میراث اواخر نگار ایتالیایی رنگ آمیزی توسط استعماری گذشته

میلان - استعماری گذشته بسیار محترم روزنامه نگار ایتالیایی تبدیل شده flashpoint در ایتالیا سیاه زندگی مسائل تظا

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399

میلان - استعماری گذشته بسیار محترم روزنامه نگار ایتالیایی تبدیل شده flashpoint در ایتالیا سیاه زندگی مسائل تظاهرات به مخالفان تخریب یک مجسمه به افتخار او و به دنبال حذف آن از پارک شهر در نزدیکی جایی که او یک بار مورد حمله از چپ بریگاد سرخ.

میلان شهردار جوزپه سالا روز یکشنبه در برابر تماس برای حذف مجسمه اواخر Indro Montanelli که تا به حال اذعان کرد که تا به حال 12 سال اریتره عروس در ایتالیا را اشغال استعماری در دهه 1930 ،

سالا گفت: در Facebook تصویری که او درمانده "سبکی" که با Montanelli تا به حال اعتراف به داشتن خرید عروس کودک از پدرش در یک کثیرالانتشار تصویری از یک سال 1969 نشان می دهد بحث ، اما او گفت: "زندگی باید در نظر گرفته شود در کلیت."

"Montanelli بيشتر. او یک روزنامه نگار یک روزنامه نگار که در مبارزه برای آزادی از دولت, روزنامه نگار مستقل. شاید به این دلایل او در پاها" سالا گفت: با اشاره به سال 1977 حمله Montanelli توسط دو نفر از اعضای بریگاد سرخ ترور سازمان در نزدیکی پارک که در حال حاضر نام خود را خرس. "به این دلایل من فکر می کنم این مجسمه باید باقی می ماند."

سیاه زندگی مسائل اعتراض قرار داده است تجدید تمرکز بر ایتالیا استعماری گذشته با تماس به حذف Montanelli مجسمه و تغییر نام پارک. فعالان همچنین در حال هل دادن به صورت خودکار تابعیت به خارجی ها متولد در ایتالیا به پدر و مادر با اقامت دائم و به دور از قوانین است که محدود کردن مهاجرت است.

بیش از آخر هفته معترضان تحت پوشش مجسمه با رنگ قرمز و ناخوانا "نژادپرستانه" و "متجاوز" در پایگاه. مجسمه پوشش داده شده که قبلا در صورتی رنگ در اعتراضات فمینیستی اما این اولین بار است که Montanelli گذشته مواجه شده جدی حساب.

روز یکشنبه کارگران شهرستان و داوطلبان حذف نقاشی های دیواری و نقاشی و مجسمه با پلاستیک. ایتالیایی, عملیات ویژه پلیس مشغول تحقیق بود که مسئول LaPresse خبر داد.

بعد یک گروه موسوم به میلان دانشجویی شبکه مسئولیت در یک ویدیو نشان دادن دو نفر با پوشیدن هود و دستکش defacing مجسمه.

Montanelli که در سال 2001 در سن 92, یکی از ایتالیا بیشترین احترام روزنامه نگاران مفتخر وین مبتنی بر مطبوعات بین المللی موسسه در سال 2000 به عنوان میان 50 جهانی آزادی مطبوعات قهرمانان.

یک خارجی اشاره کرد و خبرنگار جنگی Montanelli وقایع معاصر ایتالیا از آن دوران استعمار از طریق فاشیسم ایتالیا را پس از جنگ بازسازی و مبارزه با فساد رسوایی که لغو سیاسی ایتالیا کلاس در 1990s.

او برای سال های بسیاری در Corriere della Sera, قبل از تبدیل شدن به ویرایشگر موسس سیلویو برلوسکونی il Giornale. او معروف ترک کاغذ زمانی که این غول رسانه تبدیل به یک سیاستمدار. او مربی برخی از بالا امروز روزنامه نگاران ایتالیایی.

اما میراث او به چالش کشیده شده توسط خود را به داشتن یک کودک, عروس, زمانی که او 24 سال و رهبری یک گردان از 100 Eritreans در طول فاشیستی رژیم حکومت استعماری.

یکی از دست پرورده های Beppe Severgnini نوشت: در Corriere della Sera این هفته که "در حالی که سرنگونی یک مجسمه از یک دیکتاتور می تواند یک ژست آزادی از بین بردن مجسمه رایگان روزنامه نگار بدبو از تعصب."

Montanelli خود در چندین موارد آزادانه اذعان رابطه با دختر بچه ای به نام Desta.

"من فکر می کنم انتخاب خوبی است. او یک دختر زیبا از 12 سال" Montanelli گفت: 1969 بحث در ظاهر نشان می دهد اضافه کردن یک لبخند "ببخشید. اما در آفریقا این شد یک چیز دیگر."

این اریتره-متولد روزنامه نگار الویرا Banotti بود که در مخاطبان خود را به چالش کشیده رمانتیک حساب متهم او را از تجاوز و از "خشونت" استعمار رفتار. او در دفاع از خود گفت: هیچ تجاوز به عنف به دلیل دختران در اریتره ازدواج در سن 12 اما اذعان کرد که این امر در نظر گرفته شده تجاوز به در اروپا است. "چه تفاوت وجود دارد از لحاظ جسمی یا روانی؟" Banotti فشرده.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Montanelli نوشتن در کوریره دلا سرا در سال 2000 در پاسخ به نامه ای از یک خواننده قرار دادن دختر در سن 14 و گفت که او ازدواج کرده در اریتره پس از او و به نام او برای اولین بار از سه فرزند Indro. سفر او به اریتره در سال 1952 و او "دریافت من مثل یک پدر" او نوشت.

"من امیدوارم که من scandalized شما," او نوشت: در نتیجه به 18 سال که تهدیدی به حساب. "اگر من آن را تقصیر شما نیست."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن