بسیاری از نیروهای پشت نگران کننده افزایش ویروس موارد در 21 کشور

نیویورک - ایالت نورد پشت مستندات اما coronavirus نیست انجام می شود با آمریکاموارد در حال افزایش است که نزدیک ب

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

نیویورک - ایالت نورد پشت مستندات اما coronavirus نیست انجام می شود با آمریکا

موارد در حال افزایش است که نزدیک به نیمی ایالات متحده با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل روند نگران کننده است که می تواند بدتر به مردم بازگشت به کار و سرمایه گذاری در طول تابستان است.

در آریزونا و بیمارستان و گفته شده است برای آماده شدن برای بدترین. تگزاس بیشتر در بیمارستان بستری COVID-19 بيمار از در هر زمان قبل از. و فرماندار کارولینای شمالی گفت: اخیر جهش باعث شد او را به تجدید نظر در برنامه های بازگشایی مدارس و یا کسب و کار.

وجود دارد هیچ دلیلی برای توضیح تمام موج. در برخی موارد تست های بیشتر نشان داد بیشتر موارد. در دیگران محلی شیوع بیماری به اندازه کافی بزرگ هستند به فشار ایالت برگه بالاتر است. اما کارشناسان فکر می کنم حداقل برخی از آنها به دلیل بلند کردن اجسام stay-در-خانه سفارشات و مدرسه و کسب و کار تعطیلی و محدودیت های دیگر در جای خود قرار داده و در طول زمستان برای جلوگیری از ویروس گسترش یافته است.

این ویروس به تدریج در برگرفته است.

"این یک فاجعه است که گسترش می یابد" گفت: دکتر جی باتلر که نظارت coronavirus پاسخ کار در مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری. "آن را مانند وجود دارد کل قاره لرزه ای shift و هر کس احساس می کند به تکان دادن همه در یک بار."

این ویروس اولین فرود در ایالات متحده در سواحل انجام شده توسط مسافران بین المللی آلوده در خارج از کشور. برای ماه های کانون بود و در شمال شرقی متحده است. اخیرا بزرگترین افزایش بوده و در جنوب و غرب است.

AP تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده توسط COVID پیگیری پروژه یک سازمان داوطلبانه است که جمع آوری coronavirus تست داده ها در ایالات متحده است. این تجزیه و تحلیل نشان داد که در 21 کشور از روز دوشنبه نورد هفت روز به طور متوسط از موارد جدید سرانه بالاتر از میانگین هفت روز پیش از آن.

در اینجا چیزی است که رانندگی را افزایش می دهد در برخی از کشورهای با قابل توجه upticks:

آریزونا

کالیفرنیا ، mlb به پایان رسید آریزونا اقامت در خانه سفارش در 15 مه و کاهش محدودیت در کسب و کار. ساکنان آریزونا که cooped به مدت شش هفته آب گرفتگی ققنوس-منطقه نوار ولسوالی نادیده گرفتن اجتماعی فاصله دستورالعمل.

دولت شروع دیدن یک افزایش موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان در حدود 10 روز بعد.

"به نظر می رسد بسیار برای من روشن است که آنچه ما شاهد آن هستیم این است که به طور مستقیم مربوط به پایان اقامت در خانه سفارش" گفت: فروتن مدیر اجرایی آریزونا بهداشت عمومی انجمن.

آن نیست که فقط به منظور به پایان رسید: وجود دارد بدون نیاز به پوشیدن ماسک صورت عمده ای را افزایش می دهد در تماس با ردیابی به نقطه و توقف در حال تحول شیوع و هیچ مقیاس کنترل عفونت در خانه های سالمندان, او گفت:.

"کسانی که فرصت های از دست رفته است که اگر اجرا شود امروز هنوز هم می تواند یک تفاوت بزرگ" گفت: فروتن مدیر سابق وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی.

تست شده است افزایش در آریزونا است که افزایش شانس پیدا کردن موارد جدید. اما بسیاری از آزمایشات است که دوباره مثبت نیز در حال افزایش است.

AP تحلیل آریزونا در بر داشت به حال نورد متوسط کمتر از 400 مورد جدید یک روز در زمان خاموش شدن برداشته شد اما این ضربه تا دو هفته بعد و پیشی گرفتن از 1000 نفر در روز در اوایل این هفته. بستری شدن در بیمارستان نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است, هدف قرار دادن, 1200 علامت هفته گذشته است.

دولت همچنین تصویب یکی دیگر از گریم نقطه عطف در هفته گذشته ضبط آن 1000 هفتم مرگ است.

در ضمن آریزونا بيمارستان در روز سه شنبه گزارش داده اند که در 83 درصد از ظرفیت از 78% روز قبل. که می تواند تحت تاثیر نیروی بیمارستان ها به لغو اعمال جراحی الکتیو. قوانین ایجاد شده تحت یک فرمان اجرایی Ducey صادر شده در مارس گفت: بیمارستان مایل به از سرگیری اعمال جراحی الکتیو تا به حال به حداقل 20 درصد از تخت خود را در دسترس است.

کارولینای شمالی

در کارولینای شمالی آزمایش های بیشتری به علاوه بیشتر مردم در خارج از خانه در هنگام بازگشایی به نظر می رسد رانندگان اصلی مورد اخیر upticks گفت: Kimberly قدرت استادیار اپیدمیولوژی در دانشگاه کارولینای شمالی است.

روز شنبه وزارت امور خارجه ثبت بالاترین تنها روز افزایش با 1,370. در حالی که آزمایش رشد کرده در دو هفته گذشته تا رای از آزمون به آینده مثبت است.

"این روند در حال حرکت در جهت اشتباه است که یک سیگنال ما نیاز به نگاهی بسیار جدی گفت:" کارولینای شمالی بالا سلامت رسمی مندی کوهن که همراه با لیبریا روی کوپر مردم خواست تا به اقدامات احتیاطی برای محافظت از خود.

اما برخی از ساکنان دولت هستند و نه در هیئت مدیره.

"من فکر می کنم آنها باید شروع به باز کردن چیزهای کمی بیشتر" گفت: Jason دنتون برق از گرینویل که گفت: یکی از نگرانی های اصلی بود به ورزشگاه.

"که مثل من درمان," او گفت:.

تگزاس

چند متحده در حال راه اندازی مجدد سریع تر از تگزاس که در آن بستری رسید گذشته 2,100 روز چهارشنبه برای اولین بار طی این بیماری همه گیر. که 42 درصد افزایش در بیماران پس از آخر هفته روز یادبود وقتی که بی قرار beachgoers swarmed تگزاس' خط ساحلی و پارک آبی در نزدیکی هوستون باز به جمعیت بزرگ در سرپیچی از کالیفرنیا ، گرگ ابوت ،

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تگزاس درصد از آزمایشات آینده را مثبت نیز شروع به پریدن کرد و به سطح است که در میان ملت بالاترین. مقامات دولتی نقطه به نقاط داغ در بسته بندی گوشت می آمد گیاهان و زندانها در روستایی شهرستان که در آن هزاران نفر از موارد جدید نابود و لگدمال شده است اما نه ارائه توضیحات برای افزایش اعداد در جای دیگر.

ابوت که به تازگی آغاز کرده اند و با پوشیدن ماسک در مکان های نشان داده هیچ وجه قصد پمپ ترمز در بازگشایی یک دولت محافظه کار که در آن معترضان در ماه مه تحت فشار او را به سرعت تا جدول زمانی در گرفتن سالن مو در کسب و کار.

روز جمعه در تگزاس است به بلند کردن و حتی بیشتر محدودیت و اجازه رستوران ناهار خوری اتاق بازگشایی در نزدیک به ظرفیت کامل.

آلاباما

در آلاباما شیوع بیماری در خانه های پرستاری و طیور گیاهان کمک درایو دولت اعداد به سمت بالا اگر وجود دارد یک قطره بیشتر شده است. اما ممکن است تغییر — مدارک و شواهد از جامعه انتقال پایتخت, Montgomery, که تبدیل به یک در حال ظهور نقطه داغ گفت: دولت بهداشت و درمان افسر اسکات هریس.

"من فکر می کنم بازگشایی اقتصاد به بسیاری از مردم به اشتباه تصور ... که هی همه چیز خوب است. اجازه بازگشت به حالت عادی'" هریس گفت. "واضح است که راه. واقعا در حال حاضر بیشتر از همیشه ما مردم نیاز به اقامت 6 فوت از هم جدا سایش پوشش صورت و دست خود را بشویید."

مونتگمری بیمارستان مراقبت ويژه هستند به عنوان مشغول به عنوان در طول فصل آنفولانزا.

"من می توانم به شما اطمینان دهم که مونتگمری در موارد نه پایین می رویم و اگر ما جامعه را به طور جدی این ویروس را ادامه خواهد داد به گسترش و در برخی از نقطه ما, پزشکی, ظرفیت را به آن محدود" دکتر دیوید Thrasher مدیر تنفسی درمان جکسون در بیمارستان در بیانیه ای گفت.

آرکانزاس

آرکانزاس نیز دیده می شود را افزایش می دهد — در موارد بستری شدن در بیمارستان و درصد آزمون آمده است که مثبت است. اما دولت وضعیت یک داستان پیچیده از شیوع بیماری های مختلف در زمان های مختلف گفت: دکتر Nate اسمیت مدیر آرکانزاس وزارت بهداشت.

پس از یک اوج در سطوح پايين بود تا زمانی که خوشه ها شروع شد و حدود سه هفته پیش — عمدتا در شهرستانها از راجرز و اسپرینگدیل در شمال غربی و در د ملکه بیشتر در جنوب. این موارد شده اند متمرکز در میان اسپانیایی ها و کسانی که در کار تولید مرغ امکانات.

مرغ گیاهان هرگز بسته بودند اسمیت گفت. کالیفرنیا ، آسا هاچینسون در روز چهارشنبه گفت: دولت حرکت خواهد کرد و به یک مرحله جدید از بازگشایی شروع دوشنبه.

نگاه به آینده

کارشناسان در حال تعجب آنچه اتفاق می افتد در هفته آینده یا در پی در سراسر کشور تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید در دست پلیس است.

این تظاهرات به خارج از منزل که باعث کاهش احتمال گسترش ویروس و بسیاری از شرکت کنندگان را فرسوده ماسک گرفته و اقدامات دیگر. اما بسیاری از مردم هم شعار آواز و فریاد.

"امیدوارم ما برنده نمی کنید سنبله. اما آن دسته از داده ها نیست و در عین حال" فروتن گفت.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران باب کریستی در ققنوس; Paul وبر در Austin, تگزاس; Andrew DeMillo در لیتل راک آرکانزاس; کیم چندلر در مونتگمری آلاباما; و برایان اندرسون و آلن G. نژاد در رالی کارولینای شمالی کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب