با شکوه درخت در برترین تگزاس خواهد شد کاهش یک قربانی Woolsey آتش

با شکوه درخت با شاخه های وسیع که کارشناسان معتقدند می تواند به یک قرن, پیر خواهد شد کاهش در این ماه یک قربانی

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398

با شکوه درخت با شاخه های وسیع که کارشناسان معتقدند می تواند به یک قرن, پیر خواهد شد کاهش در این ماه یک قربانی مخرب Woolsey آتش آن سوخته بیش از نیمی از کوه های سانتا مونیکا در سال 2018 است.

ارجمند درخت داده شد بیش از یک سال به نشان دادن نشانه هایی از بهبود و زندگی, اما انفجار کوچک سبز به سرعت از بین رفتند.

طولانی نیست پس از فروپاشی تنظیم و قارچ ها در زمان نگه دارید.

"در نهایت وجود این شکست گفت:" جان Tiszler گیاه بوم شناس و arborist برای کوه های سانتا مونیکا ملی منطقه تفریحی. "برخی از درختان ایستاده می تواند سال های سال به عنوان یک درخت مرده. درختان دیگر می تواند بسیار به سرعت."

تبلیغات

یاد دره بلوط که می ایستد در پارامونت در مرتع پرورش احشام در آگورا هیلز شناخته شده است به عنوان شاهد درخت یک نام داده شده به درختان شده است که در حال حاضر در طول وقایع کلیدی در تاریخ است.

این درخت "دیده می شود برخی از بخشی از بومیان آمریکا, تاریخچه و بخش عظیمی از تاریخ اروپا در این منطقه" Tiszler گفت. "این مراسم آشتی ترتیب دادند غم از دست دادن آن است." حتی در حال حاضر, او گفت:, "اگر شما ... نگاهی به شکل و ساختار آن را زیبا و با شکوه درخت."

درخت را قطع اواسط ماه و چوب آن استفاده می شود برای موارد مانند گیر کردن تو بازی نوشته ها, نشانه ها و نیمکت برای پارامونت در مرتع پرورش احشام را برنامه ریزی غربی شهر. یک بار آن را قطع و مقامات خواهد تعداد حلقه ها در داخل برای یادگیری دقیق آن سن.

تبلیغات

شده است در حال حاضر در عروسی به عنوان یک پس زمینه برای عکس های خانوادگی و مناسبت های خاص و حتی به نظر می رسد در تلویزیون را نشان می دهد.

کارکنان پارک عکس های دوستیابی به روزهای اولیه از مزرعه در آغاز قرن 20 Tiszler گفت و درخت شد و در حال حاضر در این تصاویر.

بازدید کنندگان' آخرین شانس برای خداحافظی به شاهد درخت شنبه از ساعت 2 تا 4 بعدازظهر در یک دیدار رسمی خداحافظی. عمومی دعوت به آوردن عکس های خود را از درخت به نمایش در جمع آوری. کارکنان و داوطلب مورخان حاضر خواهد بود برای پاسخ به سوالات.

شما همچنین می توانید وارد یک مسابقه به حدس زدن سن درخت. ایمیل ana_cholo@nps.gov خود را با حدس و نام و آدرس خود را. برنده دریافت یک هدیه است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن