گروه قاچاق زباله های الکترونیکی به آفریقا گران در جزایر اسپانیا

مادرید - اسپانیایی مقامات روز دوشنبه اعلام کرد که آنها تا به حال برچیده یک شبکه جنایی که قاچاق برخی از 2.5 تن

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

مادرید - اسپانیایی مقامات روز دوشنبه اعلام کرد که آنها تا به حال برچیده یک شبکه جنایی که قاچاق برخی از 2.5 تن زباله از جمله دور انداخته و خطرناک تجهیزات الکترونیکی از اسپانیا جزایر قناری به چند کشور در آفریقا است.

اسپانیا مدنی گارد بازداشت 34 نفر از جمله یک زن 62 ساله ایتالیایی که متعلق به یک کسب و کار تجاری و گفته جعلی ترخیص کالا اسناد و مدارک برای ورود و خروج کالا از بندر سانتا کروز در تنریف.

اروپا پلیس هماهنگی بدن Europol و ایتالیا Carabinieri همچنین پشتیبانی از دو سال رسیدگی به محیط زیست جرم مدنی گارد بیانیه ای گفت:.

مظنون لود دریایی ظروف با دست دوم, اقلام مانند قطعات خودرو و کالاهای خانگی. یک سوم از مطالب بود که زباله های الکترونیکی است. آنها فرستاده شدند و عمدتا به نیجریه بلکه در دیگر کشورهای آفریقایی جایی که آنها به فروش می رسد برای خریداران وجود دارد. این شبکه گفته منابع تجهیزات از مخازن بازارهای کک و صنعتی افسردگی.

دستگاه های الکترونیکی می تواند حاوی کادمیوم و جیوه و سرب و آرسنیک و روغن و گازها و مواد دیگر است که می تواند آسیب به محیط زیست یا سلامتی انسان هنگامی که آنها به درستی به کار گرفته.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن