اورشلیم ارائه می دهد یک گریم مدل برای یک پست-الحاق آینده

اورشلیم - این سخت است برای گفتن آنچه که دقیقا تغییر خواهد کرد در کرانه اگر اسرائیل به شرح زیر از طریق برنامه ه

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

اورشلیم - این سخت است برای گفتن آنچه که دقیقا تغییر خواهد کرد در کرانه اگر اسرائیل به شرح زیر از طریق برنامه های خود را به ضمیمه بخش هایی از سرزمین های اشغالی اما شرق بیت المقدس که ضمیمه شد بیش از نیم قرن پیش ارائه ممکن است برخی از پاسخ.

رهبران اسرائیل رنگ اورشلیم به عنوان یک مدل از همزیستی را "متحد ابدی" پایتخت ملت یهود که در آن اقلیت ها دارای حقوق برابر. اما ساکنان فلسطینی صورت گسترده تبعیض اغلب فاقد تابعیت و بسیاری از زندگی در ترس از مجبور کردن.

گروه های حقوق بشر می گویند که در برخی از جنبه های فلسطینی ها در شرق بیت المقدس را حتی کمتر حمایت های حقوقی از کسانی که در بانک غرب که در آن ممکن است به درخواست تجدید نظر به قوانین بین المللی حاکم بر درمان غیر نظامیان در سرزمین های اشغالی.

آنها نقطه به اسرائیل غایب قانون مالکیت از سال 1950 که اجازه می دهد تا دولت برای کنترل هر ملک که صاحب زندگی در یک "دشمن دولت" مورد استفاده قرار گرفت و به مصادره اراضی و خانه های صدها نفر از هزاران نفر از فلسطینی ها که فرار کردند و یا مجبور شدند در طول جنگ در اطراف اسرائیل ایجاد در سال 1948.

گروه های حقوق بشر می گویند که در دهه های اخیر مقامات مورد آزار قرار گرفته اند این قانون برای به دست گرفتن خانه در نقاط حساس از اورشلیم اخراج ساکنان فلسطینی و هموار کردن راه برای مهاجران به حرکت در.

این Sumarin خانواده شده است و قفل شده است و در 30 سال نبرد قانونی برای اثبات مالکیت خود در سیلوان های شرق اورشلیم محله آرزو توسط مهاجران یهودی به دلیل نزدیکی آن به مقدس.

زمانی که صاحب اصلی در 1980s درگذشت ملک تلقی شد که یک غایب صاحبخانه زیرا او چهار فرزند زندگی می کردند در اردن. اسرائیل شعبه از صندوق ملی یهود و سپس خریداری ملک از دولت در سال 1991. هفته گذشته یک دادگاه دستور داد که خانواده به تخلیه ملک توسط اواسط ماه اوت و به پرداخت حدود $5,800 در هزینه های دادگاه.

اعضای خانواده می گویند صاحب اصلی سمت چپ آن را به برادرزاده اش که متولد و بزرگ شده وجود دارد و از آنها فرود آمد. این خانواده در خانه زندگی می کنند که در حال حاضر شامل 15 مردان و زنان و کودکان می گوید آن را به درخواست تجدید نظر تصمیم گیری.

"چه کسی غایب? ما حق در اینجا. من 40 سال در اینجا گفت:" امل Sumarin همسر برادرزاده پسر. "کجا هستند خانواده ها با فرزندان خود قرار بروید ؟ هر خانه ساخته شده در سیلوان در معرض خطر است."

اسرائیل شعبه از صندوق ملی یهود که به ترویج اسکان یهودی در سرزمین مقدس و شناخته شده است که توسط آن به زبان عبری مخفف KKL نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

گروه های حقوق ترس که اگر الحاق می گیرد اسرائيل را با استفاده از همان قانون به فلسطینی ها از بخش خصوصی برگزار شد زمین در کرانه باختری است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل قول داده است به ضمیمه تمام اسرائیل شهرک سازی و استراتژیک دره اردن در خط با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن میانه طرح که اکثریت سوغات اسرائیل و رد شد توسط فلسطینی ها.

که مشخص نیست که حتی اگر نتانیاهو به دنبال خواهد داشت از طریق تعهد خود را, اما او روشن ساخته است که او می خواهد به ضمیمه زمین اما نه مردم ترک شهرها و روستاهای تحت محدود خود حکومت فلسطینی. ده ها هزار هکتار از زمین خصوصي به احتمال زیاد تبدیل به بخشی از اسرائیل به طور بالقوه خروج از صاحبان "غایب" در قلمرویی خارج از آن مرزهای جدید.

"این چیزی است که ما برای اولین بار بعد از الحاق و نمی توان آن را یک اطلاعیه بزرگ" گفت: Hagit Ofran یک کارشناس سیاست حل و فصل در صلح در حال حاضر اسرائیل حقوق گروه مخالف شهرک سازی است. "اما این پتانسیل وجود دارد که اسرائیل نه تنها جلوگیری از صاحبان از دسترسی به زمین های خود را... بلکه بیش از زمین های خود را."

فلسطینی ها در ضمیمه سرزمین بعید به ارائه تابعیت با توجه به اسرائیل علاقه ای به حفظ آن اکثریت یهودی و بسیاری را رد و آن را به طوری به عنوان نه برای مشروعیت بخشیدن به اسرائیل حکومت. در عوض, آنها به احتمال زیاد به همان نوع از اقامت دائم برگزار می شود توسط بسیاری از فلسطینی ها در شرق بیت المقدس.

که به صورت اقامت اعطا فلسطینی دسترسی به خدمات اجتماعی و آزادی حرکت در اسرائیل و حق رای در انتخابات محلی — اما نه ملی هستند. می توان آن را باطل اگر فلسطینی ها اقامت در خارج از شهر به عنوان بسیاری از در حال وسوسه به انجام این کار به دلیل مشکل ساخت و یا گسترش خانه در شرق بیت المقدس.

سلام در حال حاضر شواهد نشان داده سیستماتیک مسکن تبعیض و می گوید: حدود نیمی از فلسطینی واحد مسکونی در شرق بیت المقدس ساخته شده است و بدون سخت به دریافت مجوز قرار دادن آنها در معرض خطر تخریب توسط مقامات اسرائیل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بی عدالتی ها در صفحه نمایش زنده در سیلوان یک شلوغ, run-down فلسطینی محله ریختن به یک دره فقط در خارج از دیوارهای شهر قدیمی است. این نزدیکی به تلخی-رقابت ستیغ سایت مذهبی شناخته شده به مسلمانان به عنوان نجیب پناهگاه و به یهودیان به عنوان معبد کوه ساخته شده است آن را یک تمرکز قوی مهاجر سازمان است که دهه را صرف دستیابی به خواص وجود دارد.

فلسطینی ها مشاهده برای فروش خواص برای این گروه به عنوان یک خیانت ملی باعث شود به طوری که معاملات اغلب انجام شده در راز فلسطینی از طریق واسطه ها منجر به کشیده کردن اختلافات حقوقی و در برخی موارد فیزیکی تصاحب خانه — یا بخش هایی از خانه — توسط مهاجران که ادعا می کنند به آنها را خرید.

جواد Siyam حیاط خلوت تقسیم شده است نفت خام دیوار راه راه جراحی. از طرف دیگر یک گروه از مهاجران زندگی می کنند در یک ساختمان که متعلق به خانواده خود را برای چند دهه. مهاجران در زمان کنترل سال گذشته پس از پیچیده 25 سال نبرد قانونی که آنها برنده با استناد به اموال غایب قانون است.

دو خانواده نمی توانید.

Siyam می گوید آنها فریاد زدن در هر یک از دیگر از مربوطه خود را در تراس. هنگامی که مهاجران برگزار شد یک حزب به تازگی Siyam در پاسخ به موسیقی با صدای بلند با کشیدن خود بلندگو خارج و انفجار عرب پاپ.

"او یک مهاجر می آید که به همسایه خود را, او می آید به خانه بعدی و بعدی خانه" Siyam گفت. "این همسایگان در حال آمدن به شما پا زدن."

دانیل لوریا مدیر اجرایی Ateret Cohanim یکی از مهاجر سازمان است که در عمل در سیلوان می گوید: یهودیان باید به اندازه مناسب برای زندگی وجود دارد که در تل آویو. برای او و دیگر ایدئولوژیک مهاجران بیت المقدس پایتخت کتاب مقدس میهن وعده داده شده به یهودیان و مهاجران در حال ورثه به "پیشگامان" که تاسیس اسرائیل در وهله اول.

"یهودیان حق دارند به وضوح به عنوان درست فرزندان ابراهیم آمدن به خانه برای زندگی در هر محله," او گفت:. "به خصوص اگر یک عرب می خواهد به فروش برساند که این مورد در 99 درصد از موارد است."

برای بسیاری از فلسطینیان ساکن در کرانه غربی است که تحت اسرائیل حکومت نظامی برای دهه الحاق به نظر می رسد مثل یک گریم تشریفات. Siyam ترس آنها خواهد شد در صورت بی رحمانه بیداری.

"مردم فکر می کنم آن را نمی خواهد تغییر کند چرا که آنها در مورد صحبت, بزرگ, تصویر," او گفت:. "اگر شما صحبت کردن در مورد این تصویر کوچک و جزئیات آن را تغییر زیادی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن