هند اعلام کرد 'کل' مستند در تلاش برای اولویت بندی Coronavirus مبارزه

بزرگنمایی این تصویر مرد پیاده روی یک جاده خلوت در دهلی نو. نارندرا نخست وزیر هند خواسته جمعه که ساکن

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

مرد پیاده روی یک جاده خلوت در دهلی نو. نارندرا نخست وزیر هند خواسته جمعه که ساکنان در سراسر کشور باقی بماند که در آن آنها به منظور کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس و بیماری کشنده در آن می تواند باعث COVID-19. جواهر صمد/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جواهر صمد/خبرگزاری گتی ایماژ

در یک پیشنهاد به ساقه جزر و مد از coronavirus هند اعلام کرده است بزرگترین اقامت در خانه نظم و در عین حال در مبارزه با جهانی همه گیر.

نارندرا نخست وزیر هند اعلام کرد 21-day مستند در طول یک آدرس به کشور سهشنبه آموزش آن بیش از 1.3 میلیارد ساکنان به ماندن در سمت راست جایی که آنها آغاز و در نیمه شب سه شنبه شب.

"صرفه جویی در هند و هر هندی" مودی گفت: با توجه به آسوشیتد پرس ترجمه "وجود خواهد داشت یک ممنوعیت جسارت خارج از خانه خود را.

نخست وزیر مشخص شده جزئیات هند پاسخ در یک سری از توییت های منتشر شده در اطراف همان زمان. او گفت: دولت مرکزی برنامه ای برای قرار دادن نزدیک به 2 میلیارد دلار نسبت به ramping تا سلامت خود مراقبت زیرساخت ها از جمله تولید تخت بیمارستان, پنکه و دیگر تجهیزات پزشکی. پزشکی کارگران نیز معاف از اقامت در خانه سفارش دهید.

او همچنین خواست ساکنان به "اجتناب از هر نوع شایعه و یا خرافات."

در سراسر کشور منظور می آید مقامات پس از اجرا اقدامات مشابه در ده ها تن از جمعیت مراکز در سراسر کشور که دارای جمعیت دومین جمعیت. شهرستانها که به طور معمول آب کیر با جمعیت — چنین به عنوان پایتخت کشور از دهلی نو — رفته طرز مرموزی سکوت در روزهای اخیر به عنوان مقامات آزمایش منع اقدامات و مسافرت داخلی اقدامات اثر صورت گرفت.

در حال حاضر مودی و دولت مرکزی در حال نورد حتی بیشتر شدید قوانین از جمله بسته شدن کامل تجاری و موسسات خصوصی با چند استثنا برای خدمات ضروری.

تا کنون این کشور گریختم بدترین جهانی همه گیر. این گزارش صدها نفر از موارد تایید شده از این ویروس تا کنون — به مراتب کمتر از کشورهای دیگر مانند چین و ایتالیا و آمریکا است که تعداد موارد خود را در ده ها هزار نفر.

اما این نسبتا کم بالغ نشده اند کاسته نگرانی های جهانی مقامات بهداشت که روز دوشنبه گفت که پیشرفت بیماری همه گیر در هفته های آینده مشخص خواهد شد به میزان زیادی توسط هند آماده سازی.

"آینده از این بیماری همه گیر به میزان بیشتری مشخص خواهد شد چه اتفاقی می افتد در بسیار بزرگ و بسیار پرجمعیت پرجمعیت این کشور گفت:" مایک رایان سازمان بهداشت جهانی از شرایط اضطراری.

"پس از آن واقعا مهم است که هند همچنان به اقدام های تهاجمی در بهداشت عمومی در سطح و در سطح جامعه برای مهار و کنترل و سرکوب این بیماری و برای صرفه جویی در زندگی می کند."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب