بخش هایی از میانمار غافل از COVID-19 با توجه به اینترنت بان حقوق طرفداران می گویند

بزرگنمایی این تصویر اینترنت خاموش آغاز شد که یک سال پیش در بخشهایی از میانمار است که نگه داشتن برخی

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

اینترنت خاموش آغاز شد که یک سال پیش در بخشهایی از میانمار است که نگه داشتن برخی از روستاها به طور کامل غافل از جهانی همه گیر. محدودیت اعمال می شود به چند شهرک در رخین و چانه متحده سایت از یک درگیری مداوم بین نظامی این کشور و شورشیان Arakan ارتش. ریچارد سارجنت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریچارد سارجنت/خبرگزاری گتی ایماژ

اینترنت خاموش آغاز شد که یک سال پیش در بخشهایی از میانمار است که نگه داشتن برخی از روستاها غافل از coronavirus همه گیر انسانی گروه می گویند.

محدودیت در اینترنت تلفن همراه در محل قرار داده شد در هشت شهرک در ایالت رخین – و یکی در نزدیکی چانه دولت در ماه ژوئن سال گذشته در میان جنگ بین نظامی این کشور و یک اقلیت قومی این رخین و Arakan ارتش.

این ممنوعیت در Maungdaw شهرستان برداشته شد در ماه مه. هنوز هم برخی از 1 میلیون نفر آسیب دیده در جنگ زده منطقه گفت: دیده بان حقوق بشر که خواستار فوری بلند کردن اجسام از خاموش کردن در هشت باقی مانده شهرک.

در بیانیه ای در روز چهارشنبه این گروه با استناد به گروه های محلی و روزنامه نگاران گفت: blackout تا به حال مانع تلاش برای هماهنگ کردن کمک های توزیع و انتشار به روز اطلاعات در مورد جنگ در منطقه است.

"با درگیری های مسلحانه بین میانمار نظامی و Arakan ارتش در ایالت راخین در میان همه گیر این مهم برای شهروندان به اطلاعات مورد نیاز برای ایمن ماندن" لیندا Lakhdhir آسیا و مشاور حقوقی در سازمان دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای گفت:.

دیده بان حقوق بشر می افزاید که دولت نیز مسدود شده وب سایت های مستقل قومی و سایت های خبری ادعا آنها تهیه "خبر جعلی."

علاوه بر این حقوق مستقل ناظر یادداشت نقش دسترسی به اینترنت در رله اطلاعات در مورد COVID-19 پروتکل در خود قرنطینه و شیوه های دیگر برای محدود کردن گسترش این بیماری است.

با توجه به پیگیری توسط دانشگاه جانز هاپکینز حداقل 293 موارد گزارش شده در میانمار با شش مرگ و میر وابسته به COVID-19. سی ان ان گزارش می دهد که یک تعداد انگشت شماری از موارد یافت شده در Maungdaw و Buthidaung در شمال ایالت راخین که در آن بیش از 100,000 Rohingya مسلمانان در حال شلوغ به اردوگاه به عنوان یک نتیجه از یک مبارزه خونین به درایو اقلیت از اکثریت بودایی دولت است.

عمده مبارزه بین نظامی و قومی Rhakine آغاز شد در اوایل سال گذشته پس از یک سری از حملات توسط Arakan ارتش هدفمند پلیس پست ها و کشته شدن 13 افسران. جنگ بین شورشیان و نظامی کشور را به زخمی و کشته شدن صدها نفر و آواره ده ها هزار نفر.

سازمان های بین المللی را متهم به میانمار نقض حقوق بشر در مبارزات انتخاباتی خود را. در میان اتهامات حملات نظامی به غیر نظامیان فراقانونی و شکنجه زندانیان اشاره به گزارش عفو بین الملل.

در 21 ژوئن سال گذشته دولت تعطیل اینترنت تلفن همراه در این منطقه گفت: این امر حفظ نظم در میان مبارزه اگر چه حامیان حقوق بشر ادعا می کنند این اقدامات بودند به سرکوب اخبار حقوق بشر نقض حقوق بشر توسط میانمار است که همچنین به عنوان شناخته شده برمه.

"برمه نظامی است که هنوز عامل آن زمین سوخته ، شهروندان امن نیست از این جنگ است. آنها گرفتار شدن در تیراندازی و آنها نیز هدفمند یکسره توسط برمه نظامی نیروهای" فیل رابرتسون معاون آسیا و مدیر سازمان دیده بان حقوق بشر گفت: خبرنگار مایکل سالیوان.

در ماه سپتامبر سال گذشته میانمار به طور خلاصه به لغو محدودیت های اعمال شده در پنج شهرستان قبل از برقراری آنها در ماه فوریه است.

بخش هایی از همسایه بنگلادش که در آن برخی از 700,000 Rohingya فرار کرد و در سال 2017 نیز تعطیل اینترنت تلفن همراه با توجه به سالیوان. Rohingya کهنه به اردوگاه های پناهندگان وجود نداشته دسترسی به اینترنت پس از ماه سپتامبر او گزارش می دهد.

مایکل سالیوان کمک به این گزارش.

آخرین مطالب