در Harvey Weinstein محاکمه شاهد مسابقات حساب از حمله است که هرگز اتفاق افتاده است'

یک شاهد در Harvey Weinstein را تجاوز به عنف محاکمه دوشنبه یقین محروم کمک به تسهیل اتهام حمله بین کاهش یافته ها

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398

یک شاهد در Harvey Weinstein را تجاوز به عنف محاکمه دوشنبه یقین محروم کمک به تسهیل اتهام حمله بین کاهش یافته هالیوود مغول و مدعی لورن جوان است.

تحت آتشین صلیب-معاینه توسط دادستان, اما, Claudia سالیناس گفت: حافظه خود را از برخورد بین Weinstein و جوان بود تکه تکه کرد.

هفته گذشته جوان شهادت داد که او تا به حال شده است زندگی در لس آنجلس برای دو سال زمانی که او برای اولین بار ملاقات دادند در فوریه 2013 در رستوران Montage در بورلی هیلز جلسه گفته مجموعه سالیناس.

قضیه از این, جلسه, جوان, گفت, بود که در مورد او صحبت ناتمام اسکریپت. دادند سالیناس و جوان صحبت کردیم به طور خلاصه در این رستوران بیش از نوشیدنی های جوان گفت:. سپس او مدعی, Weinstein گفت: زنان که او نیاز به رفتن به اتاق خود را چرا که او تا به حال به آماده شدن برای پذیرفتن یک جایزه بعد از آن شب, و او آنها را دعوت به پیوستن به او.

تبلیغات

جوان گفت که یک بار آنها را وارد Weinstein هتل, اتاق, تولید کننده چراغ او را به یک حمام با سالیناس پشت سر او. او سپس گفت: سالیناس به دام افتاده در حمام در حالی که Weinstein, groped او در سیاه و سفید.

در طول rapid-fire سوال توسط وکیل مدافع دیمون Cheronis سالیناس را تکذیب کرد رفتن به Weinstein مجموعه که شب با جوان.

"آیا شما تا به حال به یاد بیاورید زیر لورن جوان به آن مجموعه?" Cheronis پرسید.

"که هرگز اتفاق افتاده است" سالیناس گفت: شب "حادثه."

تبلیغات

اما در طول بازجویی در سالیناس اذعان کرد که او قبلا محققان گفت که او مطمئن بود که آیا جوان رفت و به Weinstein اتاق که شب.

"من به یاد داشته باشید جلسه برای یک نوشیدنی" سالیناس به هیئت منصفه گفت. "من همیشه به یاد جلسه برای یک نوشیدنی. که همه من به یاد داشته باشید."

با توجه به متن از مصاحبه با محققان در سال 2019 سالیناس گفت: او به یاد داشته باشید چنین برخورد در یک سوئیت هتل.

"من نمی یاد اما می توانست اتفاق افتاده است" سالیناس گفت: در آن مصاحبه است. در دادگاه روز شنبه او روشن گفت: "من آن را می توانست اتفاق افتاده است اما این به آن معنا نیست من وجود دارد."

جوان پنسیلوانیا بومی بود که در 22 در آن زمان ادعا 2013, حمله, آخرین شش زنان در مقابل شهادت دادند در منهتن که در آن او چهره پنج فقره تجاوز جنسی و زندگی در زندان اگر محکوم کرد.

جوان, در حال حاضر 30 نیز یکی از دو زن که به اتهام رهبری لس آنجلس دادستان به پرونده نه نفر به اتهام تجاوز به عنف و سوء رفتار جنسی در برابر Weinstein در اوایل ژانویه.

در طول بازجویی دادستان مگان هست به نام توجه به ناسازگاری و تناقض بین آنچه سالیناس از محققان گفت: در سال 2019 و آنچه او گفت منصفه در روز دوشنبه.

سالیناس گفت: Weinstein هرگز از او خواست برای آوردن جوان به طور خاص برای هتل نشست. اما زمانی که در مواجهه با Hast, سالیناس گفت: او را به یاد داشته باشید مغول منع او از دعوت کسی به غیر از جوان است.

تبلیغات

"شما ناراحت است؟" آيا خواسته است.

"من" سالیناس گفت.

سالیناس گفت: Weinstein معمولا از او خواست تا او را "خوب به دنبال دوستان" به طرف او دعوت خود را. او گفته محققان در سال 2019 که Weinstein می تواند یک قلدر.

"هنگامی که شما صحبت کرد D. A. آیا شما به یاد داشته باشید گفتن [آنها را] که او را بسیار اخلاقی است؟" آيا خواسته است.

"من ممکن است با استفاده از این واژه اما من معنی نیست که آن را به معنای واقعی کلمه" سالیناس و افزود: "آقای Weinstein تا به حال راه خود را."

سالیناس که در حال حاضر کار می کند در درجه اول به عنوان یک رسانه های اجتماعی تاثیر گذار شهادت داد که او به ملاقات دادند زمانی که او 19 و تولید شد و حدود 50. او تا به حال هرگز یک عاشقانه یا رابطه جنسی با Weinstein او گفت: اما در همان جلسه اول او "مخ زن."

او گفت: Weinstein بعد به او کمک کرد تا امنیت یک نقش کوچک در فیلم 2004 "Dirty Dancing: Havana Nights."

سالیناس گفت که او تا به حال شده است در Weinstein هتل سوئیت در لس آنجلس در موارد متعدد به عنوان او اغلب با استفاده از آن اتاق به عنوان یک "دفتر تلفن" اما هرگز به تنهایی با او در آن محیط است.

تبلیغات

"وجود دارد همیشه مردم در اطراف" او گفت:. "هتل کارکنان و دستیاران دیگر مردم نشست."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن