آسیایی, سهام عمدتا پایین تر و ژاپن سود در خوش بین اطلاعات

توکیو - ژاپن معیار پیشرفته اما دیگر سهام آسیا کاهش یافت چهار شنبه میان عدم قطعیت بیش از شیوع کروناویروس که همچ

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

توکیو - ژاپن معیار پیشرفته اما دیگر سهام آسیا کاهش یافت چهار شنبه میان عدم قطعیت بیش از شیوع کروناویروس که همچنان ادعا می کنند زندگی بیشتر در سراسر جهان است.

در ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن شروع به پریدن کرد و 2.1% را به پایان برساند در 19,353.24. قوی تر از انتظار می رود سفارشات ماشین آلات کمک کرد بلند کرد. استرالیا S&P/ASX 200 برگ ریزان تقریبا 0.9% به 5,206.90 در حالی که کره جنوبی Kospi از دست 0.3% به 1,817.74. هانگ سنگ در هنگ کنگ کاهش یافت 1.3% به 23,927.49 و شاخص ترکیبی شانگهای در چین نیز با کاهش 0.5 درصدی به 2,807.83.

کوتاه مدت تظاهرات در وال استریت به طور ناگهانی از بین رفت در یک بازار تحت سلطه تیز نوسانات در پاسخ به یو پی اس و فراز زندگی از اخبار در مورد بیماری همه گیر.

"اخیر خطر تجمع پژمرده به سرعت با وجود های اخیر محرک تلاش از هر دو پولی و مالی مقامات با بازار آمدن به شرایط با این دارد افزایش مرگ و میر به عنوان ویروس همچنان به گسترش" Prakash Sakpal و نیکلاس Mapa اقتصاددانان در ING گفت: در یک گزارش.

در آسیا ژاپن وضعیت اضطراری در لگد متمرکز در هفت مناطق شهری از جمله توکیو با درخواست دولت برای مردم به ماندن در خانه و رستوران ها و فروشگاه ها به مدت یک ماه. معلوم بود چقدر موثر به طور کامل اقدامات داوطلبانه خواهد بود.

گلدمن ساکس گفت: در یک گزارش که اقتصاد ژاپن است که به رهبری به یک رکورد 25 درصد انقباض در سه ماهه جاری با صادرات غواصی 60 ٪ در ماه آوریل تا ژوئن دوره است. انقباض برای جهان سوم بزرگترین اقتصاد خواهد بود یک رکورد پس از تولید ناخالص ملی یا تولید ناخالص داخلی شروع به ردیابی می شود در سال 1955.

ژاپن در فعالیت های اقتصادی خواهد شد و به احتمال زیاد بهبود می یابند با سه ماهه سوم و تولید ناخالص داخلی است و انتظار می رود به رشد 3.1 درصد در سال 2021 آن گفت.

S&P 500 نیز با کاهش 0.2 درصدی به 2,659.41 پس از پاک کردن افزایش 3.5 درصد پیش از آن در روز. بازار سود پژمرده به عنوان قیمت نفت خام آمریکا ناگهان حرف از به دست آوردن شیب دار از دست دادن بیش از 9 درصد.

اما در روز چهارشنبه معیار آمریکا نفت خام رسید $1.18 دلار 24.81 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصریح کرد: در نظرات به Fox TV که او انتظار دارد که روسیه و عربستان سعودی برای حل و فصل خود را به قیمت جنگ. خام ایالات متحده کاهش یافته بود $2.45 یا 9.4% به حل و فصل در $23.63 در هر بشکه شنبه.

قیمت نفت خام برنت در این استاندارد بین المللی به دست آورد 61 سنت افزایش به $32.48 در روز چهارشنبه.

حتی اگر اقتصاددانان می گویند مجازات رکود اقتصادی اجتناب ناپذیر است برخی از سرمایه گذاران شروع به نگاه به آینده را زمانی که یک قله در عفونت های جدید را ارائه دهد برخی از وضوح در مورد چه مدت رکود ممکن است آخرین و چقدر عمیق آن خواهد بود.

سرمایه گذاران پس از آن می تواند در نهایت تصور طرف دیگر اقتصادی shutdown پس از مقامات کسب و کار مجبور به توقف به امید کاهش گسترش ویروس. در این میان دولت ها در سراسر جهان در حال صحبت کردن در مورد پمپاژ تریلیون دلار بیشتر از کمک به اقتصاد است.

بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای می گویند که آنها بوده ام با احتیاط از قیام اخیر و بیشتر انتظار نوسانات جلوتر است. S&P 500 به بسیج نزدیک به 19 درصد از هدف قرار دادن یک کم در مارس 23, اگر آن را هنوز هم پایین 21.5% از آن رکورد در ماه فوریه است.

"این مهم است به یاد داشته باشید ما نباید بیش از قیاس موقت روند گفت:" پاتریک Schaffer, جهانی, سرمایه گذاری متخصص در J. P. Morgan بانک های خصوصی است.

چنین نگرانی هایی بودند متحمل شده اند در روز سه شنبه معامله هنگامی که S&P 500 چرخش از بالا به پایین, از بالا به پایین و به بالا و دوباره از طریق روز.

"ما هنوز هم در آنچه شما را تماس بگیرید امداد تجمع از قبل کم" گفت: سام Stovall رئیس استراتژیست سرمایه گذاری در CFRA. او اشاره کرد که این نوع تجمع مشترک در عمیق خرس بازارهای وال استریت-صحبت می کنند زمانی که سهام کاهش 20 ٪ یا بیشتر از یک قله است.

"هیچ تضمینی وجود ندارد که بدترین پشت سر ما و در عین حال معامله گران بر این باورند که حداقل برخی از پول کوتاه مدت می شود ساخته شده است" Stovall گفت.

شاخص Dow Jones Industrial Average 0.1% به 22,653.86 دادن تا زودتر به دست آوردن از 937 امتیاز. شاخص Nasdaq composite با کاهش 3 درصدی 7,887.26.

کارشناسان می گویند مرگ و میر بیشتر در راه هستند با توجه به COVID-19 است که در حال حاضر ادعا کرد حداقل 82,000 زندگی در سراسر جهان است. ایالات متحده منجر جهان در تایید موارد با حدود 400,000 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

بیشتر اقتصادی بدبختی است در افق. اقتصاددانان انتظار یک گزارش در روز پنج شنبه نشان می دهد که 5 میلیون آمریکایی کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته به عنوان اخراج رفت و برگشت کشور است. که می تواند در مجموع به حدود 15 میلیون در طول سه هفته گذشته. تحلیلگران همچنین انتظار می رود شرکت های بزرگ در هفته های آینده گزارش خود را به بدترین سه ماهه از سود کاهش در بیش از یک دهه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

واحد پول: دلار رشد شاخص تا 108.84 ین ژاپن از 108.80 ین سه شنبه. یورو تضعیف شد و به $1.0836 از $1.0892 .

___

AP کسب و کار نویسندگان چو استن و الکس Veiga کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن