مرد متهم در مرگ تهدید به فرماندار میشیگان AG

WEST BLOOMFIELD, Mich. - یک مرد متهم ساخت معتبر تهدید به مرگ میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer و دادستا

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

WEST BLOOMFIELD, Mich. - یک مرد متهم ساخت معتبر تهدید به مرگ میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer و دادستان کل دانا Nessel شده است متهم به تروریسم شمارش Wayne County دادستانی در روز جمعه گفت.

رابرت Tesh ساخته شده این تهدید از طریق رسانه های اجتماعی پیام آشنایی در آوریل 14 و مقامات به این نتیجه رسیدند پیام به مبلغ "معتبر تهدید به کشتن" دادستان Kym شایسته گفت: در انتشار اخبار.

او نمی ارائه هر گونه جزئیات در مورد تهدید و یا چگونه آنها تعیین می شود معتبر. جزئیات بیشتر ارائه خواهد شد در طول دادگاه او گفت:.

دیترویت افسران پلیس دستگیر 32 ساله در همان روز در خانه اش است. او arraigned مارس 22 در یک تهدید تروریسم شارژ. اگر محکوم Tesh می تواند تا 20 سال در زندان است.

شایسته نیست توضیح تاخیر در انتشار اطلاعات در مورد تهدید به بازداشت و تفهیم اتهام.

"احساسات در حال افزایش در همه طرف در حال حاضر," او گفت: آسوشیتد پرس روز جمعه. "این تهدیدات ... آنها خنده دار است. آنها نه جوک. وجود دارد هیچ چیز طنز آمیز در مورد آن. حتی اگر شما نمی انجام آن ما در حال رفتن به اتهام جرم جنایی."

تهدید از Tesh شد و نه خاص به Whitmer اقامت-در-خانه سفارش صادر شده در ماه مارس, در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در دولت با توجه به ماریا میلر سخنگوی دفتر دادستان است. Whitmer شده است هدف از اعتراضات و تظاهرات بیش از او فرمان اجرایی که تعطیل اکثر کسب و کار در دولت است. منظور موثر است حداقل تا مارس 28.

"ادعا حقایق در این مورد وضع بسیار نگران کننده سناریوی" شایسته گفت. "ما درک می کنیم که این بار می تواند استرس زا و ناراحت کننده برای بسیاری از مردم است. اما ما نمی خواهد و نمی تواند تحمل کند و تهدید مانند این در برابر هر گونه مقامات دولتی که در حال انجام وظایف خود به عنوان موثر به عنوان آنها می توانند. شما می توانید مخالفت با مواضع خود و یا روش خود را, اما شما کاملا نمی تواند عمل به عنوان این متهم گفته عمل کرده یا شما شارژ خواهد شد با عنوان جرم جنایی."

صدها نفر از مردم در اعتراض روز شنبه در خارج از دولت و کنگره به صورت یک شل شدن محدودیت و برای صاحبان کسب و کار به بازگشایی در سرپیچی از Whitmer باشد. اعتراض به رهبری میشیگان آمریکا برای آزادی یک محافظه کار گروه فعال است که شکایت Whitmer و سازمان و یا شرکت در چندین تظاهرات از اوایل ماه آوریل است.

در طول یک تظاهرات ماه گذشته برخی از معترضان مسلح وارد ساختمان کاپیتول.

به عنوان روز پنج بیش از 4700 نفر کشته شده بود در میشیگان از عوارض مربوط به COVID-19.

Whitmer جمعه به خبرنگاران گفت: او هرگز احساس ناامن و اعتبار پلیس ایالتی برای نگه داشتن خود را امن است.

"این است که هرگز قابل قبول را تهدید خشونت به هر کسی اما ما officeholders به عنوان خوب," او گفت:. "پس ما را (تهدید) به راحتی. آن است که آسان نیست. من می خواهم به دروغ گفتن اگر من به شما گفت که هر یک از ما این شده است آسان است."

یک سخنگوی Nessel گفت: در یک ایمیل به AP که قادر به اظهار نظر در مورد جزئیات دستگیری و اتهامات از آنها مربوط به "جنایی باز مهم است."

Tesh از زندان آزاد شد در آوریل 29 بعد از ارسال 50.000 دلار اوراق قرضه. او قرار داده شده است در GPS افسار. یک علت احتمالی کنفرانس قرار است در ماه ژوئن 3.

AP چپ یک پیام جمعه به دنبال نظر از Tesh وکیل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

__

آسوشیتد پرس نویسنده دیوید Eggert در لانسینگ, میشیگان کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب