هنگ کنگ دیزنی پارک دوباره بسته می شود پس از اعمال محدودیت های جدید

دلار هنگ کنگ - برای دومین بار در سال جاری هنگ کنگ دیزنی لند پارک بسته است به طور موقت زیر این شهر تصمیم به ممن

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

دلار هنگ کنگ - برای دومین بار در سال جاری هنگ کنگ دیزنی لند پارک بسته است به طور موقت زیر این شهر تصمیم به ممنوعیت تجمعات عمومی بیش از چهار نفر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس دیزنی, مقامات روز دوشنبه گفت:.

دیزنی مقامات ارسال شده در رفت و آمد مکرر سایت که دلار هنگ کنگ پارک بسته شد روز شنبه تا اطلاع ثانوی. رفت و آمد مکرر هتل باز باقی خواهد ماند با تنظیم سطح خدمات دیزنی, مقامات گفت.

رفت و آمد مکرر بسته است "را به عنوان مورد نیاز توسط دولت و مقامات بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از تلاش های در حال وقوع در سراسر هنگ کنگ" دیزنی گفت: در وب سایت.

هنگ کنگ رهبر, کری لام اعلام کرد کروناویروس جدید-مرتبط با محدودیت های دوشنبه و او خواست بخش خصوصی برای قرار دادن در محل کار از خانه ترتیبات برای کارکنان.

روز دوشنبه 41 از 52 coronavirus عفونت گزارش شده در هنگ کنگ بودند محلی منتقل موارد است. پس جولای 6, هنگ کنگ گزارش شده 250 موارد جدید با شنبه را شمارش بودن بالاترین سطح از مارس.

هنگ کنگ و شانگهای دیزنی لند بسته در ماه ژانویه به دلیل ویروس. توکیو دیزنی لند بسته زیر ماه و دیزنی پارک در ایالات متحده و اروپا بسته درهای خود را در ماه مارس است.

دیزنی لند شانگهای بازگشایی در مه, آیا به عنوان هنگ کنگ دیزنی لند پارک در ماه گذشته.

دو والت دیزنی پارک فلوریدا بازگشایی شد شنبه گذشته و دو نفر دیگر در مجموعه ای به بازگشایی در این هفته با وجود افزایش coronavirus موارد در دولت است.

دیزنی لند پاریس نیز استقبال از بازگشت بازدید کنندگان از این هفته برای اولین بار از ماه مارس است. بازگشایی دیزنی کالیفرنیا پارک شده بود به تعویق افتاد و در انتظار صدور دستورالعمل دولت.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب