قاضی: کالیفرنیا می توانید خرید foie gras از خارج از دولت

لس آنجلس - یک قاضی فدرال حکم داد که ساکنان کالیفرنیا دوباره می تواند از نظر قانونی خرید foie gras ارائه محصول

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

لس آنجلس - یک قاضی فدرال حکم داد که ساکنان کالیفرنیا دوباره می تواند از نظر قانونی خرید foie gras ارائه محصول و معامله ساخته شده از دولت, اما آنها هنوز هم نمی توانید ظرافت در رستوران.

کالیفرنیا ممنوعیت foie gras های پرواری کبد از یک اردک یا غاز, به چالش کشیده شد در دادگاه های خارج از کشور تولید که گفت: آنها از دست داده و تقریبا یک سوم از فروش خود را پس از ممنوعیت اثر صورت گرفت.

ایالات متحده منطقه قاضی استفان V. Wilson حکومت شنبه فروش foie gras نمی کند نقض قانون اگر فروشنده در خارج از کالیفرنیا و محصول داده است به شخص ثالث تحویل سرویس آورده و به دولت است.

"وجود دارد هیچ اصولی راه برای تمایز بین foie gras خریداری شده از وزارت امور خارجه و حمل و نقل به کالیفرنیا توسط خریدار و تحویل داده شده توسط یک شخص ثالث" قاضی نوشت.

این حکم تنها به افرادی که خرید foie gras برای فرد مصرف. رستوران ها و خرده فروشان هنوز هم ممنوع از فروش آن و یا آن را به صورت رایگان گفت: Kelsey Eberly یک وکیل با حیوانات دفاع قانونی صندوق.

"هیچ چیز واقعا تغییر کرده است. فروش foie gras است که هنوز هم غیر قانونی است. هیچ کس نمی تواند آن را به فروش رستوران ها نمی تواند در خدمت آن" Eberly گفت: پنج شنبه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب