هند بودجه ارائه می دهد کاهش مالیات در میان آهسته رشد اقتصادی

دهلی نو - هند دولت در روز شنبه ارائه کمک به مالیات دهندگان و قول داد به صرف میلیاردها دلار به کشاورزان درآمد و

توسط MINERALNEWS در 12 بهمن 1398

دهلی نو - هند دولت در روز شنبه ارائه کمک به مالیات دهندگان و قول داد به صرف میلیاردها دلار به کشاورزان درآمد و ارتقاء زیرساخت های بهداشت و درمان و صنعت به افزایش این کشور به پایین ترین رشد اقتصادی در یک دهه.

وزیر دارایی Nirmala Sitharaman ارائه شده به مجلس بودجه برای سال مالی 2020-21 که شروع می شود در تاریخ 1 آوریل گفت: هزینه خواهد شد در مجموع $434.6 میلیارد دلار 385.6 میلیارد دلار در سال جاری است.

او گفت: دولت در نظر دارد به صرف $39.8 میلیارد دلار برای کشاورزی و متفقین فعالیت $9.9 میلیارد برای سلامتی $3.9 میلیارد دلار برای صنعت و تجارت و $628.6 میلیون دلار برای مبارزه با بدتر شدن آلودگی هوا در کشور است.

مالیات بر درآمد خواهد بود کاهش 5-10 درصد مردم درآمد بالای 500,000 روپیه ($7,140) در سال است. کسانی که درآمد کمتر از 500,000 روپیه پرداخت هیچ مالیاتی از 250,000 روپیه در حال حاضر, او گفت:.

پرس تراست هند به آژانس خبری گفت: وزیر برش های کوتاه سخنرانی خود در مجلس به این دلیل او احساس ناخوشی پس از صحبت بیش از دو ساعت, طولانی ترین بودجه سخنرانی توسط یک هندی وزیر دارایی.

Sitharaman تا به حال دو صفحه سمت چپ زمانی که او متوقف شد و پس از درخواست اسپیکر Om Birla به در نظر گرفتن باقی مانده بخشی از سخنرانی خود را به عنوان خوانده شده, PTI گفت. او بعد از بهبود.

زودتر او گفت: کسری مالی برای سال جاری خواهد گسترش به 3.8 درصد از تولید ناخالص داخلی در مقایسه با هدفمند 3.3%. او مجموعه ای از کسری مالی در 3.5% برای سال مالی 2020-21.

او همچنین اعلام کرد که دولت با کاهش سهام خود در این دولت-اجرای بیمه عمر شرکت به عنوان بخشی از آن سرمایه گذاری برنامه برای بالا بردن منابع است. هفته گذشته آن را اعلام کرد فروش از هوا در هند است.

Sitharaman گفت: 100 بیشتر فرودگاه ها خواهد شد در این کشور تا سال 2024 به تقویت بخش حمل و نقل هوایی. او همچنین اعلام کرد اختصاص 3 میلیارد دلار برای قدرت و انرژی های تجدید پذیر در بخش 2020-21.

Loknedra Ranawat یک صنعتگر گفت: بودجه تخصیص خواهد ایجاد یک محیط بهتر برای صنعت و تجارت.

هند با آن مواجه است آن بدترین رکود اقتصادی در یک دهه با رشد اقتصادی در این سال لغزش به 5 درصد است.

دولت پروژه های اقتصاد رشد خواهد کرد تا به 6.5 درصد در سال مالی آینده و امید به دنبال چین مثال در حال توسعه کار فشرده صنایع و صادرات است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

خوش بین ارزیابی است که در تقابل با صندوق بین المللی پول تصمیم در اوایل این ماه به جمع و جور کردن آن برآورد برای کشور 2019-20 رشد اقتصادی به 4.8% از 6.1% توسعه آن پیش بینی شده در ماه اکتبر. صندوق بین المللی پول ذکر شده واضح تر از حد انتظار کاهش تقاضای داخلی و تنش در مالی غیر بانکی بخش.

بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند نخست وزیر نارندرا مودی را امضا سیاست های اقتصادی حداقل تا حدودی مقصر کاهش سرعت. تعجب demonetization در سال 2016 و شتابزده رول از محصولات و خدمات مالیاتی شد, ضربه به تولید به خصوص صنعت خودرو.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب