آلمان و فرانسه پیشنهاد $543 میلیارد اتحادیه اروپا Coronavirus بازیابی صندوق

بزرگنمایی این تصویر آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی برگزاری یک کنفرانس

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی برگزاری یک کنفرانس خبری مشترک از طریق ویدئو روز دوشنبه به پیشنهاد اتحادیه اروپا coronavirus بازیابی صندوق 500 میلیارد یورو رسید. استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استخر/گتی ایماژ

آلمان و فرانسه پیشنهاد ایجاد یک صندوق 500 میلیارد یورو (بیش از $540 میلیارد دلار) برای حمایت از بهبود اتحادیه اروپا coronavirus زده اقتصاد. صندوق را اضافه کنید به بیش از نیم تریلیون دلار در اورژانس اقدامات امداد این بلوک 27 رهبران امضا شده در ماه گذشته.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی پرده برداری از طرح خود را در طول یک مشترک تصویری کنفرانس خبری در روز دوشنبه. 500 میلیارد یورو خواهد بود مطرح شده از طریق اتحادیه اروپا مورد حمایت اوراق قرضه و استفاده می شود برای کمک به صنایع و مناطق سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر.

مرکل به نام coronavirus شیوع بدترین بحران تا کنون آمار اتحادیه اروپا و او گفت که پررنگ طرح مورد نیاز است. به دلیل همه گیر را متفاوت اثرات سراسر قاره مرکل خواستار انسجام و همبستگی در میان تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا. او گفت که در حال حاضر چالش اقتصادی "نیاز به این غیر معمول یکی کردن تلاش است که آلمان و فرانسه در حال حاضر آماده را به."

پول از بازیابی صندوق خواهد بود پراکنده در قالب کمک های بلاعوض به جای وام و بازپرداخت خواهد بود ساخته شده از بودجه اتحادیه اروپا بیش از حدود 20 سال. این سوال که آیا برای حمایت از اروپا برای مبارزه با اقتصاد را از طریق کمک های مالی و یا وام است کشف اساسی شکاف بین بلوک شمالی و جنوبی کشور.

آلمان در ابتدا اعتراض به ایده جمعی استقراض اما شناخت "ماهیت غیر معمول" از بحران تصمیم به گرفتن یک "غیر معمول مسیر" مرکل گفت.

پاکسازی اذعان کرد که یک قرارداد بین آلمان و فرانسه نمی کند نشان دهنده یک "توافق بین تمام 27 عضو" اما او گفت که نمی تواند یک توافق اتحادیه اروپا اگر آلمان و فرانسه "را قبول ندارند در معامله اول است."

رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen استقبال از پیشنهاد. او در بیانیه ای گفت که این طرح "به رسمیت می شناسد دامنه و اندازه چالش اقتصادی" که در اروپا مواجه است.

اما با وجود این ابتکار در اروپا دو تا از بزرگترین اقتصادهای این موضوع از بار های بحث برانگیز باقی می ماند در میان چندین کشور عضو اتحادیه اروپا.

"ما موقعیت بدون تغییر باقی می ماند. ما آماده برای کمک به آسیب دیده ترین مناطق با وام" صدراعظم اتریش Sebastian Kurz گفت: در توییتر ارسال.

نخست وزیر ایتالیا Guiseppe کونته توصیف فرانسه و آلمان پیشنهاد به عنوان "اولین گام مهم در جهت درست در امتداد خطوط در نظر گرفته شده توسط ایتالیا."

رهبران اتحادیه اروپا در ماه گذشته به کارگردانی کمیسیون اروپا به تدوین برنامه ای برای بلوک جدید در دراز مدت بودجه که همچنین شامل یک بهبود اقتصادی برنامه از طریق ترکیبی از کمک های مالی و وام.

رئیس شورای اتحادیه اروپا با چارلز میشل خواست کشورهای عضو به "کار در روح سازش" را به عنوان به زودی به عنوان کمیسیون ارائه بودجه خود را و بازیابی پیشنهاد.

اعضای پارلمان اروپا هفته گذشته خواستار آن شدند که بهبودی بسته به مقابله با این بیماری همه گیر اقتصادی در خرید اینترنتی باید به ارزش حداقل 2 تریلیون یورو (حدود 2.2 تریلیون دلار).

"هدف این است که برای اروپا برای خروج از بحران قوی تر" مرکل در بیانیه ای گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب