خلبان در کوبه برایانت سقوط کرده بود بدون الکل و مواد مخدر و کالبد شکافی نشان می دهد

لس آنجلس - خلبان پرواز کوبه برایانت و هفت نفر دیگر به جوانان مسابقات بسکتبال نیست که الکل یا مواد مخدر در سیست

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

لس آنجلس - خلبان پرواز کوبه برایانت و هفت نفر دیگر به جوانان مسابقات بسکتبال نیست که الکل یا مواد مخدر در سیستم خود و نه پایدار بلافاصله صدمات کشنده هنگامی که هلیکوپتر خود را ناودان به یک تپه در خارج از لس آنجلس در ماه ژانویه با توجه به کالبد شکافی جمعه منتشر شد.

به گزارش لس آنجلس, دفتر پزشکی قانونی ارائه بالينی اما صاف و پوست کنده نگاهی به خشونت سقوط.

یکی از محبوب ترین چهره های ورزشی در لس آنجلس و مشهور در سراسر جهان برایانت شکسته شد, فراتر از به رسمیت شناختن هنگامی که بدن او خارج خرابه هلی کوپتر خود باقی مانده بود شناسایی اثر انگشت.

این گزارش روشن ساخته است: برایانت و مسافران تقریبا قطعا مرده بودند در یک لحظه به دلیل ترومای بلانت.

"این صدمات به سرعت در حال اگر نه فورا کشنده" نوشت: در ژوئن Carrillo ارشد معاون معاینه پزشکی در برایانت (آرکانزاس) گزارش.

این تصادف که منجر به کشته شدن 41 ساله بازنشسته لس آنجلس لیکرز ستاره او 13 ساله دختر سکس چادری در نیوجرسی او را فرسوده به بازی که صبح با کلمه "مامبای" در جلو و نام خانوادگی در پشت خلبان Ara Zobayan و دیگران در نظر گرفته شده است اتفاقی.

برایانت به رهبری بود از اورنج کانتی خانه را به دختر خود مسابقات در Mamba آکادمی ورزشی در هزار اوکس در صبح روز ژانویه ، 26. این گروه از جمله یکی از دختر خود مربیان و دو تن از هم تیمی های او مواجه می شوند مه غلیظ در دره سن فرناندو در شمال لس آنجلس.

Zobayan یک خلبان با تجربه است که اغلب پرواز برایانت صعود به شدت و تا به حال تقریبا موفق به شکستن از طریق ابرها زمانی که هنر و صنعت در زمان به طور ناگهانی به سمت چپ به نوبه خود و سقوط به گیاهی بلوط نکردم تپه زیر.

هنگامی که آن را لرزاند زمین آن را به پرواز در حدود 184 مایل در ساعت (296 kph) و نزولی در نرخ بیش از 4000 فوت در دقیقه. تاثیر ناشی از یک دهانه و پراکنده باقی مانده بیش از یک منطقه به اندازه یک زمین فوتبال در کالاباساس تپه. شعله های آتش فرا گرفته خرابه اما سوختگی در این اجساد مشخص شد که رخ داده است پس از مرگ است.

برایانت بدن داشت در یک طرف خرابه و دختر خود را داشت در یک دره در طرف مقابل است.

کالبد شکافی اشاره کرد برایانت تو از تاج خود را در سمت راست شانه بالا که در آن همسر خود را به نام ونسا, حک شده بود. در سمت راست و پایین بازو شد و نام سه تن از چهار دختر او: Bianka بلا ناتالیا Diamante و Gianna ماریا-Onore دختر که با او درگذشت.

جوانترین دختر کاپری کوبه تنها 7 ماه از زمانی که پدرش درگذشت ذکر نشده است.

تنها مواد مخدر در برایانت سیستم متیل فنیدیت است که فروخته شده تحت نام تجاری ریتالین و مورد استفاده در درمان اختلال بیش فعالی کمبود توجه و حمله خواب.

ملی ایمنی حمل و نقل است و نه نتیجه چه چیزی باعث تصادف در حومه لس آنجلس گفت که هیچ نشانه ای از شکست مکانیکی در Sikorsky S-76. گزارش نهایی است و انتظار نمی رود برای ماه می باشد.

هواپیما هم نیست که یک دستگاه به نام زمین آگاهی و سیستم هشدار دهنده که سیگنال هنگامی که یک هواپیما در خطر است از هدف قرار دادن زمین. در حالی که ملی ایمنی حمل و نقل است و توصیه می شود این سیستم بود و اجباری برای هلیکوپتر فدرال حمل و نقل هوایی دولت فقط نیاز به آن را برای آمبولانس هوایی. هر دو سناتور کالیفرنیا به نام برای FAA به دستور دستگاه در پی فاجعه است.

دیگران کشته شدند Orange Coast College مربی بیس بال جان Altobelli همسرش, کری و دختر خود را الهام; Christina Mauser کرد برایانت مربی دختر خود تیم بسکتبال; و سارا چستر و دخترش Payton. الهام و Payton شد Gianna را هم تیمی.

برایانت تنها بازیکن NBA به تیم خود را بازنشسته دو عدد به افتخار او. او انتخاب شده بود در ماه گذشته برای یادبود مشاهیر بسکتبال سالن از شهرت. یک مراسم برنامه ریزی شده برای اواخر ماه اوت هر چند این ممکن است با تاخیر حداقل تا ماه اکتبر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

برایانت و دختر خود را مفتخر شد در یک ستاره نکردم عمومی یادبود Feb. 24 در استیپلز سنتر در مرکز شهر لس آنجلس با 20000 در حضور در عرصه ای که در آن برایانت صرف بیشتر از دو دهه کار حرفه ای با لیکرز. تاریخ 2/24 مکاتبه با شماره 24 نیوجرسی میپوشید و شماره 2 فرسوده توسط Gianna.

همان روز ونسا برایانت ظ طولانی طرح دعوی در دادگاه ادعا که Zobayan بود بی دقتی و غفلت به پرواز در مه و باید سقط پرواز. او همچنین در زمینه ادعای پیشرو به طرح دعوی در دادگاه در برابر لس آنجلس کلانتر پس از نمایندگان گفته مشترک غیر مجاز عکس از محل سقوط.

Zobayan برادر برگ Zobayan گفت: در یک دادگاه پرونده که برایانت می دانستم که خطرات ناشی از هلیکوپتر پرواز و بازماندگان نیست به عنوان خسارت از خلبان و مستغلات در حالی که هلیکوپتر شرکت جزیره اکسپرس می گوید که آنها مسئول خسارت خواستار سقوط, در میان چیزهای دیگر "قانون خدا" و "اجتناب ناپذیر تصادف" بود که فراتر از کنترل خود.

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

این داستان درست شده است به رفع نادرست اشاره به تعداد افرادی که در هیئت مدیره.

___

آسوشیتد پرس بسکتبال نویسنده Tim رینولدز در میامی کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن