مراقبت های بهداشتی دستیار متهم پس از اتهام امتناع از خود جدا; بیمار 80 می میرد

خانه بهداشت aide در نیوجرسی متهم به عدم خود-جدا پس از تحت یک coronavirus غربالگری اتهامات جنایی مواجه است پس ا

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

خانه بهداشت aide در نیوجرسی متهم به عدم خود-جدا پس از تحت یک coronavirus غربالگری اتهامات جنایی مواجه است پس از پنج نفر در یک خانواده که در آن او کار می کرد آزمایش مثبت برای coronavirus.

یک زن 80 ساله با پیر زن بیمار در نهایت درگذشت از COVID-19 عوارض, دولت, مقامات گفت.

Josefina بریتو-فرناندز, 49, است رو به پنج اتهام به خطر انداختن رفاه دیگران با توجه به شکایت ثبت شده توسط Camden County, N. J., دادستان.

بریتو-فرناندز رو تست مارس 16 برای coronavirus پس از احساس. او نمی افشای این جزئیات به بیمار یا خانواده بیمار, New Jersey, مقامات گفت.

بیانیه ای توسط دولت دادستان عمومی و نیوجرسی پلیس ایالتی گفت: "هنگامی که او آزمایش بریتو-هرناندز گفته شد به خود منزوی — حتی قبل از نتایج برگشتم — چرا که او تا به حال شده است در تماس با کسی که مشکوک به مثبت COVID-19 (و که در نهایت شد مثبت)."

روز بعد او بازگشت به خانه که در آن بخشی از نقش خود را به مراقبت از "سالمند و بیمار زن بیمار" شکایت گفت.

"در طول چند روز آینده" شکایت ادامه داد: "متهم در بیمار قرارداد COVID-19 ویروس شد و در بیمارستان بستری و در نهایت تسلیم شدن به این ویروس و مرگ. علاوه بر این (چهار) دیگر قربانیان زندگی می کنند که با مرحوم قربانی بیمار شد."

شکایت در ادامه به پیشنهاد بریتو-فرناندز درک خطرات او را با ادامه به کار می کنند. او دریافت ادبیات در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی با توجه به شکایت هر چند او گفت که او نمی خواندن اطلاعات.

او بنا به گزارش کارآگاهان گفت "که او را درک است که COVID-19 شد یک بیماری جدی است و افراد مسن در خطر افزایش شدید بیماری" از جمله او بیمار است.

معلوم نیست اگر بریتو-فرناندز آزمایش مثبت برای coronavirus. این Camden County دادستانی کاهش یافته است به تایید وضعیت او با استناد به قوانین حفظ حریم خصوصی.

در این بیانیه از نیوجرسی مقامات گفت بریتو-فرناندز "به کار می رفت در تاریخ 17 آوریل به عنوان معمول و نمی پوشیدن یک ماسک صورت یا هر شخصی دیگر تجهیزات حفاظتی."

در این بیانیه اضافه شده است که مشاور می تواند دیده می شود در خانه های نظارت تصویری, تغذیه بیمار او همچنین با دادن یک اسفنج حمام و گرفتن علائم حیاتی.

بریتو-فرناندز است دستگیر شده اند و هیچ تاریخ دادگاه تعیین شده است, مقامات گفت.

مراحل بعدی عبارتند از قبل از کیفرخواست کنفرانس و اگر هیچ قطعنامه رسیده است دادستان را ارائه شواهد و مدارک به هیئت منصفه.

گسترش coronavirus است wreaked ویران در نیوجرسی. از بعد از ظهر دوشنبه دولت, وزارت بهداشت, گزارش بیش از 148,000 موارد تایید شده و در بیش از 10 ، 000 مرگ و میر.

جزئیات شکایت در اینجا:



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب