سابق UAW جمهور Gary Jones پنجه نرم می کند گناه به اختلاس Racketeering

بزرگنمایی این تصویر Gary Jones, رئیس جمهور سابق ایالات خودکار کارگران التماس کرد گناه به اختلاس در ی

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Gary Jones, رئیس جمهور سابق ایالات خودکار کارگران التماس کرد گناه به اختلاس در یک اتحادیه رسوایی فساد. کارلوس Osorio/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارلوس Osorio/AP

Gary Jones سابق رئیس جمهور ایالات خودرو اتحادیه کارگران است التماس کرد گناه را به, اختلاس, اخاذی با تهدید و فرار از پرداخت مالیات به عنوان بخشی از یک بزرگتر رسوایی بیش اتحادیه فساد است که متزلزل اعتماد در اتحادیه و در معرض آن ممکن است فدرال تصاحب.

جونز اذعان می کند او توطئه برای حیف و میل شود بیش از 1 میلیون دلار از غرامت پرداخت شده توسط اعضای اتحادیه به وزارت دادگستری گفت.

فساد در سال 2010 آغاز شده و تا سال 2018 در حالی که جونز بود عالی رتبه UAW رسمی. او رئيس جمهور از autoworkers' اتحادیه در ماه ژوئن 2018 و رهبری این گروه را از طریق بالا مشخصات کلی موتور اعتصاب در 2019.

جونز و دیگر مقامات اتحادیه صرف صدها هزار دلار در بودجه اتحادیه در هزینه های شخصی مانند گلف, سیگار برگ, غذا و مشروب ویلاهای خصوصی و وعده های غذایی در حالی که با استفاده از جعلی هزینه فرم برای پنهان کردن اختلاس وزارت دادگستری گفت.

"فقط در یکی از سال ها از این توطئه جونز استفاده UAW پول برای خرید بیش از $13,000 در سیگار برگ برای استفاده از سطح بالا UAW مقامات" وزارت گفت.

دیگر مقامات اتحادیه نقد جعلی چک و پذیرش رشوه پرداخت پرداخت از فیات کرایسلر مدیران در ازای مذاکره قرارداد کار و مطلوب تر به خودرو شرکت. پس از وزارت دادگستری بررسی بیش از ده نفر به اعدام محکوم شده است در این رسوایی از جمله هر دو فیات کرایسلر مدیران و ارشد سابق UAW مقامات.

آمریکا وکیل متی اشنایدر گفت: وزارت دادگستری بررسی است و در حال حاضر در حال حرکت به یک "فاز جدید" و تغییر تمرکز خود را به اصلاح UAW در علاوه بر این به بررسی قبل از ارتکاب جرم.

روری قمار رییس جدید UAW در بیانیه ای گفت: روز شنبه که مقامات فاسد اقدامات "بودند خودخواه و غیر اخلاقی و در برابر همه چیز ما برای ایستادن به عنوان یک اتحادیه."

او گفت که اتحادیه اروپا تحت ریاست او است برقرار جدید نظارت و پاسخگویی اصلاحات که "گسترش خواهد یافت پس از اطمینان از جنایات دیده ایم هرگز دوباره اتفاق می افتد."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن