باران سنگین باعث گلرود, خرد لس آنجلس بارش سوابق

باران که زد این Southland یک شبه خرد بارش سوابق در سراسر لس آنجلس و باعث گلرود در شرمن اوکس که آسیب دیده و حدا

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399

باران که زد این Southland یک شبه خرد بارش سوابق در سراسر لس آنجلس و باعث گلرود در شرمن اوکس که آسیب دیده و حداقل یک خانه.

یک کم فشار سیستم است که سرچشمه در خلیج آلاسکا ریخته نیم اینچ به حدود 3 اینچ باران در سراسر لس آنجلس, نارنجی, ونتورا و سانتا باربارا شهرستان بین بعد از ظهر یکشنبه و صبح روز دوشنبه گفت: کریستن استوارت یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در اخنرد.

سنگین باران در حال سقوط بود در سراسر شرمن اوکس مدت کوتاهی پس از 10 p. m. روز شنبه زمانی که در لس آنجلس آتش نشانی خدمه در پاسخ به گزارش جاری شدن سیل در یک خانه در 15500 جلوگیری از Hamner درایو.

هنگامی که خدمه وارد آنها کشف بقایای جریان است که آسیب دیده بود ملک گفت: نیکلاس Prange سخنگوی لس آنجلس آتش نشانی.

تبلیغات

میزان آسیب به خانه روشن نشد. هیچ کس مجروح شد در جریان آوار.

مداوم باران نیز آورده رطوبت کافی به بازنویسی کتاب رکورد در برخی از مناطق شهرستان لس آنجلس استوارت گفت.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس دریافت 1.73 اینچ از بارش باران پنج شنبه, شکستن رکورد, برای روز 0.82 اینچ مجموعه در سال 2005. یک رکورد 1.51 اینچ از بارش باران کاهش یافت و در مرکز شهر لس آنجلس, شکستن رکورد قبل از 1.11 اینچ مجموعه در سال 1975.

فقط بیش از نیم اینچ از بارش باران کاهش یافت و در لنکستر در یکشنبه شکستن رکورد قبل برای روز 0.41 اینچ مجموعه در سال 1958. گراش فرودگاه که دریافت 0.45 اینچ نیز درآورده گذشته خود رکورد 0.43 اینچ برای روز مجموعه در سال 2018 است.

تبلیغات

باران انتظار می رود که به قطع در روز دوشنبه بعد از ظهر راه برای آفتابی آسمان در روز سه شنبه و چهارشنبه. اما قرار نیست دور آن چتر فقط رتبهدهی نشده است.

یکی دیگر از سیستم است که انتظار می رود به حرکت به جنوب کالیفرنیا توسط چهار شنبه شب تقلیل منطقه از طریق پنج شنبه. اما بارش بالغ که با طوفان به شمار می رود بسیار سبک با بسیاری از مناطق در لس آنجلس دریافت کمتر از یک چهارم اینچ استوارت گفت.

"ما در حال رسیدن به پایان ماه مارس بنابراین ما در حال نزدیک شدن به پایان فصل بارانی" او گفت:.

این سری از مارس طوفان ثابت شده است مفید در تقلیل لس آنجلس و نگه داشتن ردیف هایی از جنوب کالیفرنیا از غرق شدن عمیق تر به شرایط خشکسالی پس از یک استخوان خشک شروع به 2020.

در مورد 11.64 اینچ از بارش باران کاهش یافته است در مرکز شهر لس آنجلس این آب فقط کمی پشت عادی 12.88 اینچ این منطقه به طور معمول دریافت می کند. این منطقه بسیار بیشتر پشت قبل از مارس باران استوارت گفت.

همانطور که از هفته گذشته تقریبا 75 ٪ از دولت در نظر گرفته شد غیر طبیعی خشک کردن از 78 درصد در هفته پیش از آن. بخشی از دولت در نظر گرفته شود در شرایط خشکسالی متوسط کمی کاهش یافته و همچنین به حدود 47 درصد با توجه به U. خشکسالی نظارت بر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب