دیوان عالی کشور استدلال یک تکنولوژی موفقیت اما فرمت خفه معمول را

بزرگنمایی این تصویر این بود یک روز جدید در دیوان عالی کشور است که برای اولین بار بصورت زنده شفاهی.

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

این بود یک روز جدید در دیوان عالی کشور است که برای اولین بار بصورت زنده شفاهی. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

دیوان عالی ایالات متحده ساخته شده در تاریخ دوشنبه. Coronavirus مستند مجبور به طور معمول محتاط دادگاه به شنیدن استدلال برای اولین بار از طریق تلفن و به جریان استدلال زنده برای عموم به شنیدن.

قاضی جان رابرتز بود که در دادگاه به عنوان تلفن و جلسه شروع شد و یک یا دو نفر دیگر از قضات در دفاتر خود در دادگاه و بقیه از قضات گرفته شده از صفحه اصلی.

اولین و تنها مورد شنیده شنبه درگیر محرمانه علامت سوال تنها یک وکیل می تواند عشق. سفر آنلاین موتور جستجو Booking.com جذاب ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر امتناع از اعطای یک علامت تجاری برای این شرکت است.

با قضات پرسیدن سوال در نظم ارشد اولین شگفتی بزرگ بود که عدالت کلارنس توماس که در گذشته رفته است سالها بدون پرسیدن یک سوال را بپرسید یک چند در واقع هنگامی که آن را به نوبه خود.

"می تواند رزرو به دست آوردن شماره 800 ... که یک غرور شماره 1-800-رزرو مثلا؟" توماس خواسته دستیار وکیل عمومی اریکا راس.

بله پاسخ Ross اما دامنه ژست های مختلف مشکل از شماره تلفن. در نهایت او استدلال "مشکل اصلی با Booking.com این است که آن را اجازه می دهد تا [Booking.com] به انحصار رزرو در اینترنت" به خروج از سایت های دیگر مانند hotelbooking.com.

عدالت Stephen Breyer دنبال کرد تا زمانی که خود را به نوبه خود آمد: "همین سوال را به عنوان عدالت توماس ... صبح به خیر به هر حال ... شما می توانید یک علامت تجاری است که یک آدرس. شما می توانید یک علامت تجاری است که یک شماره تلفن. پس چرا شما باید یک علامت تجاری است که یک dot-com?"

عدالت ساموئل Alito اشاره کرد که دادگاه قبل از تصمیم گیری در این منطقه از بیش از 100 سال و اساسنامه برخورد با علائم تجاری بود و به همین ترتیب تصویب دهه پیش.

"چگونه می توان یک قاعده است که حس می کند در عصر اینترنت بود آشتی با زبان" در این "پیش از عصر اینترنت" ؟ خواسته Alito.

بعد تا به او تریبون از خانه من وکیل لیزا Blatt. این بود که او 40 دیوان عالی کشور استدلال و علی رغم اینکه جانباز او گفت: بعد از آن که او به طور معمول بیمار به معده او از قبل.

اما هنگامی که در تریبون "این همیشه یک راش هیجان," او گفت:, و این بار آن را به ویژه راش.

"من عاشق گرفتن سوال از عدالت توماس ... من می خواهم به تلفن برای آینده قابل پیش بینی اگر من می تواند عدالت توماس به سوال بپرسید. که فوق العاده بود," او گفت:.

در واقع با وجود این فرمت جدید Blatt و راس به نظر می رسید که تا به حال یک زمان خوب است.

"مشتری خود را نمی خواهد شی برای ثبت هر گونه علامت تجاری است که به سادگی ساخته شده با اندکی تغییرات در Booking.com پرسید:" Alito.

"وجود دارد یک میلیون رزرو ثبت نام در حال حاضر" parried Blatt.

Alito: "آیا شما فقط به این سوال پاسخ."

Blatt: "آنها نمی کرده و نمی کند و نمی خواهد."

نه او افزود: مگر اینکه یک شرکت دیگر پاره علامت تجاری با تنوع نداشت. که خواهد بود, سرقت, او گفت:.

به طوری که زمانی که بحث شد او چه بود واکنش ؟

"پس از من آویزان من فریاد زد که سخت بود!' دلیل این که شما می گویید به اندازه کافی برای پاسخ به, اما نه بیش از حد. و شما لازم نیست که هر گونه مانند بازخورد بصری خیلی سخت بود."

در پایان گفت: بحث احساس بیشتر شبیه به یک معاینه دهان و دندان از دهان استدلال.

تام گلدشتاین ناشر Scotusblog به حال یک واکنش مشابه. گلدشتاین که استدلال 43 نفر قبل از دادگاه گفت که او فکر این استدلال بود که احتمالا بیشتر مفید به مردم بیش از حد معمول.

"اما من شرط می بندم آن را کمتر مفید برای قضات," او گفت:. "از آنجا که وجود دارد کمتر فرصت برای پیگیری خطوط سوالات و کمتر فرصت برای نفوذ به کسی ... وجود دارد بسیار کمتر از نامزدی در دهان استدلال."

هنوز هم وجود دارد هیچ مانع عمده در این روز برای اولین بار. عدالت Sonia Sotomayor به طور خلاصه نکنید که برای وصل نمودن صدای مکالمه تلفن خود را در یک نقطه باعث یک "ببخشید رئیس." عدالت Breyer صدای شکست در استاتیک برای یک دوم یا دو. اما به عنوان گلدشتاین شاهد این بود که یک تغییر بزرگ برای دادگاه.

"فرهنگی تغییر فن آوری تغییر است. و این می توانست یک خجالت و اگر آن را نمی تواند به خوبی رفتم ولی خوب," او گفت:. "من فکر می کنم آنها خوشحال هستیم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب