لا می رسد حقوقی حل و فصل با شرکت برای 'تبلیغات کاذب' از COVID-19 آزمون

بزرگنمایی این تصویر شهر لس آنجلس وکیل مایک Feuer اقدام علیه چندین شرکت فروش قرار است درمان یا "خانه"

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

شهر لس آنجلس وکیل مایک Feuer اقدام علیه چندین شرکت فروش قرار است درمان یا "خانه" کیت های آزمایش برای coronavirus. مل Melcon/لس آنجلس تایمز از طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مل Melcon/لس آنجلس تایمز از طریق گتی

در اواخر ماه مارس کالیفرنیا شرکت RootMD آغاز تبلیغات "در خانه Covid-19 قرار گرفتن در معرض و ایمنی آزمون" برای مصرف کنندگان نگران coronavirus. برای $249 شرکت گفت: آن را پست کردن یک کیت تست — از جمله "لانست" است که خریداران می تواند با استفاده از سوزن زدن انگشت خود را و جمع آوری نمونه خون. سپس این شرکت وعده مصرف کنندگان می تواند ایمیل که نمونه به "گواهی MD immunologists" برای تست برای آنتی بادی به کروناویروس و دریافت نتایج در عرض 48 ساعت.

در زمان غذا و دارو بود نه مجاز هر در خانه آزمون COVID-19. اما این شرکت بازاریابی مواد به نظر می رسد برای نشان FDA در حال بررسی این RootMD کیت. در Instagram و توییتر, شرکت پیام شامل هشتگ "#FDA #تایید شده است."

در خود وب سایت این شرکت ارسال پیام متفاوت بود. این سایت اعلام کرد که "این آزمون هنوز تکمیل چندین ماه بررسی دوره توسط FDA به عنوان تایید شده است." هنوز این شرکت ادعا FDA صادر کرده است هدایت "اجازه می دهد استفاده از آن تحت مفاد اضطراری."

در واقع FDA ساخته شده است روشن است که هر تست به فروش می رسد تحت اورژانس راهنمایی تنها برای استفاده در مراقبت های بهداشتی تنظیمات و سیاست "صدق نمی کند در خانه آزمون" — از جمله صفحه اصلی مجموعه ای از نمونه تست.

این RootMD آزمون به زودی گرفتار توجه دادستان شهرستان از لس آنجلس که در طرح دعوی در دادگاه واصل این هفته گفته است که این شرکت نقض غذا و دارو و مقررات و همچنین قوانین در برابر تبلیغات کاذب. به عنوان بخشی از یک راه حل رسیده روز پنج شنبه شرکت موافقت به پرداخت 5000 دلار جریمه بازپرداخت تمام مشتریان و بس همه فروش COVID-19 آزمون مگر اینکه آن را دریافت مجوز از FDA.

در یک مصاحبه قبل از طرح دعوی در دادگاه واصل شد RootMD بنیانگذاران دکتر Elroy Vojdani گفت که او تا به حال به فروش می رسد حدود 800 کیت. او با ابراز تاسف در مورد اظهارات ساخته شده توسط این شرکت در رسانه های اجتماعی اما او می گوید که RootMD تا به حال با پیروی از دستورالعمل FDA. Vojdani گفت: او در حال حاضر متوقف فروش کیت تست با توجه به نگرانی در مورد دقت و گفت: این شرکت به ارائه بازپرداخت به مشتریان.

در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه RootMD با صدور بیانیه ای گفت: "همه ما جمع آوری خون و آزمایشگاه تست مواد مورد استفاده از بالاترین استاندارد است." این شرکت همچنین اعلام کرد که "به دنبال حاکم بر همه قوانین و مقررات."

یک وکیل برای RootMD نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد حل و فصل است. LA شهرستان دفتر دادستان کاهش یافته است به نظر برای این داستان.

RootMD ریشه

RootMD راه اندازی در سال 2020 با تاکید بر درمان "مزمن روده شرایط" مانند سندرم روده تحریک پذیر و حتی ارائه می دهد یک "GutCheck" در خانه آزمایش خون. این شرکت می گوید می توان آن را "تجزیه و تحلیل خون خود را برای پیدا کردن علت ریشه ای بیماری" و توسعه یک درمان شخصی برنامه ریزی است که اغلب شامل استفاده از مکمل های غذایی.

در میان coronavirus همه گیر Vojdani به نظر می رسد در یک Facebook ویدئو زندگی می کنند و توصیه می شود انواع مکمل برای کمک به مبارزه با گسترش ویروس. برخی از این مکمل ها نیز در دسترس از طریق خود عمل پزشکی و فروشگاه آنلاین.

شده است وجود دارد افزایش در فروش مکمل در پاسخ به کوروناویروس. اما کارشناسان هشدار داده اند که هیچ مکمل نشان داده شده است به طور موثر درمان coronavirus و برخی حتی ممکن است باعث آسیب صورت گرفته در دوز بیش از حد.

یکی از Vojdani توصیه های نقره کلوئیدی, اسپری آمده است تحت موشکافی شدید از تنظیم کننده فدرال و کارشناسان پزشکی در کلینیک مایو و موسسه ملی بهداشت در میان دیگران که می گویند آن است که نه امن و نه موثر برای درمان هر گونه شرایط پزشکی. FDA نیز هشدار داده بود که شرکت های مختلف در برابر بازاریابی محصولات نقره به عنوان یک درمان یا اقدام پیشگیرانه برای COVID-19 از جمله توطئه نظریه پرداز الکس جونز از InfoWars و کشیش تلویزیونی جیم باکر.

در Facebook Live ویدئو Vojdani ادعا کرد "نقره کلوئیدی بسیار خوبی نشان داد که خواص ضد ویروسی و ضد باکتری خواص" و توصیه می شود "با استفاده از نقره کلوئیدی اسپری بینی به عنوان یک اقدام پیشگیرانه."

NPR خواسته Vojdani نظر با توجه به هشدارهای میان پزشکی و مقامات دولتی که نقره کلوئیدی اسپری بی اثر است و به طور بالقوه ناامن است. در بیانیه ای گفت: پزشکی خود را "بر اهمیت فعال بودن در رویکرد ما به سلامت. که شامل حال آگاه از آنچه می خورد, چقدر, یک, تمرینات و چه نوع انرژی یکی قرار می دهد به جهان است."

محدودیت های آزمایش خون

با RootMD گسترش به COVID-19 تست Vojdani پیوست رو به رشد تعداد دانشمندان و محققان سراسر کشور شده اند که با انجام آزمایش خون است که به دنبال آنتی بادی — همچنین به عنوان شناخته شده آزمایشات سرولوژی — سعی کنید به تعیین که چگونه بسیاری از مردم شده اند در معرض coronavirus.

FDA اجازه داده است تعداد زیادی از شرکت ها به فروش COVID-19 آزمایش خون برای استفاده در آزمایشگاه های بیمارستان ها و مراقبت های بهداشتی دیگر تنظیمات. اما به عنوان لا دادستان شهرستان و دفتر یادداشت را در آن کت و شلوار در برابر RootMD FDA است نه مجاز هر در خانه آزمون COVID-19 که شامل جمع آوری نمونه خون در خانه.

یکی از دلایلی که چرا به گفته کارشناسان این است که حتی در آزمایشگاه تنظیمات آزمایش خون می تواند با محدودیت های خاصی است. برای یک, آن هنوز مشخص نیست که آیا مردم با آنتی بادی ها به ویروس هستند و در واقع سیستم ایمنی بدن.

اما بازدید کنندگان به RootMD سایت یک پیام متفاوت است.

اگر شما نتایج آزمون برگشتم مثبت RootMD سایت ادعا کرد که "شما قادر خواهد بود تا با اطمینان قرار داده و کسانی که در اطراف شما را در سهولت با کمک به آنها را می دانیم با یقین است که آنها نمی توانند قرارداد coronavirus از شما."

کارشناسان می گویند که نادرست است.

"وجود دارد هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا کسی با آنتی بادی در برابر ویروس محافظت از عفونت مجدد" توضیح متی Frieman یک استاد در دانشگاه مریلند دانشکده پزشکی که تحقیقات coronaviruses یک ایمیل به در.

در پاسخ به پرسش از NPR, Vojdani خود ابراز نگرانی در مورد تست ادعا ساخته شده در RootMD سایت موافقت با آن مشکل بود. این شرکت پس از حذف این ادعا از سایت خود را.

"من تایید نمی کند که پیام در حال قرار دادن بر روی سایت," او گفت:. "من احساس می کنم واقعا بد است که بیانیه ای که در وب سایت. من اصلا موافق با آن است."

بزرگنمایی این تصویر

دکتر استفان هان کمیسر سازمان غذا و دارو می گوید آژانس او را "پس از" شرکت هایی که را گمراه کننده اظهارات خود در مورد کوروناویروس آزمون. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

نگرانی در مورد دقت

یکی دیگر از موضوع را با حداقل برخی از آزمایشات سرولوژی برای coronavirus در حال حاضر در بازار است که می توان آنها را نادرست ارائه یک طرز غیر قابل قبولی بالا در صد نادرست نتایج مثبت یا منفی.

"وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات در مورد چگونه آن آزمون انجام" با توجه به کلی Wroblewski از انجمن بهداشت عمومی آزمایشگاه.

Vojdani خود گفت که او در بر داشت مشکلات با دقت از کیت خود را. او گفت که او با استفاده از کیت های آزمایش از سه جداگانه تولید کنندگان. او گفت که او آزمایش نمونه ها از همان منابع در تمام کیت و "تنوع فوق العاده ای" در نتایج.

"بدیهی است که کمی چشم باز و در مورد" او گفت:.

در مارس 7, Los Angeles city دفتر دادستان می گوید که تماس RootMD و شرکت متوقف فروش کیت های آزمایش در روز بعد.

Vojdani گفت: توقف در فروش تست شد و با توجه به نگرانی های خود را مورد آزمایش' دقت و نه قانونی پرس و جو.

"ما نمی خواهیم به توزیع اطلاعات نادرست به مردم است." او گفت:. "و این آزمایشات فوق العاده مهم و فوق العاده مورد نیاز است."

FDA که تست سرولوژی بخش مهمی از پاسخ این کشور به کوروناویروس. اما این هفته دکتر استفان هان, FDA, کمیسر, همچنین هشدار به شرکت های تولید و بازاریابی این آزمون گفت: آژانس خواهد بود "پس از" کسانی که گمراه کننده را ادعا می کند.

"این خوب نیست برای کسی که به می گویند که یک آزمون مجاز شده است و یا تایید شده توسط FDA هنگامی که آن را ندارد" گفت: هان.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن