N. J. تقلب در انتخابات مورد تساوی یک مغلوب ساختن پیشی جستن جیر اما نشان می دهد پادمان در حال کار

بزرگنمایی این تصویر رای دهندگان او را نگه می دارد به اتمام پست الکترونیکی-در انتخابات در سال 2012 در

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رای دهندگان او را نگه می دارد به اتمام پست الکترونیکی-در انتخابات در سال 2012 در Toms River, N. J. Paul J. Richards/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Paul J. Richards/خبرگزاری گتی ایماژ

زمانی که رئیس جمهور تهمت توییتی یکشنبه شب در مورد اتهام تقلب در مارس ویژه انتخابات در نیوجرسی او تلاش برای قرار دادن آن را به تلاش برای ادعای رای گیری از طریق پست از امنیت کمتری برخوردار است در شخص رای گیری.

"رای غیابی خوب هستند. یک فرد را از طریق یک فرایند به دریافت و از آنها استفاده کنید. پست الکترونیکی-در رای گیری از سوی دیگر منجر به فاسد ترین انتخابات تاریخ ایالات متحده آمریکا. چیزهای بد اتفاق می افتد با ایمیل-Ins" او هنوز توییتی. "فقط نگاه ویژه انتخابات در پاترسون, N. J. 19 درصد از آراء تقلب!"

اما قانون انتخابات کارشناسان می گویند که تهمت ویژه در این مورد نیز نشان می دهد که چگونه هر دو نادر این نوع موارد هستند و پادمان در محل برای محافظت از یکپارچگی برگه های رای.

"من تا به حال پیش بینی شده است که پاترسون رسوایی که قرار بود برای رسیدن به رئیس جمهور زیرا او شده است ساخت بسیاری از پشتیبانی نشده ادعاها در مورد تقلب انتخابات که هنگامی که وجود دارد یک مورد واقعی مربوط به انتخابات جرم و رای غیابی, آن را تعجب آور نیست که او را در ساخت برخی از یونجه از آن گفت:" ریک Hasen, انتخابات, استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در ارواین مدرسه قانون است.

شایعه تقلب در پاترسون, N. J. شده بود تا ستون از آنجا که این شهر برگزار شد انتخابات ویژه برای چندین کرسی شورای شهر در مارس 12. این یکی از چندین انتخابات محلی برگزار شد و در آن روز است که رژیم صهیونیستی. Phil مورفی دستور داده بود انجام شده به طور انحصاری توسط پست الکترونیکی-در رای گیری به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

پنج شنبه گذشته کسانی که شایعه شد اتهامات جنایی. نیوجرسی دادستان کل Gurbir Grewal شارژ پاترسون عضو شورای شهر مایکل جکسون, عضو شورای منتخب Alex Mendez و دو مرد دیگر با تقلب انتخابات و جنایات دیگر.

تحقیقات آغاز شده و پس از ایالات متحده پستی خدمات بازرسی از متهم کردن دولت به اجرای قانون مقامات به صدها پست الکترونیکی-در برگه های رای پر شده را در یک پاترسون صندوق پستی. دیگر همراه برگه های رای بودند کشف شده در یکی دیگر از شهرستان های مجاور.

در نیوجرسی رای دهندگان انتظار می رود به ایمیل ارسال کنید و یا ایمیل خود را در برگه های رای خود را مگر اینکه آنها گواهی یک "حامل" برای انجام آن از طرف آنها. یک حامل می تواند جمع آوری و تحویل برگه های رای برای بیش از سه رای دهندگان در یک انتخابات و یک نامزد در انتخابات نمی تواند به عنوان یک حامل است.

جکسون, عضو شورای, تا به حال بیش از سه پست الکترونیکی-در برگه های رای که نه خود و نه شناسایی او به عنوان حامل, مقامات گفت. مندز گفته تحویل پست الکترونیکی-در رای گیری که خود را حتی اگر او نامزد شد و گفته شده ثبت نام رای دهندگان برنامه های کاربردی برای افرادی که واجد شرایط برای رای دادن در این انتخابات هستند.

"ما نمی خواهد اجازه می دهد تعداد کمی از مجرمان به تضعیف عمومی اعتماد به نفس در فرایند دموکراتیک ما" گفت: دادستان کل Grewal.

در پاسائیک هیئت مدیره شهرستان انتخابات را رد کرد 3,190 آراء حدود 19% از پست الکترونیکی-در برگه های رای فرستاده شده برای مارس 12 انتخابات در پاترسون اما مشخص نیست که چگونه بسیاری از آنها متصل به اتهامات تقلب.

در واقع وجود دارد بسیاری از دلایل متداول برای رای گیری به پایین پرتاب شد مانند یک امضا که مطابقت ندارد انتخابات سوابق و یا اگر انتخابات دریافت کرده بود پس از مهلت.

همچنین این اولین انتخابات در نیوجرسی انجام شده به طور کامل رای-با-ایمیل و مقامات هشدار داده اند از سکسکه در تطبیق امضا پردازش برگه کاغذ و دریافت ایمیل در زمان.

اگر چه منتقدان از جمله رئیس جمهور تهمت و ادعا کرده اند که افزایش در پست الکترونیکی-در رای گیری را ترک خواهد کرد و انتخابات سیستم در معرض ابتلا به تقلب در رای گیری طرفداران حقوق در نیوجرسی می گویند برخی از همان ویژگی های امنیتی است که وجود دارد در فرد رای گیری نیز از ویژگی های در رای توسط ایمیل.

"وجود دارد یک افسانه در مورد تقلب انتخابات در این کشور گفت:" جسی سوختگی, مدیر اجرایی اتحادیه زنان رای دهندگان از نیوجرسی.

هنگامی که رای دهندگان بازیگران در یک رای گیری در فرد در نیوجرسی آنها نیاز به ثبت نام یک نظرسنجی کتاب برای مطابقت با امضای خود به انتخابات ، همان درست است از پست الکترونیکی-در برگه های رای و انتخابات ریاست جمهوری افغانستان با بررسی انتخابات را به مطمئن شوید که امضا مطابقت.

در طول دولت اولیه انتخابات در جولای 7, انتخابات, مقامات را مطلع رای دهندگان اگر آنها رد رای گیری به دلیل عدم تطابق امضا. برنز گفت که نه تنها راه را برای رای دهندگان برای اطمینان از رای خود را شمارش است اما همچنین توابع به عنوان یک هشدار است که فرد دیگری ممکن است تلاش کرده اند به رای متقلبانه در نام خود را.

Hasen گفت: اقدامات امنیتی مورد استفاده در نیوجرسی شد و به احتمال زیاد به اندازه کافی به منظور بالا بردن سوء ظن از مقامات. "حتی در این مقیاس کوچک آنچه می بینید این است که داشتن یک توطئه شبیه به این را امتحان کنید به تاثیر نتیجه انتخابات بسیار دشوار است برای انجام این کار بدون تشخیص."

سوختگی پیشنهاد در موارد نادر از تقلب در انتخابات به طور معمول متعهد با فردی رای دهندگان خود بلکه گروه های سازمان یافته.

"این یک تقلب انتخابات موضوع" او گفت:. "این جنایات در برابر رای دهندگان."

UC Irvine را Hasen تاکید کرد که پاترسون مورد نشان می دهد چقدر دشوار انجام این نوع از تقلب گسترده تهمت اصرار امکان پذیر است.

"تصور کنید در تلاش برای نوسان نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چگونه بسیاری از مردم شما را مجبور به درگیر شدن و یا چگونه بسیاری از آراء شما باید سعی کنید برای رهگیری بدون تشخیص به منظور سعی کنید به تاثیر معنی دار در مسابقه است که به طور معمول تصمیم توسط دهها هزار نفر از رای اگر نه بیشتر در یک حالت خاص گفت:" Hasen.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن