواد مخدر-باند قاچاق و حکم صادر شده برای Huber بازداشت.

"مقدار زیادی از آن پایین می آید به کمبود فرصت و فریب از تجارت مواد مخدر گفت:" کایل جانسون که صرف ماه در تومکو مصاحبه rearmed شورشیان برای گروه بین المللی بحران. "این باعث می شود که بسیاری از مردم با یک پا در روند صلح و یک پا در تجارت مواد مخدر."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب