فاکس کریس والاس می شود ستایش مصاحبه با مغلوب ساختن پیشی جستن

نیویورک - به عنوان روزنامه نگاران کهنه که در حال حاضر آموزش مهارت به دانشجویان تام Bettag و فرانک Sesno گفت: ه

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399

نیویورک - به عنوان روزنامه نگاران کهنه که در حال حاضر آموزش مهارت به دانشجویان تام Bettag و فرانک Sesno گفت: هر دو آنها را با استفاده از کریس والاس مصاحبه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشان می دهد که چگونه آن را به خوبی انجام می شود.

"این یک" A-plus' پاسخگویی مصاحبه گفت:" Sesno سابق سی ان ان در واشنگتن دفتر رئیس صحبت کرد که به پنج رئیس جمهور به عنوان یک روزنامه نگار و در حال حاضر می آموزد یک کلاس در "هنر مصاحبه" در دانشگاه جورج واشنگتن.

والاس مصاحبه با "فاکس نیوز یکشنبه" ساخته شده اخبار در چندین جبهه از coronavirus به انتخابات ریاست جمهوری و مستقیم خود را به چالش برای مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز در حال صحبت در مورد یک روز بعد.

به برخی از آن تاثیر اغراق آمیز شد تنها به دلیل تهمت به حال خیلی به ندرت خود را در آن موقعیت در طول دوره اول خود را به عنوان رئیس جمهور.

زمانی که رئیس جمهور گفت که presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن می خواهد پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس والاس پاسخ داد: "نه آقا او نیست."

که منجر به عقب و جلو بیش از اینکه بایدن می خواستم به "لغو" نیروهای پلیس با رئیس جمهور درخواست کمک از دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany ایستاده در این نزدیکی هست. از آنجا که مصاحبه ضبط شد در پیشبرد والاس قادر به اضافه کردن یک صدای خارج از قاب است که کاخ سفید نمی تواند با ارائه مدارک و شواهد از رئیس جمهور ادعا می کنند "چرا که هیچ کدام وجود دارد."

والاس نیز آمد مسلح با آمار به چالش تهمت استدلال در مورد مرگ و مير و تست برای COVID-19.

خواسته برای پاسخ به کلیپ از او ساخت بیش از حد-گلگون پیش بینی در مورد گسترش ویروس های متلاطم مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد: "من به حق در نهایت."

"هیچ کس با این نسخهها کار سخت تر در مصاحبه ای گفت:" دانشگاه مریلند Bettag های دیرین تولید کننده ABC "Nightline" زمانی که والاس گاهی زیر برای تد Koppel به عنوان میزبان. "او می رود و بیش از بیش به سوالات. او در مشورت با مردم به عنوان بسیاری از او می تواند. بیشتر از همه او مطالعات خود را چه موضوع است که به احتمال زیاد برای پاسخ به. او در یک مصاحبه بزرگ چون او کار خود را لب به لب گرفتن آماده است."

Sesno مقایسه آن را به یک وکیل در حال آماده شدن برای هر احتمالی در هنگام عبور-بررسی یک شاهد.

در یک نقطه مغلوب ساختن پیشی جستن آن را تکذیب کرد زمانی که والاس پرسید: "چرا بر روی زمین خواهد دولت خود را درگیر در یک کمپین برای بی اعتبار کردن آقای دکتر (آنتونی) Fauci?" والاس و سپس به او نشان داد یک کپی از یک ضد Fauci, کارتون های به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی با سفید, خانه مشاور.

والاس نیز نگه داشته و بسیاری از سوالات خود را مستقیم کمتر آسان به لغزش به دور از: "آیا مؤتلفه پرچم توهین آمیز?" "آیا شما در نظر بگیرید یک ملی دستور که مردم نیاز به پوشیدن ماسک?" "چرا شما نمی ... ارسال پول بیشتری به طوری مدارس خواهد بود امن تر?"

او پرسید: مغلوب ساختن پیشی جستن "است جو بایدن و سالخورده?" و رئیس جمهور پاسخ داد: "من نمی خواهم بگویم که." اما بعد از آن در مصاحبه او توضیح داده دموکرات به عنوان "ذهنی ،

"راه او خواسته سوال, ساخته شده برای مصاحبه بود که بسیار آشکار گفت:" جین هال یک استاد روزنامه نگاری در دانشگاه آمریکایی. "شما می توانید مقابله با مردم بدون اینکه مقابله."

سالن یک تحلیلگر فاکس نیوز که او را تحت پوشش رسانه ها برای لس آنجلس تایمز در زمان دانش آموزان به ظاهر توسط والاس در این دانشگاه در ماه فوریه است. برخی در ابتدا تعجب آنچه که آنها می توانید از این باور است که بسیاری از فاکس شخصیت دوستانه به تهمت و چند از ظاهر خود را در شبکه به خصوص به چالش کشیدن.

والاس قدیمی است با این حال سابق کاخ سفید خبرنگار و یک "ملاقات با مطبوعات" مدیر در حالی که در NBC News. او شده است در فاکس از سال 2003.

"او بسیار خوب در این. او شده است انجام این کار برای مدت زمان طولانی. و او والاس DNA" Sesno گفت. والاس پسر افسانه ای "60 دقیقه" سوال مایک والاس.

مگان مک کین روز دوشنبه گفت: در "مشاهده" است که "این اولین بار بود من واقعا دیده جمهور تهمت پیچ و تاب خوردن."

او اغلب در آن موقعیت است. مغلوب ساختن پیشی جستن شده است مصاحبه 19 بار به عنوان رئیس جمهور توسط فاکس Sean Hannity و 17 بار در "فاکس و دوستان" گفت: CBS News خبرنگار علامت Knoller که نگه می دارد تعداد رئيس جمهور در رسانه ها ظاهر. فاکس داده شده است 92 مصاحبه به طور کلی — در مقایسه با 20 در NBC, CBS و ABC ترکیب شده و هیچ یک در سی ان ان.

والاس ممکن است به خوبی انجام داده اند اما سختی سوال و واقعیت-چک کردن نیست یک دلیل به او پرتاب رژه نویسنده استیون Beschloss توییتی. این چیزی است که هر روزنامه نگار باید انجام, او گفت:.

سی ان ان واقعیت-جستجوگر دانیل دیل گفت در توییتر که والاس فرصت های از دست رفته برای اصلاح مغلوب ساختن پیشی جستن ،

برخی از جمهوری خواهان گفت: آن زمان برای بایدن به درمان همان. سابق مجلس نیوت گینگریچ به نام مصاحبه با یک "پیروزی بزرگ" برای مغلوب ساختن پیشی جستن چرا که "او ثابت کرد او می تواند گرما را."

یکی کاخ سفید از کارکنان صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث داخلی تفکر گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد غافلگیر شده توسط سوال و آن را کمی به بهبود خود ایستاده ،

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

حتی اگر رئیس جمهور به نظر نمی رسد در "فاکس نیوز روز شنبه" دوباره, قوی وجود دارد شانس مغلوب ساختن پیشی جستن دیده نشده و گذشته از والاس. او یکی از مناظره ریاست جمهوری مدیران در سال 2016 و عملکرد خود را روز شنبه می تواند صدمه دیده است شانس خود را برای انتخاب شدن دوباره.

___

آسوشیتد پرس نویسنده Zeke میلر در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن