مرد کشته شده توسط پلیس پس از ماسک اختلاف در میشیگان فروشگاه

گرندلج مایکل. - میشیگان کلانتر معاون در روز سه شنبه به ضرب گلوله یک مرد مظنون به سلاح سرد مرد دیگری که به چالش

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

گرندلج مایکل. - میشیگان کلانتر معاون در روز سه شنبه به ضرب گلوله یک مرد مظنون به سلاح سرد مرد دیگری که به چالش کشیده بود او را در مورد پوشیدن ماسک در فروشگاه, پلیس گفت:.

تیراندازی رخ داده در شهرستان یتن غرب از لانسینگ حدود 30 دقیقه پس از سلاح سرد در کیفیت فراورده های لبنی فروشگاه, دولت, پلیس ستوان برایان Oleksyk گفت.

یک کلانتر معاون خال خال مرد نقلیه در یک مجتمع مسکونی محله و به ضرب گلوله او را زمانی که او تلاش برای حمله با چاقو Oleksyk گفت.

Sean Ruis, 43, از گرندلج که مشغول به کار در میشیگان گروه حمل و نقل, درگذشت یک بیمارستان است. او مظنون به سلاح سرد 77 ساله در داخل فروشگاه هنگامی که او مواجه شد در مورد پوشیدن ماسک Oleksyk گفت.

سلاح سرد قربانی در شرایط با ثبات در یک بیمارستان است. رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer دستور داده است تا مردم را به پوشیدن ماسک در فروشگاه ها به منظور کاهش خطر گسترش coronavirus.

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به پوشیدن ماسک برای برخی تبدیل به یک بیانیه سیاسی و شده اند وجود دارد موارد دیگر برخورد خشونت آمیز بیش از ماسک. در ماه مه یک گارد امنیتی در یک خانواده فروشگاه دلار در فلینت بود به ضرب گلوله پس از انکار ورود به یک مشتری بدون ماسک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن