Coronavirus قرار می دهد چین چین چینی صنعت گردشگری

بزرگنمایی این تصویر اخطار مشاوره همه کارکنان و بازدید کنندگان را به پوشیدن ماسک محافظ می ایستد در خا

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

اخطار مشاوره همه کارکنان و بازدید کنندگان را به پوشیدن ماسک محافظ می ایستد در خارج از بسته اقیانوس پارک هنگ کنگ در روز دوشنبه. پل یونگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل یونگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

به روز شده در 7:25 p. m. ET

خطوط هوایی کشتی های کروز و هتل در سراسر جهان در حال نیروبخش برای رکود اقتصادی در کسب و کار به دلیل سریع پخش كردن فشار از coronavirus.

ترس تنفسی ویروس نیز آلوده کرده است که بیش از 28000 نفر در بیش از دو دوجین از کشورها به ارمغان آورده است سودآور چینی در صنعت گردشگری به توقف screeching. پکن متوقف تور گروه از ترک و چین و کشورهایی مانند آمریکا و استرالیا و سنگاپور در حال انکار ورود به اتباع خارجی که اخیرا در چین است.

ده ها تن از شرکت های هواپیمایی را به حالت تعلیق پروازها به مقصد و از چین به تلاش برای جلوگیری از ویروس های شناخته شده به عنوان 2019-nCoV.

بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) می گوید لغو هزاران پرواز را تحت تاثیر صنعت اما که آن را ثابت کرده است که انعطاف پذیر شبیه به شوک در گذشته است. هر دو کسب و کار و اوقات فراغت سفر در زمان ضربه در طول سال 2003 شیوع مشابه coronavirus — سارس (سندرم حاد تنفسی) — اما بازگشت به سطح قبل از بحران در نه ماه.

در همین حال هزاران نفر از مسافران و خدمه اعضای رشته شده اند در دو کشتی کروز به دلیل coronavirus. برخی از 3,700 مردم روی الماس شاهزاده تحت قرنطینه در سواحل ژاپن پس از یک مرد که متحرك در هنگ کنگ تست مثبت است. مقامات بهداشت آزمایش مردم هنوز هم در کشتی و می گویند نتایج تا کنون نشان می دهد حداقل 10 تا از آنها را آلوده می شوند. در ضمن در مورد 1800 نفر روی عرشه کشتی دوم رویای جهانی در حال قرنطینه در اسکله در هنگ کنگ است.

تعدادی از خطوط کروز مانند رویال کارائیب و نروژی کروز خط باید لغو سفر دریایی به و از چین و یا محدودیت های قرار داده شده در مسافران پس از وقوع آغاز شد.

"هنوز هم وجود دارد بیش از حد بسیاری از متغیرها و عدم قطعیت در مورد این بیماری برای محاسبه تاثیر کلی در کسب و کار" رویال کارائیب در بیانیه ای گفت: هفته گذشته است. این شرکت که می گوید آن را لغو کرده است, هشت کشتی تا کنون افزود: "اگر این محدودیت های مسافرتی در ادامه برای یک دوره طولانی از زمان, آنها می توانند یک تاثیر مواد بر عملکرد مالی کلی این شرکت است."

جدید کروناویروس ظهور فقط پیش از سال جدید قمری به طور معمول یکی از چین شلوغ ترین فصل زمانی که صدها میلیون نفر از مردم در حال سفر — هر دو در داخل و خارج از کشور است. پکن تحمیل کرده است مستندات و قرنطينه در سخت ترین-آمار مناطق. دولت نیز تمدید تعطیلات بود که برای شروع Jan. 24 و اجرا تا Jan. 30 تا اوایل فوریه در تلاش برای محدود کردن عفونت.

گردشگران چینی حساب برای بیش از 10 درصد از صنعت گردشگری جهانی می گوید: Wolfgang Arlt, بنیانگذار چین گردشگری خارجی موسسه تحقیقات کمک می کند که تور بین المللی شرکت انجام کسب و کار با مشتریان.

"شما می توانید می گویند که در حدود یک نفر از هر نه نفر گردشگران بین المللی در حال ... از سرزمین اصلی چین," او می گوید. "که بیش از هر کشور دیگری".

Arlt می گوید این است که گریه به دور از یک دهه پیش زمانی که گردشگران چینی بودند معمولا دیپلمات ها یا ورزشکاران. در طول سال پکن آرام سخت محدودیت های مسافرتی و رشد اقتصاد در چین به معنی مردم بیشتر وجود دارد که درآمد قابل تصرف به سفر.

در سال گذشته تقریبا 170 میلیون گذرگاه های مرزی در سراسر جهان توسط چینی گردشگران Arlt می گوید. محبوب ترین مقصد برای بازدید کنندگان چینی در آسیا مکان هایی مانند تایلند و هنگ کنگ و ماکائو است. اما او می گوید پاریس و سیدنی و نیویورک نیز علاقه مندی ها.

که کمک کرد چین بزرگترین spender در سال 2018 در گردشگری بین المللی پمپاژ $277 میلیارد به صنعت سفر با توجه به سازمان ملل متحد سازمان جهانی گردشگری.

کریس بولتون در نیویورک & Company, New York شهرستان بازاریابی سازمان می گوید: این شهرستان با استقبال بیش از یک میلیون بازدید کنندگان چینی در سال 2018 است. "چین است فوق العاده مهم بازار نیویورک شهرستان," او می گوید. "این نشان دهنده حدود 3 میلیارد دلار در درآمد کل است."

بولتون می گوید که در حالی که وجود دارد نگرانی در مورد پتانسیل تاثیر مالی از coronavirus, سازمان خود را در صبر و انتظار دیدن حالت.

"ما وضعیت را به دقت و بسیار نزدیک" او می گوید. "اما آن را بیش از حد به زودی برای ما به فرض در دقیقا چگونه این در حال رفتن به تحت تاثیر قرار کسب و کار در دراز مدت است."

Arlt می گوید او خوشبین است که گردشگری چین سر گرفته خواهد شد و پس از coronavirus موجود است بسیار شبیه به آن را پس از سال 2003 شیوع سارس.

"که تا حدودی شبیه داستان" او می گوید. "حدود سه ماه هیچ چینی از چین" اما پس از آن گردشگری شروع به انتخاب کنید تا. "آنچه که من فکر می کنم همچنین ما می توانیم انتظار می رود این زمان است که پس از این بیش و سپس به چین سفر خواهد کرد و حتی بیشتر."

Arlt می گوید این موسسه تخمین می زند که تا سال 2030, 1 نفر از هر 5 گردشگران بین المللی خواهد بود ، اما این پیش بینی ممکن است تغییر بسته به چه مدت آن طول می کشد برای جلوگیری از coronavirus.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب