جوان فعالان localists بالا هنگ کنگ سنجی

دلار هنگ کنگ - فعالان جوان و localist نامزدها تحت سلطه هنگ کنگ غیر رسمی طرفدار دموکراسی مقدماتی بیش از آخر هفت

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

دلار هنگ کنگ - فعالان جوان و localist نامزدها تحت سلطه هنگ کنگ غیر رسمی طرفدار دموکراسی مقدماتی بیش از آخر هفته با صدها نفر از هزاران نفر از مردم رای گیری با وجود هشدارهای این انتخابات می تواند نقض قلمرو جدید امنیتی قانون اعمال شده توسط پکن.

داوطلبانی که در صدر نظر سنجی شد و در 40s خود را و یا جوانتر در هر حوزه و شامل برجسته کردن معترضان جاشوا وانگ و جیمی شم که کمک به سازماندهی بسیاری از سال گذشته تظاهرات ضد دولتی بود که احساس خطر دولت مرکزی در پکن.

وقت قانونگذاران مانند تد هوی و ادی چو شناخته شده برای خود آواز و انتقاد صریح در قوه مقننه جلسات نیز در زمان بالا از نقاط.

انتخابات برگزار شد به تراشیدن طرفدار دموکراسی اردوگاه نامزدها به میدان یک تخته سنگ یکپارچه در انتخابات مجلس در ماه سپتامبر به امید دستیابی به یک "35-plus" اکثریت 70-صندلی قوه مقننه.

طرفدار دموکراسی اردوگاه متعهد به رای دادن این بودجه اگر آنها رسیدن به اکثریت. تحت هنگ کنگ مینی قانون اساسی شناخته شده به عنوان قانون اساسی این شهرستان را رهبر — در حال حاضر کری لام — باید استعفا دهد اگر مهم لایحه مانند بودجه است وتو دو بار.

"پیروزی جنبش حقوق اولیه حاکی از ادامه این روح مقاومت ما در مقابل چین در حال رشد محدودیت هایی بیش از این شهر آزادی" وونگ نوشت: در Facebook پست در روز سه شنبه.

"در چشم رای دهندگان و نامزدان' روح مقاومت در برابر باطل دیگر عناصر سنتی مانند سیستم عامل سیاست های علمی و حرفه ای پس زمینه," او گفت:.

وانگ همچنین گفت: در دموکراسی اردوگاه کنفرانس خبری روز چهارشنبه که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امضای هنگ کنگ استقلال عمل — که هموار راه را برای تحریم های اعمال شده از مقامات چینی در اقدامی تلافی جویانه برای امنیت ملی قانون — نشان داده است که پکن اعمال خواهد شد و نتیجه معکوس بر روی آنها.

"فرسایش آزادی هنگ کنگ باید راه خروج در غیر این صورت بیشتر و بیشتر عمل ممکن است توسط رهبران جهان در آینده," او گفت:.

لام در روز دوشنبه هشدار داد سازمان دهندگان و نامزدهای اولیه است که این رویداد می تواند در نظر گرفته شود خرابکارانه تحت این شهر دشوار جدید امنیت ملی قانون اگر هدف این است که برای مقاومت در برابر هر ابتکار سیاست های دولت است.

فراگیر قانون پکن تصویب در تاریخ 30 ژوئن در پاسخ به سال گذشته اغلب خشونت آمیز تظاهرات خواستار بیشتر دموکراسی و پلیس پاسخگویی outlaws secessionist, خرابکارانه و فعالیت های تروریستی و همچنین تبانی با نیروهای خارجی برای دخالت در این شهرستان در امور. حداکثر مجازات برای جدی مجرم است حبس ابد.

"من نمی گویم آن را نقض کرده اما من به جلو قرار داده و هشدار داد که در صورتی که ثابت شود به صورت, سپس آن را قطعا یک مورد به پاسخ داده شود" لام گفت.

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo تبریک طرفدار دموکراسی اردوگاه خود را "موفق" اولیه انتخابات گفت که بیش از 600 ، 000 دلار هنگ Kongers که رای داده اند "نشان داد تمایل خود را به صدایشان شنیده شود."

او همچنین گفت که ایالات متحده نظارت بر تحولات نزدیک به انتخابات مجلس در سپتامبر نزدیک است.

"ما توجه داشته باشید با نگرانی هنگ کنگ اجرایی کری لام را تهدید که این اولیه ممکن است نقض پکن جدید 'امنیت ملی' قانون برای این سرزمین یک بار دیگر نشان دادن حزب کمونیست چین ترس از دموکراسی و مردم خود را از تفکر آزاد," او گفت:.

پکن هنگ کنگ و ماکائو دفتر امور گفت اصلی "پرهیاهو و چالش ها" قانون اساسی. همچنین گفت: این نقض امنیت ملی قانون singling از سازمان بنی تای و او را متهم به فعالیت های خرابکارانه و دفاع از استقلال هنگ کنگ.

پکن دفتر رابط در هنگ کنگ نیز متهم دهندگان از برنامه ریزی این رویداد "با حمایت نیروهای خارجی" و گفت که مقدماتی جمع آوری مقدار زیادی از اطلاعات شخصی از افراد و ممکن است نقض حریم خصوصی قوانین و مقررات.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

روز چهارشنبه یکی از سازمان دهندگان سابق مجلس Au-Nok-هین به پایان رسید خود را در ارتباط با انتخابات اوليه و گفت: در بیانیه ای که در Facebook که او برداشت "با توجه به این اتهام از دفتر رابط و هنگ کنگ و ماکائو امور دفتر به تازگی."

او گفت که حتی اگر طرفدار دموکراسی اردوگاه تا به حال بارها و بارها تاکید کرد که اصلی انتخابات قانونی بود وجود داشته است اتهامات غیر از این است که ایجاد یک "خطر ایمنی شخصی."

"این یک تصمیم سخت ... من امیدوارم که هر کس می تواند درک محدودیت های" او گفت: عذرخواهی خود را برای خروج.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب