چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن است دست زدن به 2 حوادث اخیر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در دوشنبه کردم دست اول نگاه در تنسی پاکسازی پس از گردباد مرگبار در آتلانتا C

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در دوشنبه کردم دست اول نگاه در تنسی پاکسازی پس از گردباد مرگبار در آتلانتا CDC پاسخ به کروناویروس — دو نوع مختلف از حوادث مرگبار.

اسکات سایمون میزبان:

Coronavirus شیوع تست جمهور تهمت و دولت او. دیروز رئیس جمهور در بازدید با کارکنان در مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آتلانتا. او همچنین بررسی گردباد آسیب در تنسی است. مانند دیگر روسای جمهور چگونه او دسته بحران و بلایای طبیعی می تواند به تعریف خود در انتخابات ریاست جمهوری.

NPR کاخ سفید خبرنگار تامارا کیت سفر با رئیس جمهور تهمت دیروز ما می پیوندد در حال حاضر از فلوریدا که در آن رئیس جمهور است در این آخر هفته. تام با تشکر برای بودن با ما.

تامارا کیت, BYLINE: صبح به خیر.

سیمون: به ما بگویید که برای اولین بار در مورد تنسی است. که در آن رئیس جمهور - پس از حوادث مانند که رئیس جمهور اغلب خواسته به رابط در ارشد.

کیت: راست. رئیس جمهور تهمت بازدید از یک خیابان بود که فقط یک درهم و برهم کردن از تخریب خانه ها, درختان و اتومبیل. آن را ویران تورنادو که از دوشنبه شب در وسط شب. در خیابان او بازدید هشت نفر کشته شده بود که فقط در یک بلوک کوچک. من از رئیس جمهور تهمت چه پیام خود را برای افرادی که در تنسی است.

(SOUNDBITE از آرشیو ضبط)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن: خوب من یک پیام و من یک پیام برای خانواده های کسانی که جان خود را از دست. ما آنها را دوست دارم. آنها افراد خاص. آن را باور نکردنی از مکان های باور نکردنی دولت است.

کیت: یک گردباد موجود است. شما می دانید بخش ترسناک است. وجود دارد ناشناخته است. او می تواند نشانه یک فاجعه اعلام, به عنوان او ارسال فدرال کمک کند. و همه که سمت چپ است را بازیابی و بازسازی. و او می تواند مرتب کردن بر اساس ،

سیمون: و البته بسیار متفاوت از وضعیت بخش دوم سفر خود, مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است که در تلاش برای مارشال پاسخ به کوروناویروس. چه ایستاده به شما که در مورد سفر ؟

کیت: خوب است که سفر تمام شد و به نوعی نمادی از, چگونه این دولت در تلاش است برای مقابله با یک کار بسیار سیال وضعیت. آیا رئیس جمهور تهمت خواهد حتی به CDC شد تا در هوا در دوباره خاموش-دوباره در طول صبح. و سپس به عنوان رئیس جمهور تهمت صحبت در مورد آن از او خواسته شد در مورد کشتی کروز در سواحل. و او بسیار متمرکز بر خود و شماره خود را در رتبه بندی و چگونگی مسافران کشتی کروز می تواند او را نگاه.

(SOUNDBITE از آرشیو ضبط)

مغلوب ساختن پیشی جستن: آنها می خواهم به مردم می آیند. من می خواهم به جای ماندن مردم, اما من می خواهم با آنها. من به آنها گفتم به تصمیم نهایی. من نه چون من دوست دارم شماره ها جایی که آنها هستند. من لازم نیست به اعداد دو دلیل یک کشتی است.

کیت: بر خلاف گردباد coronavirus - این یک چالش است که به معنای واقعی کلمه است نه موجود. و رئیس جمهور تهمت به نظر می رسد مبارزه با آن است.

سیمون: Tam چگونه بود این سفر سمبل چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن معاملات با شرایط بحرانی?

کیت: شما می دانید که او می خواهم به برجسته مثبت است. و او نیز - او به سادگی می گوید: چیزهایی که درست نیست به عنوان بخشی از تلاش خود را برای گفتن یک داستان است که مثبت است.

(SOUNDBITE از آرشیو ضبط)

مغلوب ساختن پیشی جستن: همانطور که از در حال حاضر و دیروز هر کسی که نیاز به یک آزمون - که چیزی که مهم است. و آزمون همه کامل مانند نامه کامل بود رونویسی کامل بود.

کیت: به روشنی در آن است که کامل نیست و آزمون به راحتی در دسترس هستند هنوز. شده اند وجود دارد تاخیر در گرفتن آنها را. وجود دارد هنوز هم مشکلات و تاخیر و نه هر کس می تواند یک آزمون. همانطور که برای رونویسی است که رهبری به رئیس جمهور را استیضاح.

سیمون: مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد شب گذشته که میک Mulvaney اقدام کاخ سفید از کارکنان است که کار. علامت مراتع کنگره از ایالت کارولینای شمالی است. چه نوع اثر است که این ممکن است در دولت پاسخ ؟

کیت: منظورم این زمان گیج کننده است. اما علامت مراتع این کنگره بوده است رئیس جمهور تهمت گوش صحبت کرده و به او چندین بار در هفته برای خیلی از ریاست جمهوری خود و یک متحد قوی. بنابراین رئیس جمهور است هیجان زده در مورد این تغییر بود.

سیمون: NPR کاخ سفید خبرنگار تامارا کیت, با تشکر بسیار.

کیت: شما در حال خوش آمدید.

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب