L. A. ساحلی بنادر تایید کامیون هزینه خیلی کم برای تمیز کردن دود, گروه, شارژ

لس آنجلس و لانگ بیچ مقامات رای دادند دوشنبه برای تحمیل یک هزینه نسبتا کم در ظروف حمل و نقل در حال حرکت از طریق

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

لس آنجلس و لانگ بیچ مقامات رای دادند دوشنبه برای تحمیل یک هزینه نسبتا کم در ظروف حمل و نقل در حال حرکت از طریق این کشور بزرگترین بندر پیچیده در نخستین گام در جهت کمک به کامیونداران خود را جایگزین خودروهای دیزل با کاهش آلاینده مدل.

تصمیم بندر کمیسیون که به دنبال ساعت از شهادت در جلسه مشترک در لانگ بیچ ناامیدی به محیط زیست, گروه های اجتماعی و کیفیت هوا در مقامات. آنها با انتقاد از هزینه کافی برای دیدار با اهداف کاهش گازهای گلخانه ای و گفت: آن را کمی به کاهش آسیب به سلامت در جوامع در سراسر جنوب کالیفرنیا که از رنج می برند برخی از کشور بدترین هوای آلوده.

شهرداری منصوب نظارت بر دولتی بنادر هزینه از $20 در هر لود 40 فوت کانتینر حمل و نقل در پایان کم از محدوده مورد مطالعه. آنها ذکر شده تمایل برای احتیاط به عنوان ترافیک حمل و نقل اسلامپ به دلیل رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن جنگ تجاری با چین و کاهش رشد اقتصاد جهانی در کالاهای جنبش از coronavirus. آنها گفتند: آنها نیز به دنبال حفاظت از کامیونداران از shouldering هزینه تمیز کردن هوا.

لس آنجلس' بندر کمیسیون تصویب هزینه به اتفاق آرا در حالی که ساحل طولانی در کمیسیون رای دادند 3-2 به نفع.

تبلیغات

این تصمیم را یک پیروزی برای منافع کسب و کار رانندگان کامیون و اتحادیه های کارگری که تا به حال تحت فشار قرار دادند به نگه داشتن هزینه را به حداقل محدود کردن اثرات در یک موتور اقتصادی است که با پشتیبانی از صدها هزار شغل در جنوب کالیفرنیا.

"اجماع کلی بود که در ادامه با احتیاط" کریس توپ مدیر مدیریت زیست محیطی در بندر لس آنجلس گفت: بندر کمیسیون قبل از رای گیری. "به فکر رفتن آهسته است. ببینید چه چیزی اتفاق می افتد. نظارت ارزیابی و تنظیم کنید."

هزینه پرداخت خواهد شد توسط صاحبان بار از جمله خرده فروشان و تولید کنندگان و رفتن به یک صندوق برای پرداخت کمک كانون سوئیچ به تمیز کننده وسایل نقلیه. این نخستین بار گام مهمی در بازنگری شده تمیز-air plan بنادر به تصویب رسید در سال 2017, اما در همان زمان افزایش شک و تردید در مورد اینکه آیا آنها در یک مسیر برای رسیدن به L. A. شهردار اریک Garcetti و ساحل طولانی شهردار رابرت گارسیا اهداف خود از جمله هدف از تعویض به صفر-انتشار کامیون ها در 2035.

تبلیغات

یوسف Lyou رئیس ائتلاف برای هوای پاک گفت: بنادر "از دست رفته فرصت برای اولویت بهداشت عمومی بیش از سود آمازون خارج شده و دیگر خرده فروشان که با استفاده از پول کثیف دیزل کامیون به حرکت محصولات خود را" و در انجام این کار "تضعیف وعده های خود را به تمیز کردن عملیات خود را."

با وجود پیشرفت های چشمگیر در کیفیت هوا بنادر باقی می ماند بزرگترین منبع آلودگی جنوب کالیفرنیا کمک به دود در سراسر حوضه لس آنجلس و در معرض بندر-منطقه جوامع مانند ویلمینگتون و غرب ساحل طولانی به این منطقه بالاترین خطر ابتلا به سرطان از آلودگی هوا و نرخ بالاتر از آسم در مقایسه با بقیه از دولت است.

بنادر' طرح معاف صفر-انتشار کامیون از هزینه. اما کمیسیون با تاخیر عمل در چه مدت به معاف کاهش آلاینده گاز و کامیون ها گفت: آنها باز خواهد گشت در چهار ماه برای تصمیم گیری است که قبل از هزینه های اثر را بعد از این سال.

در حالی که بندر کمیسیون حمایت از 20 دلار هزینه استدلال لازم بود مرحله اول که متعادل اقتصادی و نگرانی های زیست محیطی دو کمیسیون گفت: آنها می توانند آن را پشتیبانی نمی کند چرا که آن را فاقد حمایت برای رانندگان کامیون و بیش از حد ضعیف برای کاهش آسیب به سلامت از پورت آلودگی است.

"من اعتقاد ندارم ما اقدام به نفع نسل های آینده" بلند ساحل بندر کمیسر Tracy J. Egoscue گفت: قبل از رای گیری در مخالفت با. "شاید ما باید تعیین این نرخ بالاتر است . . . و پایین تر از آن زمانی که آسم نرخ پایین آمده است."

مقامات بندر استدلال کرده اند که تنظیم کامیون هزینه بیش از حد بالا می تواند منجر به وارد مسیر بیشتر از محموله های خود را از طریق هزینه ای کمتر بنادر در سواحل شرق و خلیج فارس.

"هوای پاک بدیهی است که مهم است اما نه به قیمت شغل و سهم بازار" دیوید Samperio عضو بین المللی Longshore و انبار اتحادیه محلی 13 از سان پدرو در این جلسه گفت:.

یک تجزیه و تحلیل اقتصادی, اما, پیش بینی حداقل باری انحراف اگر پورت شارژ بین 10 دلار و 140 دلار در هر ظرف. 20 دلار هزینه بنادر تصمیم گرفتند برای تولید حدود 90 میلیون دلار در سال پول به اندازه کافی برای کمک به جایگزینی حدود 900 کامیون.

تبلیغات

که بیش از حد کوچک با توجه به کیفیت هوا مقامات و محیط زیست. آنها می گویند که این هزینه خیلی کم است برای دیدار با اهداف از بنادر خود تمیز-air اهداف و کوچک انجام خواهد شد برای دیدار با 2023 فدرال قانون هوای پاک مهلت برای جنوب کالیفرنیا برای کاهش ازن آلودگی و یا به صورت بالقوه فلج کننده تحریم.

"بنادر' پیشنهاد نیست احتیاط آن غفلت" اشلی Sykora یک حقوق محیط زیست, دانش آموز در UCLA گفت: بندر کمیسیون خواستار آن "چیزی بیش از یک تلاش ضعیف به توهم پیشرفت بدون نیاز به عمل."

گروه های زیست محیطی تحت فشار قرار دادند برای هزینه از $100 در هر ظرف است که آنان را ایجاد انگیزه به جای هزاران دیزل کامیون با کاهش آلاینده مدل در چند سال آینده. آنها همراه با دولت های محلی و کیفیت هوا مقامات خواسته بندر کمیسیون برای به تعویق انداختن رای خود را به اجازه می دهد زمان برای مذاکره با هزینه بالاتر.

بنادر اصلی هوای پاک اقدام به برنامه ریزی راه اندازی در سال 2006 و اعتبار با موفقیت جایگزین قدیمی ترین کثیف ترین کامیون های با تکیه بر هزینه بالاتر از 70 دلار در هر کانتینر حمل و نقل.

امروز وجود دارد بیش از 18,000 کامیون در حال حرکت محموله از طریق پیچیده و آنها باقی می ماند به شدت سوخت دیزل. تنها حدود 130 از کسانی که در حال سوخت و کاهش آلاینده گاز و 20 صفر هستند و انتشار و با توجه به پورت مقامات که گفت: معرفی پاک کننده کامیون در حال وقوع است آهسته تر از پیش بینی در سال 2017.

ژن Seroka مدیر اجرایی بندر L. A., در مصاحبه ای گفت که هزینه بالاتر خواهد افزایش فشار بر رانندگان کامیون که در نهایت شانه هزینه های افزایش یافته در حالی که تولید پول برای بیشتر گاز کامیون از تولید کنندگان در حال حاضر ظرفیت را.

"اگر من ذخیره پول و سپس صاحبان بار می آیند و می گویند آنچه شما انجام می دهند با پول ما؟" Seroka گفت. "من می خواهم برای ایجاد یک حساب بانکی و فقط نشستن بر روی پول است."

نظرات خود را در تراز وسط قرار دارد با نگرانی اتحادیه های کارگری رانندگان کامیون و کسب و کار گروه ها خواست که بنادر به حفظ نرخ پایین برای حفاظت از منافع مالی و معیشت.

تبلیغات

"ما نمی تواند نگه داشتن پرداخت هزینه تمیز کردن هوا" خوزه گارسیا, یک پورت راننده کامیون از ساحل بلند گفت: بندر کمیسیون. "چند دلار شرکت ها هستند که باید پرداخت — نه ما رانندگان است که به سختی پایان می رسد دیدار.

آلودگی ناشی از L. A. ساحلی بنادر کاهش یافته است به طور چشمگیری از آنها راه اندازی یک جارو هوای پاک اقدام به برنامه ریزی در سال 2006 با هدف قرار دادن کثیف ترین منبع دیزل آلودگی از جمله سنگین کامیون ها و کشتی های باری.

اما در سال های اخیر که پیشرفت مشکلاتی روبرو با برخی از تولید گازهای گلخانه ای خزنده به سمت بالا. نگرانی در مورد پسرفت باعث شهرداران Garcetti و گارسیا به روز رسانی های مشترک خود را پاک هوا برنامه با یک طرح جدید است که به دنبال تغییر به صفر-انتشار حمل محموله تجهیزات تا سال 2030 و صفر-انتشار کامیون ها در 2035.

پورت رهبران نه اختلاف است که کامیون هزینه آنها انتخاب خواهد بود کافی برای دیدار با اهداف خود را پاک air plan. اما آنها تاکید کرد آن است که تنها یک نقطه شروع و خواهد بود بررسی سالانه برای اطمینان از آن پشتیبانی خود را در دراز مدت آلودگی-کاهش اهداف.

"تلاقی عوامل ما را به یک نتیجه گیری است که بهترین روش این است که برای شروع در تعداد کم و پس از آن کار ما از وجود" بندر لانگ بیچ, مدیر اجرایی, ماریو کردرو در مصاحبه ای گفت:. "من مطمئن هستم که مردم را زیر سؤال ما را حل کنیم. اما به نظر من ما باید یک رزومه از موفقیت و ما متعهد به موفقیت دوباره."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن