مغلوب ساختن پیشی جستن حذف وزارت امور خارجه بازرس کل استیو Linick

بزرگنمایی این تصویر استیو Linick نشان داده شده پس از یک جلسه مطبوعاتی در کاپیتول هیل در سال 2019 شد

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

استیو Linick نشان داده شده پس از یک جلسه مطبوعاتی در کاپیتول هیل در سال 2019 شد و اخراج توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه به وزارت امور خارجه بازرس کل. نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت است برکناری دولت اداره بازرس کل استیو Linick گسترش یک رشته از دولت اخراج از دولت ناظران.

رئیس جمهور فرستاده می شود اطلاع از Linick را حذف موثر در 30 روز به مجلس نانسی پلوسی در روز جمعه. یک سخنگوی وزارت امور خارجه ارائه هیچ دلیلی برای تغییر اما با صدور بیانیه ای تایید که Linick جایگزین خواهد شد توسط سفیر Stephen Akard که در حال حاضر هدایت این اداره از ماموریت های خارجی.

Pelosi هشدار داده بود که "خطرناک الگوی مقابله به مثل در برابر میهنی بندگان عمومی است."

Linick شده بود در این کار از سال 2013 و به تازگی صادر شده گزارش انتقاد برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن انتصاب مقابله به مثل در برابر حرفه ای بندگان عمومی است. دموکرات ابراز خشم و انزجار خود را شلیک. رئیس کمیته روابط خارجی مجلس, Eliot Engel, D-n. y. متهم جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از اقدام برای محافظت از وزیر امور خارجه مایک Pompeo.

"من آموخته اند که دفتر بازرس کل باز کرده بود رسیدگی به وزیر Pompeo," Engel گفت. "آقای Linick شلیک در میان چنین پروب به شدت نشان می دهد که این یک عمل غیر قانونی مصر است."

انگل را ارائه جزئیات بیشتر اما وعده داده شده به مطبوعات وزارت امور خارجه برای پاسخ.

دموکراتیک مشاور در کاپیتول هیل شفافی که "OIG به دنبال دبیر سوء استفاده سیاسی منصوب در سازمان به انجام کارهای شخصی برای خودش و خانم Pompeo."

در هفته های اخیر رئیس جمهور همچنین حذف مایکل اتکینسون به عنوان بازرس کل جامعه اطلاعاتی و همچنین گلن خوب بود که به نام نظارت دولت فدرال در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب