گروه اقدام به خرید آلاباما کلینیک سقط جنین برای حفظ آن از بسته شدن

MONTGOMERY, علا. - محافظه کار در مجلس آلاباما در سال گذشته تلاش برای تصویب این کشور دقیق ترین سقط جنین ممنوع ا

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

MONTGOMERY, علا. - محافظه کار در مجلس آلاباما در سال گذشته تلاش برای تصویب این کشور دقیق ترین سقط جنین ممنوع اما تلاش برای یاغی این روش ممکن است تا به حال یک پیچ و تاب و جالب.

آلاباما-سقط جنین بر اساس حقوق گروه با استفاده از یک سیل کمکهای مالی که ریخت از سراسر کشور پس از تحریم خرید دولت شلوغ ترین کلینیک سقط جنین برای اطمینان از آن باز می ماند.

Yellowhammer صندوق — یک گروه تاسیس برای کمک به کم درآمد دسترسی زنان به سقط — اعلام خرید غرب آلاباما مرکز زنان روز جمعه سالگرد یک سال گذشت از آلاباما بان.

گفت: "من در این یک سال پیش. آنچه که آنها پیش بینی نیست آنها خواهد انجام دهید این است که به ما کمک افزایش دسترسی به سقط جنین در آلاباما گفت:" آماندا ریس مدیر اجرایی Yellowhammer صندوق.

ریس گفت: سیل کمکهای مالی کمک گروه خرید درمانگاه از صاحب بود که به دنبال بازنشسته.

انرژی جدید محافظه کاران در دادگاه عالی ایالات متحده سقط جنین مخالفان در چندین محافظه کار متحده در حال راه اندازی مستقیم, چالش های قانونی به نقطه عطفی 1973 Roe v. Wade تصمیم گیری است که قانونی کردن سقط جنین در سراسر کشور.

آلاباما رژیم صهیونیستی. کی Ivey در سال گذشته امضا و به قانون قانون است که می تواند انجام سقط جنین در هر مرحله از بارداری یک جنایت مجازات تا 99 سال و یا زندگی در زندان برای سقط جنین ارائه دهنده.

یک قاضی فدرال مسدود آلاباما قانون از مصرف اثر در حالی که یک چالش در دادگاه.

توجه بین المللی در آلاباما ممنوعیت باعث غلیان احساسات از کمک های مالی به عنوان مشاهیر مشترک اطلاعات خود را در حساب های رسانه های اجتماعی در مورد این گروه و مبارزه در آلاباما.

"آن را مانند یک سیل. آن را به معنای واقعی کلمه مانند یک سیل مردمی و کمک های مالی" ریس گفت.

گلوریا خاکستری که متعلق به کلینیک از سال 1993 گفت: در بیانیه صادر شده از طریق Yellowhammer که او به دنبال بازنشسته شده بود اما نگران نگه داشتن درمانگاه درب باز است.

"من منتظرش بوده ام سال, برگزاری, تا زمانی که من می تواند به فروش علاقه من در این شرکت بدون تاثیر درمانگاه بدون جلوگیری از قادر بودن به گرفتن سقط جنین در آلاباما" خاکستری گفت.

Yellowhammer را فاش نمی کند قیمت خرید.

وجود دارد سه درمانگاه در آلاباما است که انجام سقط جنین. غرب آلاباما, با نزدیکی به, می سی سی پی است و شلوغ. این کلینیک در سال 2017 انجام شده حدود نیمی از تمام موارد سقط در کشور با توجه به آمار از آلاباما وزارت بهداشت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

ریس گفت: این بسیار مهم است برای حفظ تاسکالوسا درمانگاه باز در "یک منطقه است که در خصوص سقط جنین خصمانه است."

"ستاره ها فقط در تراز وسط قرار دارد در یک نوع از راه که در آن ما تا به حال این منابع در زمان مناسب. در حال حاضر ما در حال رفتن به قادر به بیشتر استوار تحقق ماموریت ما" ریس گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن