مستند محدودیت های دسترسی به سقط قانونی در کلمبیا. پزشکی از راه دور در حال حاضر یک گزینه

بزرگنمایی این تصویر با دسترسی به مراقبت های پزشکی محدود در طول همه گیر بیماران در کشورهایی که سقط جن

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

با دسترسی به مراقبت های پزشکی محدود در طول همه گیر بیماران در کشورهایی که سقط جنین قانونی است مانند کلمبیا بریتانیا و ایالات متحده در حال تبدیل شدن به پزشکی از راه دور برای نسخه برای داروهای مانند mifeprostone و ميزوپروستول به پایان بارداری است. تصویر عکس توسط Olivier Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تصویر عکس توسط Olivier Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

در آوریل یوهانا کروز خاتمه بارداری با مواد مخدر به دست آمده از طریق پزشکی از راه دور مشاوره.

سقط جنین قانونی در کلمبیا. و کروز خیابانی مجری از شیلی بود که در کوله پشتی از طریق دولت کلمبیا از Antioquia, آیا احساس نمی کند او در یک موقعیت برای بالا بردن یک کودک است. او نمی باید یک درآمد ثابت یا پایدار مسکن. و با اقامت در خانه سفارشات در محل برای کنترل گسترش coronavirus او در بر داشت خودش رو به بی خانمانی در شهر سن رافائل و قادر به سفر به مدلین نزدیکترین شهر با کلینیک سقط جنین.

اما یک برنامه ارائه یک جایگزین. در کلمبیا بیماران هم اکنون می توانید با مشورت با پزشک در تماس تصویری به درخواست داروهایی که موجب سقط جنین. آنها در حال حمل به طور مستقیم به یک بیمار است.

در سراسر جهان همه گیر شده و آن را سخت تر برای زنان — به ویژه زنان جوان و زنان در کاهش درآمد و یا روستایی تنظیمات — دسترسی به پیشگیری از بارداری و سقط جنین خدمات. بین المللی برنامه ریزی شده والدین فدراسیون گزارش می دهد که بیش از 5000 بهداشت باروری درمانگاه در سطح جهان بسته اند از زمان شروع این بیماری همه گیر به دلیل COVID-19 مستندات و اجتماعی فاصله گرفته است. در برخی موارد آنها را بسته اند به دلیل عدم تجهیزات حفاظت شخصی برای نگه داشتن پزشکان و بیماران امن از ابتلا به ویروس.

همه گیر نیز ایجاد جدید عوامل استرس زا در زنان تلاش به دنبال این نوع از مراقبت. در بسیاری از کشورها در حال حاضر وجود دارد انگ مرتبط با سلامت جنسی و باروری, خدمات, می گوید Abebe Shibur, کشور, مدیر برای ماری Stopes بین المللی در زیمبابوه — و به همین دلیل اغلب زنان به دنبال این خدمات در راز. مستندات را ساخته اند آن را سخت تر برای زنان در زیمبابوه به احتیاط دسترسی جنسی و باروری, مراقبت از او می افزاید: از آنجا که در حال حاضر اعضای خانواده ممکن است می خواهم به می دانم که آنها در حال رفتن سفارش. زنان نیز ممکن است به صورت آزار و اذیت از افسران پلیس اجرای stay-at-home سفارشات.

ایالات متحده آمریکا نیز در تلاش است تا به د-اولویت دادن به بهداشت جنسی و باروری خدمات در میان جهانی coronavirus پاسخ. در آوریل ایالات متحده با ارسال نامه ای به سازمان ملل و درخواست کرد که این سازمان حذف ارجاعات به "سلامت جنسی و باروری" — از جمله سقط جنین خدمات در آن COVID-19 طرح است. زنان گروه سلامت ابراز نگرانی کرد و گفت: این خدمات یک بخش اساسی از مراقبت های بهداشتی در شرایط اضطراری مانند بیماری همه گیر. ایالات متحده می دهد پول بیشتری برای جهانی COVID-19 پاسخ بیش از هر کشور دیگر با توجه به بنیاد خانواده کایسر.

با وجود موانع برای گروه سلامت و همچنین مشتریان خود را تنظيم خانواده و سازمان ها در حال پیدا کردن راه هایی برای ارائه خدمات بهداشت باروری برای زنان است. در کشور با اقامت در خانه سفارشات مانند زیمبابوه و نپال برای مثال ماری Stopes بین المللی است که در حال حاضر عامل مراکز تماس است که برای اتصال به نزدیکترین درمانگاه. MSI نپال و Ipas بنیاد توسعه, یک سازمان است که باعث دسترسی به سقط جنین در هند در حال دفاع از دولت های محلی به سقط جنین به صورت قانونی در دسترس از صفحه اصلی و یا از طریق یک آموزش دهنده از آمدن به زنان به طور مستقیم و یا از طریق پزشکی از راه دور مشاوره.

مجازی گزینه در حال حاضر اتفاق می افتد در کلمبیا که کروز رو سقط.

او رسیده به فوندکین Oriéntame یک گروه بهداشت فراهم می کند که مراقبت های بهداشت باروری و آموزش و پرورش. آن شروع به استفاده از پزشکی از راه دور برای ارائه خدمات سقط جنین در اواخر ماه مارس زمانی که کشور با اقامت در خانه سفارش, مجبور, چند تا از آن مکان در سراسر کلمبیا به نزدیک و یا تحت عمل محدود ساعت. کلمبیا شروع به استراحت و اقامت خود را در خانه و اقدامات در ژوئن 1, اما Oriéntame را در کلینیک های خود را حفظ اصلاح برنامه حداقل تا جولای.

دیانا Ibeth دیاز Rojas, یکی از دو پزشک تجویز پزشکی سقط جنین از طریق پزشکی از راه دور برای Oriéntame می گوید: این مستند تحت فشار قرار دادند این سازمان به سرعت در حال راه اندازی مجازی نرم افزار برنامه آن را به حال شده است در حال توسعه برای چند ماه قبل از COVID-19 بحران است.

نرم افزار تسهیل خصوصی و امن تماس تصویری بین پزشکان و بیماران بیمار برای محافظت از اطلاعات شخصی. تماس گیرنده می تواند ضربه بزنید از طریق تلفن و یا کامپیوتر.

طی تماس پزشک تعیین می کند اگر ارزیابی که بیمار واجد شرایط برای سقط جنین تحت کلمبیا قوانین و دیدار اضافی مجموعه ای از الزامات مورد نیاز برای پزشکی از راه دور خدمات از جمله: او باید بیش از 9 هفته هفته باردار و باید هر موجود شرایط است که خود را در معرض خطر عوارض ناشی از مصرف داروها مانند خونریزی یا حاملگی خارج رحمی. پزشکان سپس تجویز mifeprostone و ميزوپروستول و به طور کامل توضیح می دهد که چگونه به اداره دوز.

"در بالای خود را به طور منظم نگرانی های شخصی و عوامل خطر بسیاری از زنان ما صحبت کرده اند نیز گفت: آنها احساس می کنند که این بیماری همه گیر است گردابی زمان برای ادامه بارداری می گوید:" دیاز Rojas. "چیزهای زیادی وجود دارد عدم قطعیت در اطراف خود سلامت, سلامت عزیزان خود را از دست دادن اشتغال وجود دارد همه این آسیب پذیری اضافه شده در طول این زمان."

بیماران نیاز به اطلاع دیاز Rojas و یا همکار خود را به عنوان به زودی به عنوان آنها را از قرص: اولین mifeprostone و سپس ميزوپروستول 24 تا 48 ساعت بعد. آنها با ارائه آنجا مجازی حمایت آنها نیاز دارید از طریق تماس تصویری دنبال یو پی اس یا واتساپ پیام های متنی در حالی که نظارت بر علائم و واکنش های خونریزی, درد, سطح, گرفتگی — و در تماس و در صورت وجود هر گونه واکنش غیر طبیعی و در نتیجه نیاز به رفتن به یک فرد تسهیلات.

هنوز هم برخی از کارشناسان بهداشت و مطمئن نیستید که آیا سقط جنین از طریق پزشکی از راه دور امن است. زمانی که MSI نپال پیشنهاد آن را به عنوان یک روش جایگزین مراقبت در طول مستند وزارت بهداشت گفت: گروهی که آنها در مورد چگونه یک بیمار را مدیریت عوارض است که می تواند ناشی از مصرف داروها مانند خونریزی غیر طبیعی یا شدید گرفتگی — اگر او به تنهایی در خانه بدون یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در این نزدیکی هست.

Patrina Mosley که با تمرکز بر مسائل زنان در pro-life سازمان خانواده شورای پژوهشی می بیند انتقال خدمات سقط جنین به پزشکی از راه دور به عنوان بسیار خطرناک است.

"سقط جنین نیاز به سطح بالایی از تعامل فیزیکی بین مادر و پزشک است که می تواند بررسی و تشخیص و ارزیابی و درمان خود را. Skyping با یک دکتر و پر کردن یک پرسشنامه حمل بسیاری از خطرات همان سفارش قرص های آنلاین از یک پزشک شما را ملاقات کرده اید و کسی که از لحاظ جسمی نمی تواند ارزیابی شما. تظاهر بنا به دلایل ایدئولوژیک که شیمیایی سقط جنین انجام می شود از راه دور و یا حتی به عنوان یک انجام آن را خودتان است بسیار خطرناک و غفلت است."

یک مطالعه انجام شده از سال 2008 تا سال 2015 در ایالات متحده و منتشر شده در مجله کارشناسی Obstetrics & Gynecology یافت که پزشکی از راه دور مدل سقط جنین "است noninferior به فرد در ارائه با توجه به نظر بالینی قابل توجه عوارض جانبی."

اگر چه چندین کلمبیا ارائه دهندگان خدمات بیمه پوشش در شخص سقط جنین خدمات در Oriéntame, دیاز Rojas می گوید این پوشش هنوز تمدید برای پزشکی از راه دور. روش کل — از جمله اولین مشورت قرص و پس از آن مکالمات — در حال حاضر هزینه های کمی تحت $100 و سازمان "صندوق عدالت" به هزینه های پایین تر برای زنان است که به صورت اقتصادی موانع.

کروز و دریافت روش رایگان است.

و گفتگو با Oriéntame کارکنان نه فقط در مورد ختم بارداری. برخی از دیاز Rojas " سقط جنین بیماران باید توجه داشت که مستند است و آن را دشوار است برای آنها را به دسترسی به کنترل تولد به دلیل آنها نمی تواند تجدید نسخه و یا سفر به یک داروخانه است. بنابراین در طول مشاوره Oriéntame بحث پیشگیری از بارداری گزینه های. آنها می توانید انتخاب کنید یا یک روش است که می تواند حمل به طور مستقیم به خانه های خود — مانند قرص های کنترل تولد — و یا انتخاب کردن برای یک يو نسخه ای است که یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی می تواند ایمپلنت زمانی که مستند دستورالعمل برداشته می شوند.

"ما نبودند ارسال [بارداری] در ابتدا, اما ما شناسایی شده در محدوده زمانی معین نیاز اضطراری کنترل تولد به عنوان ما صحبت می کرد به بیماران بیشتر و بیشتر می گوید:" دیاز Rojas. چرا که آنها صرف زمان بیشتری را در خانه با شرکای خود را, آنها ممکن است درگیر شدن در رابطه جنسی بیشتر, او توضیح می دهد — و "بدون روش معمول حفاظت, خطر بارداری را افزایش می دهد."

برخی از دیدن کلمبیا خدمات پزشکی از راه دور به عنوان یک مدل برای بقیه جهان در طول بحران همه گیر. پائولا Avila-Guillen که منجر آمریکای لاتین طرح برنامه در زنان مرکز برابری — که پشتیبانی جهانی زنان گروه — می گوید: او می توانید ببینید که پزشکی از راه دور برنامه بودن مستقر در سراسر آمریکای لاتین و در نهایت تبدیل شدن به امری عادی در سراسر جهان به خصوص در کشورهای با دسترسی گسترده به اینترنت. آن را در حال حاضر ارائه شده در 13 ایالت در ایالات متحده آمریکا به عنوان یک مطالعه تحقیقاتی با سازمان غذا و دارو و در انگلستان که در آن دولت تصویب سقط جنین توسط پزشکی از راه دور در ماه مارس در یک وضعیت موقت — برای دو سال یا تا زمانی که coronavirus اضطراری به پایان می رسد.

"[پزشکان در Oriéntame] واقعا شکستن برخی از بزرگترین موانع از نظر دسترسی داشته باشید. در کشوری مثل کلمبیا که در آن وجود دارد بنابراین بسیاری از مناطق روستایی آن را بسیار سخت برای زنان در واقع به رفتن به درمانگاه" او می گوید. "زنان باید برای مسافرت به یک جای خاصی به این روش گاهی اوقات چندین بار [برای رایزنی و قرار ملاقات های پزشکی] — و آنها در حال تلاش برای از بین بردن نیاز برای سفر از طریق پزشکی از راه دور."

از آنجا که خدمات پزشکی از راه دور اجازه می دهد Oriéntame به ارائه خدمات سقط جنین به زنان است که زندگی دور از درمانگاه زنان که دیاز Rojas می گوید: اغلب فاقد ترین آموزش در مورد روش و در معرض خطر بالاتری از سقط جنین ناامن است که می تواند در پزشکی و پیامدهای قانونی — درمانگاه را حفظ خواهد کرد آن در پزشکی از راه دور گزینه حتی پس از همه گیر فروکش.

پس از آغاز به ارائه خدمات در مارس 24, ارائه شده 93 زنان از ده ها تن از شهرداری ها در سراسر کلمبیا با سقط جنین خدمات از طریق پزشکی از راه دور.

اما این تعداد یک نگرانی به دیاز Rojas. او می گوید: او می خواهم معمولا می بینیم که همان تعداد از بیماران در طی یک هفته در Oriéntame بزرگترین کلینیک در بوگوتا. اختلاف در اعداد می تواند نسبت به زنان نمی دانستند در مورد در دسترس بودن خدمات ، و یا — با توجه به انگ مرتبط با سقط جنین در کلمبیا, یادداشت های او — شاید زنان قادر به پنهان کردن علائم در خانه روش باعث می شود مانند خونریزی و گرفتگی از مردم آنها را با زندگی می کنند در طول زمان از مستند. او و دیگر کارشناسان تعجب می کنم که چگونه بسیاری از زنان قادر به دسترسی به خدمات.

Avila-Guillen همچنین اشاره می کند که از آنجا که خدمات ارائه شده از طریق گوشی های هوشمند و اینترنت است که می تواند به یک موضوع به خصوص در مناطق روستایی و مناطقی که آیا به اینترنت دسترسی داشته باشید. از دسامبر 2019, کلمبیا وزارت فن آوری اطلاعات و ارتباطات گزارش داد که نزدیک به نیمی از کشور فاقد دسترسی به اینترنت تلفن همراه.

کروز خوشبختانه نمی رنج می برند از هر گونه عوارض در سقط جنین. بیش از واتساپ او نوشت که او هرگز احساس تنهایی در طول روند — حتی در حالی که تحت استرس زا وضعیت زندگی.

"[Oriéntame] به دنبال وضعیت من بسیار نزدیک [که من نقل مکان از جایی به جای دیگر] و به نام من به بررسی تا زمانی که من در نهایت قادر به انجام این روش در یک محیط امن," او می گوید. "آنها بسیار توجه در طول کل فرایند است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب