مینیاپولیس پلیس که به زانو در, دست به دستبند, مرد, گردن, بازداشت متهم به قتل

مینیاپولیس - سفید مینیاپولیس افسر پلیس که فشرده زانو خود را به جورج فلوید گردن دستگیر شد و به اتهام قتل به عنو

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

مینیاپولیس - سفید مینیاپولیس افسر پلیس که فشرده زانو خود را به جورج فلوید گردن دستگیر شد و به اتهام قتل به عنوان مقامات اعمال یک شبه حکومت سعی کنید برای جلوگیری از تظاهرات خشونت آمیز پلیس قتل آمریکایی های آفریقایی تبار که از مینیاپولیس و دیگر شهرستانها ایالات متحده است.

معترضان شکست ویندوز در سی ان ان ستاد در آتلانتا و تنظیم یک ماشین پلیس را به آتش زده و ماموران با بطری. تظاهرات بزرگ در نیویورک و شیکاگو و دیگر شهرهای عمدتا مسالمت آمیز — حتی در مینیاپولیس که در آن هزاران نفر در راهپیمایی در مرکز شهر به عنوان شهر 8 بعد از ظهر حکومت نظامی علامت گذشته و محاصره پلیس حوزه ایستگاه.

"تعقیب پلیس!" برخی شعار می دادند و "می گویند نام خود را: جورج فلوید!" وجود دارد بدون خشونت اما برخی از معترضان اسپری نقاشی های دیواری بر روی ساختمان های مجاور. در جای دیگر در این شهر نیروهای شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی به درایو جمعیت معترضان.

Public Safety Commissioner John Harrington announces the arrest of Minneapolis Police Officer Derek Chauvin in the death of George Floyd at a news conference in St. Paul, Minn., on Friday.

درک چوین, 44, بود اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. او همچنین متهم شد که نادیده گرفتن یک افسر دیگر که ابراز نگرانی در مورد فلوید به عنوان او دراز دستبند بر روی زمین شفاعت است که او نمی تواند نفس به عنوان چوین فشرده زانو خود را به گردن او. فلوید بود که سیاه شده بود دستگیر و به ظن استفاده از یک لایحه تقلبی در فروشگاه.

چوین که اخراج شد به همراه سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه چهره بیش از 12 سال در زندان اگر محکوم به قتل است.

یک وکیل برای Floyd خانواده استقبال بازداشت اما گفت که او انتظار می رود جدی تر اتهام قتل و می خواهد دیگر ماموران دستگیر شد.

دادستان Mike Freeman گفت: بیشتر اتهامات ممکن است اما مقامات "احساس می شود آن را مناسب برای تمرکز بر روی خطرناک ترین مجرم است."

Hundreds of volunteers showed up to clean along University Avenue, organized by Hamline Midway Coalition, Friday in St. Paul, Minn., following a night of unrest after the death of George Floyd.

در ضمن مینیاپولیس شهردار یعقوب فری اعلام مقررات منع رفت و آمد از 8 بعد از ظهر تا 6 صبح روز جمعه و شنبه با استثنا برای پاسخ گوی اضطراری بی خانمان ها و کسانی که به دنبال مراقبت های پزشکی.

"من می دانم که هر چه امیدوارم که شما احساس می کنید امروز خو با شک و تردید و صالح خشم" فری در بیانیه ای گفت. "تصمیم امروز از شهرستان وکیل است اولین گام ضروری در دیگر جاده به سمت عدالت و درمان شهرستان ما است."

تظاهرات همچنین در سراسر ایالات متحده سوخت خشم بیش فلوید مرگ و خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار. تظاهرکنندگان درگیری با ماموران در نیویورک مسدود و ترافیک در هیوستون و سن خوزه ، در آتلانتا تظاهرکنندگان شروع به پریدن کرد در پلیس موبایل مجموعه ای از یک ماشین پلیس به آتش کشیده و شکست ویندوز در سی ان ان دفتر مرکزی که در آن صدها نفر به مقابله با پلیس است.

روز دوشنبه پلیس در تلاش بودند برای قرار دادن فلوید در یک تیم ماشین زمانی که او سفت و به زمین افتاد و گفت او از ترس یک شکایت کیفری گفت. چوین و افسر Tou Thoa وارد شده و چندین بار تلاش به مبارزه Floyd به ماشین.

در یک نقطه چوین کشیده فلوید از اتومبیل سمت مسافر و فلوید بود که دست به دستبند رفت و به زمین رو به پایین. افسر J. K. Kueng برگزار شد فلوید را به عقب و افسر توماس لین برگزار می شود پاهای خود را در حالی که چوین قرار داده و زانو خود را در Floyd سر و گردن شکایت گفت.

زمانی که خط پرسید: اگر فلوید باید نورد بر روی سمت خود چوین گفت: "هیچ اقامت قرار داده است که در آن ما به او کردم." لین گفت که او "نگران هذیان هیجان زده و یا هر چیز دیگری."

کالبد شکافی گفت: ترکیب اثر بودن مهار پتانسیل باده در Floyd را از سیستم خود در زمینه مسائل مربوط به سلامت از جمله بیماری های قلبی به احتمال زیاد منجر به مرگ او. آن را نشان داد هیچ چیز به حمایت از اختناق به عنوان علت مرگ است.

هیچ جزئیات دیگری در مورد مسکرات و سم شناسی نتایج هفته طول می کشد. در 911 تماس کشید که پلیس تماس گیرنده توصیف مرد مظنون به پرداخت با پول تقلبی به عنوان "بدجور مست و او را در کنترل خود را."

پس از فلوید ظاهرا متوقف تنفس لین دوباره گفت: او می خواست به رول فلوید بر روی سمت خود را. Kueng برای بررسی نبض و گفت که او نمی تواند پیدا کردن یک, با توجه به شکایت.

در همه چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه, 46 ثانیه از جمله نزدیک به سه دقیقه پس از فلوید متوقف شد در حال حرکت و صحبت کردن در این شکایت گفت.

چوین وکیل تا به حال هیچ نظر زمانی که رسیده توسط آسوشیتد پرس.

دادستان برجسته "سرعت فوق العاده" در شارژ مورد فقط چهار روز پس از فلوید مرگ و دفاع از خود در برابر سوال در مورد اینکه چرا این اتفاق هر چه زودتر. فریمن گفت: دفتر کار خود نیاز به زمان برای جمع آوری شواهد از جمله آنچه که او به نام "وحشتناک" ویدیو ضبط شده توسط یک تماشاچی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آن را بلافاصله روشن نیست که آیا چوین بازداشت خواهد آرام ناآرامی که تشدید دوباره پنج شنبه شب به عنوان تظاهرکنندگان به آتش کشیده مینیاپولیس ایستگاه پلیس به زودی پس از افسران آن را رها.

اخبار از دستگیری آمد لحظات پس از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اذعان کرد "شکست تحقیرآمیز" از پاسخ به اعتراضات و نام swift عدالت برای افسران. Walz گفت: دولت گرفته شده بود بیش از این در واکنش به خشونت است.

Smoke filled the air in Minneapolis as residents awoke Friday to assess the damage.
Buildings and property on Lake Street were still burning Friday morning in Minneapolis.

"مینیاپولیس و سنت پل در آتش هستند. آتش هنوز smouldering در خیابان های ما. خاکستر نمادین دهه و نسل درد و از غم و اندوه بی سابقه" Walz گفت. "در حال حاضر نسل از درد است که تجلی خود را در مقابل جهان و جهان است."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید اقدام به tweeting "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" که باعث شد یک هشدار از توییتر برای "ستایش خشونت است." مغلوب ساختن پیشی جستن بعد گفت او با اشاره به تیراندازی که تا به حال اتفاق افتاده در طول تظاهرات.

بعد گفت: می خواهم به صحبت فلوید خانواده و "ابراز غم و غصه ام."

مغلوب ساختن پیشی جستن به نام تصویری از دستگیری "فقط یک چیز وحشتناک به شاهد و به تماشای. قطعا آن را مانند نگاه وجود دارد هیچ بهانه ای برای آن است."

فرماندار مواجه پرسش های دشوار در مورد گارد ملی را آهسته پاسخ گفت: رهبران شهر را بر عهده داشتند. اما Walz گفت: از آن آشکار شد که 3 حوزه ایستگاه سوخته پنج شنبه شب که دولت تا به حال به مرحله.

"شما نمی خواهد که امشب وجود خواهد داشت هیچ فقدان رهبری" Walz روز جمعه گفت.

یک مشخصه خسته و نا امید فری که مینیاپولیس شهردار در زمان مسئولیت تخلیه پلیس حوزه گفت: آن را به حال تبدیل شدن بیش از حد خطرناک برای افسران.

تقریبا هر ساختمان در یک منطقه خرید یک زن و شوهر از بلوک های از رها ایستگاه پلیس شده بود تخریب سوخته و یا غارت. اعضای گارد ملی حمل تفنگ اندود شده تا در برخی از تقاطع دور نگه داشتن مردم از ایستگاه پلیس. ده ها تن از داوطلبان جاروب کردن شیشه های شکسته در خیابان.

Kolani Parks underlines a message left on a sidewalk in front of a townhouse owned by Minneapolis police officer Derek Chauvin, on Friday in Windermere, Fla.

دین Hanson, 64, که زندگی در نزدیکی یارانه مسکن آپارتمان گفت: ساختمان خود را از دست داد برق یک شبه. ساکنان وحشت زده بودند که آنها را تماشا اوباش غارت و سوزاندن راه خود را از طریق محله, او گفت:.

"من نمی توانم باور کنم که این اتفاق می افتد در اینجا" هانسون گفت. "آن را خالص جهنم است."

ده ها تن از آتش سوزی نیز مجموعه در خیابان که در آن نزدیک به 200 کسب و کارهای آسیب دیده بودند و یا غارت.

Five hundred National Guard soldiers and airmen have been deployed in the northern U.S. cities of Minnesota and St. Paul after three nights of violent protests over the police killing of George Floyd, the force said Friday.

آن روشن نیست اگر — و یا چگونه مقامات خواهد اجرای مقررات منع رفت و آمد در میان تیز سوال در مورد شهرستان و رهبران دولت نادرست بحران است. منع رفت و آمد در آمد یک شب پس از معترضان سوخته یک پلیس در حوزه ایستگاه و موانع ساخته شد در اطراف حداقل دو پلیس حوزه قبل از شب هنگام است.

وکیل بنیامین Crump که به نمایندگی فلوید خانواده خواست به بازداشت فلوید بدن به صورت مستقل کالبد شکافی.

دکتر که کالبد شکافی مایکل بادن سابق رئیس پزشکی قانونی شهر نیویورک بود که استخدام برای انجام کالبد شکافی برای اریک گارنر سیاه و سفید مردی که در سال 2014 بعد از پلیس نیویورک قرار داده و او را در یک سبد و او التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد.

مقامات ایالتی و فدرال نیز در حال بررسی فلوید مرگ است.

صاحب محبوب لاتین کلوپ شبانه گفت: فلوید و چوین هر دو مشغول به کار به عنوان ماموران امنیتی وجود دارد به تازگی به عنوان در سال گذشته اما روشن نیست که آیا آنها با هم کار می کرد. چوین در خدمت به عنوان یک خاموش وظیفه گارد امنیتی در El Nuevo بازار مال فروشان باشگاه برای نزدیک به دو دهه و فلوید کار کرده بود وجود دارد اخیرا برای حدود ده رویدادهای برجسته آمریکایی آفریقایی, موسیقی, مایا سانتاماریا گفت: AP.

سانتاماریا که به تازگی به فروش می رسد محل گفت: چوین کردم همراه با به طور منظم لاتین مشتریان اما نمی خواهم به کار آفریقایی آمریکایی شب. هنگامی که او انجام داد و در آنجا بود که مبارزه او را اسپری مردم با گرز و تماس با پلیس پشتیبان و نیم دوجین پیراهن اتومبیل را به زودی نشان می دهد چیزی است که او احساس "درد نمیخورد."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان استیو Karnowski و داگ شیشه ای در مینیاپولیس, Gretchen Ehlke در میلواکی و هارون موریسون و برنارد Condon در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن