مراسم فارغ التحصیلی به تعویق افتاد, رویای کارآموزی برش های کوتاه: "من هیچ جهت'

بزرگنمایی این تصویر Allie کلنسی مشتاق تلویزیون, تولید, تا به حال به برش کوتاه رویای کارآموزی در بوست

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Allie کلنسی مشتاق تلویزیون, تولید, تا به حال به برش کوتاه رویای کارآموزی در بوستون TD باغ آرنا. "من در تلاش برای رسیدن به این ایده است که من ممکن است یک کار در این زمینه من در حالی که کمی. جوناس اسپنسر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جوناس اسپنسر

Allie کلنسی است که از لحاظ فنی هنوز یک دانش آموز کالج. او یک ارشد در Lasell دانشگاه در ماساچوست است. اما او واقعا احساس می کنم مثل او به مدرسه می رود دیگر.

او فارغ التحصیل در, ممکن است, اما این مراسم به تعویق افتاد. شاید تا پاییز. شاید تا سال آینده.

"شما از نوع فقط رویای [فارغ التحصیلی] پس از سال اول خود را به دلیل ...[می بینید] مردم را به خود ارشد تصاویر اطراف دانشگاه و چیدن لباس خود و گرفتن جشن با خانواده و دوستان" Clancy می گوید.

"بدون این که آن را فقط احساس نمی کند شما هر گونه بسته شدن در کالج خود را تجربه می کنند."

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از کار آمریکایی که زندگی شده اند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

کلنسی است که استفاده می شود به مشغول بودن اغلب در 6:30 صبح و در بستر نیمه شب. او استفاده می شود به بازگشت به عقب کارآموزی فعالیت نماید.

اما به دلیل coronavirus همه گیر مشتاق شبکه های تلویزیونی تولید کننده مجبور به برش کوتاه رویای کارآموزی در بوستون TD Garden arena, که در آن او در فیلم برداری فیلم برای jumbotron و کمک کردن در اتاق کنترل. او به تازگی اعمال شده به یک حداقل دستمزد برای انجام کار های ویدئویی برای یک ملک به کسب و کار.

"من به عنوان خوانده شده تا در آنچه در آن بود برای کلاس 2009 یا 2008 فارغ التحصیل به یک رکود اقتصادی" Clancy می گوید. "من احساس می کنم مثل من پرتاب شد که به یک تقاطع با یک دسته از راه های رفتن — و پس از آن من هیچ جهت.

"من بسیار پرشور در مورد آنچه که من انجام می دهم اما ... من در تلاش برای رسیدن به این ایده است که من ممکن است یک کار در این زمینه من در حالی که کمی."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب